Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Baby's kunnen nachtmerries hebben ofzo?

Chadiedja
22-10-2006, 01:47

Gisteren lag me dochtertje van bijna 4 maanden al 2 uurtjes lekker te slapen en plotseling vanuit het niets begon ze echt HARD te krijzen. Dus niet huilen, maar echt mega hard krijzen. Ik schrok me dood, dacht echt dat er wat met haar was. Naja ze bleef krijzen en sliep eigenlijk ook nog, dus ik maak haar wakker en praat tegen haar, maar duurde even voor ze door kreeg dat ze wakker was ofzo. Vond het echt zielig voor der, ze heeft zeker nog 30 min daarna flink moeten snikken. Anyway nu zei een vriendin van me dat het een geest kan zijn geweest. En ik geloof dat ik ooit eerder op het forum zoiets had gelezen, maar er zijn ook bepaalde benamingen voor toch?? Ik kan me niet meer herinneren wat?

Feminist
22-10-2006, 01:51
Debielen met jullie geesten-crap.

bollebuik
22-10-2006, 02:00
Mijn zoontje heeft het ook eens gehad. Eén of twee keer al. Wat je kan doen is altijd doua' over haar reciteren zoals we zelf doen bij het slapengaan, en in plaats van dat je over jou lichaam wrijft, je het over haar lichaam doet. Debielen met jullie geesten-crap. :rolleyes: wat een onvolwassen, kinderachtig gedrag.

Goegie
22-10-2006, 02:05
Debielen met jullie geesten-crap. Hoop dat er iemand is die je nu wakker kan maken, want je zit nu in zo'n nachtmerrie. Althans hoop het voor je, het zou wat zijn als je zulke taalgebruik en commentar geeft terwijl je nuchter bij bewustzijn bent! :moe:

ellae
22-10-2006, 02:07

Hoop dat er iemand is die je nu wakker kan maken, want je zit nu in zo'n nachtmerrie. Althans hoop het voor je, het zou wat zijn als je zulke taalgebruik en commentar geeft terwijl je nuchter bij bewustzijn bent! :moe: :goedzo:

nova
22-10-2006, 02:29
Of het zijn geesten, of het is shour...Verder kijken dan deze 2 dingen hoeven ik niet verwachten van de gemiddelde Marokkaan...

Chadiedja
22-10-2006, 02:33
Ik ben geen Marokkaanse btw... Daarom ik weet hier weinig over

oemtarik
22-10-2006, 09:58
de kinderen hoe klein ze ook zijn, maken veel mee overdag veel indrukken van buitenaf, het kan zijn dat het kindje in een drukke omgeving was, of luidruchtig maar het kan ook gewoon zomaar een reflex zijn

_NooR_
22-10-2006, 10:22
Debielen met jullie geesten-crap. www. opzij. nl Groet, NooR

oem_mujahid2
22-10-2006, 10:25
Oh ik heb me echt een rotte nacht achter de rug, ging best laat slapen 1.30 ofzo en toen ik erin lag wallahi ik hoorde allemaal gerommel in de keuken ( naast mijn slaapk) ik helemaal benauwd eruit om te kijken...nou niks ik weer terug in bed, hoor ik weer gerommel en paar keer een harde knal uit het niets, mijn zoontje werd wakker en ging keihard huilen, ik durfde er niet heen maar ja moest wel dus ik snel naar zijn kamer hem eruit hijsen en bij mij in bed gelegd, hele tijd deed ie vervelend en als ik ayaat el kursi ging lezen werd ie rustig. Rond 5 u vielen we in slaap en om 6 u ging de wekker weer, ik zachtjes eruit, eten bidden en weeer erin daarna niks meer gehoord. Nu ben ik echt gebroken, misselijk etc :(

katar
22-10-2006, 10:48
Gisteren lag me dochtertje van bijna 4 maanden al 2 uurtjes lekker te slapen en plotseling vanuit het niets begon ze echt HARD te krijzen. Dus niet huilen, maar echt mega hard krijzen. Ik schrok me dood, dacht echt dat er wat met haar was. Naja ze bleef krijzen en sliep eigenlijk ook nog, dus ik maak haar wakker en praat tegen haar, maar duurde even voor ze door kreeg dat ze wakker was ofzo. Vond het echt zielig voor der, ze heeft zeker nog 30 min daarna flink moeten snikken. Anyway nu zei een vriendin van me dat het een geest kan zijn geweest. En ik geloof dat ik ooit eerder op het forum zoiets had gelezen, maar er zijn ook bepaalde benamingen voor toch?? Ik kan me niet meer herinneren wat? Wat ik ervan af weet is dit, dat een baby pas bij 8 maanden nachtmerries kan hebben, en dat jou babytje pas 4 maanden is, dus waarschijnlijk waren het krampjes in de buik, dat had mijn dochtertje ook wel eens , en ook plotseling uit het niets, maar ik heb ook gehoord dat kleine kinderen en babys slechte dingen aanvoelen, dus bijvoorbeeld geesten enzo. Jou kindje is waarschijnlijk pas begonnen met pap en zo en daar moet hij(zij) waarschijnlijk nog heel erg aan wennen.