Bekijk originele versie : wie is er naar marokko verhuisd?
hoeveel jaar en waarom?
groetjes birga
mouslima1
21-10-2006, 22:06
salam alikoem
zes jaar geleden ben ik teruggekeerd naar marokko met mijn famillie.In de eerste instantie vond ik dat wel een hele verandering met name mijn school en vriendinnen achterlaten.bij aankomst in marokkko viel alles wel mee , op mijn nieuwe school leerde ik snel mensen kennen.en de sfeer in marokko is eerlijk gezegd veel leuker dan in het kikkerlandje voorheen.
Tenslotte ik heb het erg naar mijn zin hier .woon in tanger daar kan het ook aan liggen.
groetjes mouslima1
salam alikoem jullie zuster
mouslima1
21-10-2006, 22:20
ewa..... ben k de enigste die in marokko woont :D
Islamiya
22-10-2006, 00:35
Masha Allah!
Ik wil oooook ..
Doe dou'a voor me Insha Allah, dat ik hier gauw zal vertrekken! Amien!
ghair_19
22-10-2006, 01:04
binnekort ga ik ook terug ben echt blij
Marokko of spanje wa is het beste?
salam
miss_yosraahhh
22-10-2006, 14:08
Sa3detkoum :)
Ik wil ook terug :(
InshAllah dat we allen terug keren
mouslima1
22-10-2006, 15:19
salam alikoem
inschallah keren jullie allemaal terug......
maar voor zusters die inschallah terug willen keren naar marokko,zijn jullie getrouwd of nog niet ???
soeb7analah ik hoor van vele mensen, dat ze ook heel graag terug willen keren naar marokko.er is niks meer te doen in dat kikkerlandje joh:ego:
salam jullie zuster uit marokko :hihi:
Islamiya
22-10-2006, 16:22
salam alikoem
maar voor zusters die inschallah terug willen keren naar marokko,zijn jullie getrouwd of nog niet ???
soeb7analah ik hoor van vele mensen, dat ze ook heel graag terug willen keren naar marokko.er is niks meer te doen in dat kikkerlandje joh:ego:
Wa Alaykoum Assalaam Zussie.
Laa, ik ben nog niet getrouwd. Maar eerlijkgezegd keer ik liever terug wanneer ik getrouwd ben. Ik denk dat je dan toch meer een mening hebt wat betreft bijv. de plaats waar je naar terug keert.
Sommige steden in Marokko zijn net Europa, Soubhan Allah. Dan heeft het niet veel zin om terug te keren.
Als ik terugkeer wil ik Insha Allah een plaats met weinig fitnah. En mocht het uiteindelijk tegenvallen, dat ik dan alsnog terug kan naar NL. Of het op z'n minst overwegen.
In een huwelijk heb je toch meer zeggenschap Insha Allah, omdat je samen beslist wat het juiste voor jullie en jullie eventuele kinderen is. Maarja, als je nog thuis woont, dan heb je weinig zeggenschap over zulke grote beslissingen.
Wassalaamou Alaykoum.
miss_yosraahhh
22-10-2006, 17:53
InshAllah dat we allen terug keren
salam alikoem
Amin zusters:)
mouslima, peper het er nog effe in bij ons :maf:
Ik heb een vraag aan mouslima, waarvan leven jullie eigelijk..?
Hebben jullie eigen bedrijf, werken jullie in Marokko, of uitkering uit NL:hihi:
mouslima1
22-10-2006, 19:30
salam alikoem zusters
mijn vader heeft een eigen bedrijf hier in marokko:) hij heeft een grote grote grote:wow: (koeri heet dit in het marokkaans)dierentuin maschallah.hij verkoopt kippen maar dan garages vol met kippen he, en verkoopt ook koeien,en schapen als het bijna suikerfeest is.....en elhamdoelilah we leven heel goed:goedzo:
en zuster islamiya jij zij als je terug wil keren naar marokko, dat je in een plaat wil wonen waar er weinig fitna is.maar lieverd dat kan niet wallah marokko is echt erg geworden,maar wat er hier goed is, als je be3da met een gimaar loopt, dan kijken ze teminste niet vies aan net als in nederland.maar elhamdelilah toch heb k het hier naar me zin.:ego:.
en voor de meiden die never terug willen keren,marokko dit is ons vaderland meiden( islamitische land hmdl) dat is een kofaar land.
salam alikoem zusters
hoe oud ben je nu? mouslima1
en werk je zelf of ga je naar school?
Hoe doe je het financiel? En werk je in Marokko? En ben je samen met je man daar gaan wonen?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.