Bekijk originele versie : Wat zijn jou zwakke plekken??!!!
zinalady
27-06-2002, 13:59
precies zoals wat hierboven staat.......zied vertel eens waar jullie zwakke plekken liggen???!!!!!! :p
En is dat altijd al je zwakke plek geweest of is dat door een bepaalde situatie of een gebeurtenis je gebeurd?????!!!!!
bye bye biggggg kiss
the one and only zinalady :zwaai:
soussiasaida
27-06-2002, 14:04
Mijn zwakke plek, of laat ik het zeggen iets waar je mij echt mee diep kan raken is; Alles van wat er in Palestina gebeurd!! :huil:
mijn zwakte is...is dat voor mijn gevoel alles tot in de puntjes geregeld moet zijn...dus te perfectionistisch...
zinalady
27-06-2002, 15:04
jah ik denk dat mannen hun zwakke plekken niet graag willen onthullen......ze willen stoer en perfect overkomen...maar ja iedereen heeft zo zijn zwakke plekken duss de guys ook!!! misschien is hun zwakke plek wel dat ze hun gevoelige kant niet durfen te showen! :p
en ja oudad jou zwakte kan ook tegelijkertijd jou positieve kant zijn.....want je wilt dat alles goed gaat!!!!
beslama :zwaai:
daar heb je gelijk in.....want het gevolg is wel dat heel veel zaken in mijn leven elhamdoelilah zoals gepland lopen.......insha-Allah dat het zo blijft......maar mijn spontane karater compenseert weer het perfectionisme......
en wat die jongens betreft...ach....die kunnen zich niet bloot geven.....
lynamina
27-06-2002, 15:09
Mijn zwakke plek: ALLES MOET rozegeur en maneschijn zijn zoniet -en dat is meestal zo- ziet alles er zo slecht uit en ben ik teleurgesteld in vanalles en iedereen...Misschien verwacht ik te veel van anderen maar tja ik ben zelf dan ook een puntje precies duzzzz kunnen ze mij ni verwijten da ik hetzelfde verwacht...
mannen hebben wat beter te doen dan op hier op te reageren
Origineel gepost door lynamina
Mijn zwakke plek: ALLES MOET rozegeur en maneschijn zijn zoniet -en dat is meestal zo- ziet alles er zo slecht uit en ben ik teleurgesteld in vanalles en iedereen...Misschien verwacht ik te veel van anderen maar tja ik ben zelf dan ook een puntje precies duzzzz kunnen ze mij ni verwijten da ik hetzelfde verwacht...
IK WEET HOE JE JE VOELT
Origineel gepost door Mister
mannen hebben wat beter te doen dan op hier op te reageren
en toch lees je de topic en je reageert er ook nog eens op.......en verder die dikke vette hoofdletters....wil je erover praten????
PABLO_ESCOBAR
27-06-2002, 15:13
Je moet wel goed gek zijn om hier je zwakke plekken te grabbel gooien.
Zalig zijn de armen van geest.
Origineel gepost door PABLO_ESCOBAR
Je moet wel goed gek zijn om hier je zwakke plekken te grabbel gooien.
Zalig zijn de armen van geest.
vertel aub wat daar mis mee is.....en trouwens...je bent toch anoniem...het is niet zo dat we het in je prive leven tegen je gaan gebruiken
Origineel gepost door OUIDAD1
en toch lees je de topic en je reageert er ook nog eens op.......en verder die dikke vette hoofdletters....wil je erover praten????
ik gaf alleen effe een antwoord op een vraag !!
PABLO_ESCOBAR
27-06-2002, 15:17
Origineel gepost door OUIDAD1
vertel aub wat daar mis mee is.....en trouwens...je bent toch anoniem...het is niet zo dat we het in je prive leven tegen je gaan gebruiken
De meeste zijn hier vaste leden die hier vaker met elkaar discussieren
en chatten ook buiten yamina. Sommigen van ons gaan bepaalde meetings en zien en spreken elkaar ook in het echt.
Dat men bepaalde persoonlijke informatie aan elkaar doorspelen
kan ik nog volgen maar dit vind ik persoonlijk dan een beetje te ver.
lynamina
27-06-2002, 15:57
JA KOM OP ZEG NU NI OVERDRIJVEN Hé PABLO ESC...
TJA ALS JE NI WILT ANTWOORDEN HET ZIJ ZO SPIJTIG GENOEG....
Ik ben heel nieuwsgierig van aard maar tja...
PABLO_ESCOBAR
27-06-2002, 16:09
Origineel gepost door lynamina
JA KOM OP ZEG NU NI OVERDRIJVEN Hé PABLO ESC...
TJA ALS JE NI WILT ANTWOORDEN HET ZIJ ZO SPIJTIG GENOEG....
Ik ben heel nieuwsgierig van aard maar tja...
Ok ok ge hebt mij overtuigd
mijn zwakke plek is ... of toch beter niet :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.