Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat irriteert jou??

Pagina's : [1] 2 3

mocromagic
09-07-2003, 12:04

waar raak je van geïrriteerd??

ZiLaaL
09-07-2003, 12:09
door jou.

Masriya
09-07-2003, 12:14
Smakken, TFOE!:boos:

Noufissa
09-07-2003, 12:27
Origineel gepost door Masriya Smakken, TFOE!:boos: jaaaaaaaa tfoeee, daar kan ik ook niet tegen, mijn hele eetlust wordt dan bedorven! :kwaad:

yasmineNR1
09-07-2003, 12:29

hmmmm ik kan niet tegen die 100% kaaskoppen, if you know what I mean.......:stomp:

Masriya
09-07-2003, 12:30
Origineel gepost door Noufissa jaaaaaaaa tfoeee, daar kan ik ook niet tegen, mijn hele eetlust wordt dan bedorven! :kwaad: Ja :kwaad: Echt smerig, TFOE!:boos:

rif_ridster
09-07-2003, 12:30
Juist mensen die denken I'm tha BOMB (jah die zo uit elkaar spat) of mensen die iedereen over een kam scheren, en mensen die zeuren.... Ik irriteer me niet alleen aan mensen maar ook aan honden en katten (wayow die ogen) Ik irriteer me aaan slechte cijfers die moesten eens verboden worden!!! genoeg om me aan te irriteren dus ik mag me niet vevelen... oohh jah het ergste waar ik me aan irriteer is DE AFWAS wayowwwwwww :zwaai:

Masriya
09-07-2003, 12:31
Origineel gepost door yasmineNR1 hmmmm ik kan niet tegen die 100% kaaskoppen, if you know what I mean.......:stomp: Hahaha, ja ik ook niet. Ze praten VEEEEEEEEEL!!!!!!!! :kwaad:

Masriya
09-07-2003, 12:32
Origineel gepost door rif_ridster Juist mensen die denken I'm tha BOMB (jah die zo uit elkaar spat) of mensen die iedereen over een kam scheren, en mensen die zeuren.... Ik irriteer me niet alleen aan mensen maar ook aan honden en katten (wayow die ogen) Ik irriteer me aaan slechte cijfers die moesten eens verboden worden!!! genoeg om me aan te irriteren dus ik mag me niet vevelen... oohh jah het ergste waar ik me aan irriteer is DE AFWAS wayowwwwwww :zwaai: De afwas, bij mij juist niet Maar ik kan er niet tegen als mijn broer NOOIT de afwas doet :kwaad:

newkid
09-07-2003, 12:36
Wat mij mateloos irriteerd is de onrecht die mensen wordt aangedaan. Maar ook de oogkleppen methode die veel personen hanteren. Ik kan daar echt niet tegen. NK

Miss_Arabia
09-07-2003, 12:40
IK IRRITEER ME AAN MN VERLOOFDE DIE ALTIJD LOOPT TE KNOEIEN ALS IE ZIT TE ETEN!!!!! IK KEN HET NATUURLIJK WEER GAAN OPRUIMEN! SOMS ECHT EEN KLEIN KIND!! SORRY DAT MOEST ERUIT! HIJ WEET DAT OOK HOOR HAHA...... EN INDERDAAD ALS IEMAND ZIT TE SMAKKEN AAAAAARRRRGGGHH!!!!

Safia21
09-07-2003, 12:41
kinderen die geen manieren van hun ouders hebben meegekregen

Safia21
09-07-2003, 12:43
Origineel gepost door Miss_Arabia IK IRRITEER ME AAN MN VERLOOFDE DIE ALTIJD LOOPT TE KNOEIEN ALS IE ZIT TE ETEN!!!!! IK KEN HET NATUURLIJK WEER GAAN OPRUIMEN! SOMS ECHT EEN KLEIN KIND!! SORRY DAT MOEST ERUIT! HIJ WEET DAT OOK HOOR HAHA...... EN INDERDAAD ALS IEMAND ZIT TE SMAKKEN AAAAAARRRRGGGHH!!!! ruim je al het eten van je verloofde op?? jullie wonen toch nog niet in een huis?? toch?? liefs Safia

mocromagic
09-07-2003, 12:43
Origineel gepost door Kenitrya door jou. ik hou ook van jou hoor meid :rolleyes: t irriteerd mij als je ergens mee bezig bent en mensen komen je de hele tijd storen met onzin verhalen!!! :boos: kan ik helemaal gek van worden...

Miss_Arabia
09-07-2003, 12:48

Origineel gepost door Safia21 ruim je al het eten van je verloofde op?? jullie wonen toch nog niet in een huis?? toch?? liefs Safia Hahaha nee natuurlijk niet! Maar als we bij elkaar eten enzo...

Pagina's : [1] 2 3