Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ramadan en je prestatie? Welke hebben je trots en vreugde??

Pagina's : [1] 2 3

dessert.roosje
22-10-2006, 03:19

Salaam Dames, Sinds gister bedenk ik me of ik genoeg heb gedaan deze ramadan. Ik heb zeker niet stil gezeten alhamdulilah...Maar hij is alweer voorbij, tis zo snelll gegaan! :( Ik ga de ramadan zeker missen. Ik bedacht me welke daden ik heb verricht die me trots maakten en inshaAllah heb ik Onze Schepper er trots mee gemaakt! Dus vertel dames wat hebben jullie deze ramadan gepresteerd, wat jullie trots maakt? Zal ik beginnen? * Mn uiterste best gedaan om taraweeh in de moskee te bidden, bijna iedere dag is me dit gelukt hamdulilah! * Met fadjr opgestaan En suhr gegeten * Veel koraan gelezen en hadith * Mijn tijd op internet nuttig besteeds door meer islamartikelen te lezen * Du3a verricht * Mijn liefde voor Allah swt vergroot en mn imaan opgekrikt, alhamdulilah! InshaAllah wordt het geaccepteerd van mij en van jullie en al mn broeders en zusters over de hele wereld, Ameen! Ik hoor t van jullie dames. ;zwaai:

oemtarik
22-10-2006, 09:53
wat goed van jou zeg allah itakbal ou allah ihdi ma glak

kar1
22-10-2006, 09:56
tbarkelaah 3liek moge allah je zondes vergeven en je vasten accepteren inshaalh

oem_mujahid2
22-10-2006, 10:36
Mashallah heel goed van je, moge allah swt je belonen amin. Ik heb veeeeeeeeeeeeel te weinig gedaan deze ramadan soubhanallah, dat heb ik elk jaar op het eind denk ik ohhh is het nu al voorbij ik heb zo weinig gedaan volgend jaar ga ik echt veeeeeeeeeeeel doen :moe:..... Moge allah swt onze vasten accepteren en onze zonden vergeven allahoema ameen... Eid Mubarak allemaal :)

dessert.roosje
22-10-2006, 16:07

Ameen! (op al jullie du3a dames) Tjah goed van me?? Het hoort gewoon zo te zijn en altijd! Niet alleen in de ramadan...maar ghair inshaAllah! Chaimae: Dat heb ik gelukkig hamdulilah ook gedaan, ik luister geen muziek meer en ik mis t ook niet meer! oemmie ;) : Dat komt me zooooo bekend voor, een vriendin van mij gaf me de tip om alles op te schrijven wat je wilt doen, ongeacht ramadan of niet, want zo houd je je er makkelijker aan! Moge wij tot Allah terugkeren naar Zijn tevredenheid! Fi amaani allah! Ik ga zo weer verder met mn koekskes....:likje: Eid mubarek alvast iedereeeeeen :zwaai:

Merjem
22-10-2006, 16:16
De daden die je doet gedurende het jaar die houd je voor je Shepper. Dus ik zie geen nut om hier allemaal te gaan vertellen wat ik heb gedaan of niet heb gedaan. Dat is iets tussen mij en Allah (swt).

Miss_Magrebia
22-10-2006, 17:29
Ik vind elke jaar weer dat ik er naar mijn gevoel TE weinig aan heb gedaan...

M_girl
22-10-2006, 17:49
De daden die je doet gedurende het jaar die houd je voor je Shepper. Dus ik zie geen nut om hier allemaal te gaan vertellen wat ik heb gedaan of niet heb gedaan. Dat is iets tussen mij en Allah (swt). :goedzo: ik zie het openbaar maken van je "goede daden/prestaties tov de Islam meer als opschepperij ofzo:ego: het is idd iets tussen Allah swt en mij wa ghair inshaallah iedereen moet altijd zn best doen dag in dag uit alsof je morgen niet meer leeft en dus niet alleen in de ramadan :moe:

Nichan
22-10-2006, 17:55
De daden die je doet gedurende het jaar die houd je voor je Shepper. Dus ik zie geen nut om hier allemaal te gaan vertellen wat ik heb gedaan of niet heb gedaan. Dat is iets tussen mij en Allah (swt). wou net het zelfde gaan typen,maar je was me voor :goedzo: ik begrijp de gedachten niet van de topic opener...begrijp je niet dat je hierdoor hassanats kan verliezen... als je iets doet..doe het stiekem.. ik heb veel daden verricht deze maand,en geen een persoon weet hoe of wat..maar ik weet dat Allah swt mijn getuige is,en dat is het enige wat telt.

Chaimae
22-10-2006, 18:07
De daden die je doet gedurende het jaar die houd je voor je Shepper. Dus ik zie geen nut om hier allemaal te gaan vertellen wat ik heb gedaan of niet heb gedaan. Dat is iets tussen mij en Allah (swt). :goedzo: ik zie het openbaar maken van je "goede daden/prestaties tov de Islam meer als opschepperij ofzo:ego: het is idd iets tussen Allah swt en mij wa ghair inshaallah iedereen moet altijd zn best doen dag in dag uit alsof je morgen niet meer leeft en dus niet alleen in de ramadan :moe: wou net het zelfde gaan typen,maar je was me voor :goedzo: ik begrijp de gedachten niet van de topic opener...begrijp je niet dat je hierdoor hassanats kan verliezen... als je iets doet..doe het stiekem.. ik heb veel daden verricht deze maand,en geen een persoon weet hoe of wat..maar ik weet dat Allah swt mijn getuige is,en dat is het enige wat telt. Jullie hebben gelijk....

bie
22-10-2006, 18:30
Ik wil even zeggen dat ik het geweldig vind als je ook maar 1 dag hebt volgehouden!!! Ik ben zelf geen moslima, maar ik heb er echt diep respect voor (vooral voor de vrouwen die ook nog eens flink moeten koken) diegene die eraan mee hebben gedaan!

Nichan
22-10-2006, 19:40
Ik wil even zeggen dat ik het geweldig vind als je ook maar 1 dag hebt volgehouden!!! Ik ben zelf geen moslima, maar ik heb er echt diep respect voor (vooral voor de vrouwen die ook nog eens flink moeten koken) diegene die eraan mee hebben gedaan! hallo bie dank je wel het was een zwaarder maandje dit jaar,mede omdat de uren wat verschoven zijn..maar hemdoelillah...alles is goed verlopen.

M_girl
22-10-2006, 19:42
wou net het zelfde gaan typen,maar je was me voor :goedzo: ik begrijp de gedachten niet van de topic opener...begrijp je niet dat je hierdoor hassanats kan verliezen... als je iets doet..doe het stiekem.. ik heb veel daden verricht deze maand,en geen een persoon weet hoe of wat..maar ik weet dat Allah swt mijn getuige is,en dat is het enige wat telt. ja inderdaad precies:goedzo: ga zo door meid:sjans: niemand hoef te weten wat of hoe als Allah swt het maar weet en die hoort en ziet alles dus don't worry:o

oem_mujahid2
22-10-2006, 19:45
Het is inderdaad beter om je daden voor je te houden maar de topicstartster heeft het vast niet bedoeld om op te scheppen.

Shifae
22-10-2006, 19:47

De daden die je doet gedurende het jaar die houd je voor je Shepper. Dus ik zie geen nut om hier allemaal te gaan vertellen wat ik heb gedaan of niet heb gedaan. Dat is iets tussen mij en Allah (swt). Dit wilde ik ook al typen..:goedzo:

Pagina's : [1] 2 3