Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat moet ik doen help????????????????

Pagina's : [1] 2 3 4

joudiadawdia
21-10-2006, 20:19

ik weet niet meer wat ik aan moet met mijn man. hij doet sinds we terug zijn van marokko erg vreemd tegen mij. hij verbergt zijn tel wat ie vroeger niet deed. hij wil niet meer met me de liefde bedrijven. als ik tegen hem zeg dat ik zin heb zegt ie tegen mij dat ie moe is of iets anders. hij komt laat naar huis meestal rond een uur of 2 in de nacht, en als ik dan zeg waar was je heb je geen huis heb je geen vrouw. zegt ie tegen mij ik mag toch wel met mijn vrienden zijn we zitten in een koffiehuis ik ben niet buiten op straat. en als ik weg ga met een vriendin dan belt ie om het uur om te vragen waar ik ben.ik heb zo mijn vermoedens dat hij een ander heeft weet het niet zeker. wat moet ik doen ik zit al met de gedachten om weg te gaan van hem, omdat het al een tijdje slecht gaat tussen ons en als ik dat wil gaan doen houdt ie me steeds tegen. En zegt ik hou van je. en ik blijf voortaan bij je ik kom niet meer zo laat naar huis en elke keer maar weer geloog ik hem. help mij wat moet ik doen weg gaan of blijven.iik heb jullie raad nodig.

tangia19
21-10-2006, 20:22
ik weet niet meer wat ik aan moet met mijn man. hij doet sinds we terug zijn van marokko erg vreemd tegen mij. hij verbergt zijn tel wat ie vroeger niet deed. hij wil niet meer met me de liefde bedrijven. als ik tegen hem zeg dat ik zin heb zegt ie tegen mij dat ie moe is of iets anders. hij komt laat naar huis meestal rond een uur of 2 in de nacht, en als ik dan zeg waar was je heb je geen huis heb je geen vrouw. zegt ie tegen mij ik mag toch wel met mijn vrienden zijn we zitten in een koffiehuis ik ben niet buiten op straat. en als ik weg ga met een vriendin dan belt ie om het uur om te vragen waar ik ben.ik heb zo mijn vermoedens dat hij een ander heeft weet het niet zeker. wat moet ik doen ik zit al met de gedachten om weg te gaan van hem, omdat het al een tijdje slecht gaat tussen ons en als ik dat wil gaan doen houdt ie me steeds tegen. En zegt ik hou van je. en ik blijf voortaan bij je ik kom niet meer zo laat naar huis en elke keer maar weer geloog ik hem. help mij wat moet ik doen weg gaan of blijven.iik heb jullie raad nodig. ;)

-Zonnestraal-
21-10-2006, 20:26
Weggaan of blijven? Vraag je dat nou echt aan ons? Deze vraag moet je jezelf stellen.. En dat hij veranderd is kan alleen jij weten, vermoeden dat hij iemand heeft, is vaak weten dat hij iemand heeft, maar dat niet hardop durven te zeggen/denken.. Ze zeggen niet voor niets, waar rook is, is vuur.. Maar goed, want je kunt doen is gewoon je man keihard confronteren en zeggen dat je je vermoedens hebt.. Verder zeg je gewoon eerlijk dat als hij niets te verbergen heeft, je dan in zijn telefoon wilt kijken.. Gewoon om je twijfel weg te nemen.. Dat hij de liefde niet met je wil bedrijven kan wellicht aan de spanningen tussen jullie liggen, kan me voorstellen dat wanneer jullie constant ruzie hebben, je dan minder zin hebt in intimiteit.. Verder kan ik daarover niets zeggen.. Ik wens je veel succes en sterkte.. Vertrouwen is de sleutel van elke relatie..

Huismusje
21-10-2006, 20:27
Ga niet bij m weg voordat je het zeker weet. Praat met hem en zeg dat je de twijfels heb, en of hij misschien een ander heeft. Ik kan je niet adviseren, maar zie scheiden niet als de oplossing. Veel succes

mis_soheila
21-10-2006, 20:35

Je zou gewoon eens heel goed met hem moeten praten, en denk niet dat ie vreemd gaat zonder dat je het zeker weet... Shaytaan fluisterd op zulke momenten de gekste dingen in, ik keur natuurlijk niet goed dat ie zo met je omgaat, maar met praten kom je echt heel ver... :kus: Groetjes Fat

mama21
21-10-2006, 20:45
als ie slaapt zijn tel pakken en kijken wat er in staat kom je iets tegen van een andere vrouw bel haar op en zeg dat ie getrouwd is en dan komt hij er zelf wel achter dat jij er achter bent gekomen denk je nou echt dat een man zou toegeven dat ie een ander heeft no way mannen zijn erg sniekie op dat gebied veel succes en mocht het waar zijn van die die ander dan zou ik persoonlijk me spullen pakken en wegwezen maar zo ben ik dan

shariza
21-10-2006, 20:46
ik persoonlijk zou m weg sturen, hem goed over na laten denken en dan pas terug naar huis. vreemd gaan of niet, zulk gedrag hoort niet in een huwlijk............. hoe hij je behandelt...................dit adviseer ik jou niet maar wel wat ik zou doen wat dat betreft ben ik heel snel klaar....................

joudiadawdia
21-10-2006, 22:00
ik heb hem er al meerdere malen mee geconfroteerd. hij zegt en zweert dat hij geen andere heeft maar ik geloof hem niet. in marokko heb ik een paar nummers in zijn tel gevonden van dames en hun ook gebeld en ben er toen achter gekomen dat hij die dames wel degelijk zag. en toen wij dus onderweg waren met de auto om terug te komen had hij zijn portemenee in de auto laten liggen en ging wat eten in een restaurantje, toen heb ik zijn portemenee doorzocht en vond een foto van een meisje erin. Heb die foto er uit gehaald en bewaard. toen hij terug kwam heb ik hem gezegd van wie die foto was zijn verklaring was dat hij het van een vriend van hem moest meenemen en geven aan de broer van zijn vriend. lijkt mij een ongeloof waardig verhaal.

Alhocimatje
21-10-2006, 22:11
:( moge Allah Soebhanawatahalla je het geduld geven, ik bedoel dit is niet niets wat je verteld, een foto van een ander in zijn portemennee, tel.nrs van andere meiden :( ik weet niet wat ik tegen je moet zeggen, echt moeilijk....blijf vooral met hem praten want dit kan toch niet, bid tot Allah Soebhanawatahalla voor een oplossing vooral in deze laatste twee dagen van de Ramadan

gandora
22-10-2006, 11:56
ik weet niet meer wat ik aan moet met mijn man. hij doet sinds we terug zijn van marokko erg vreemd tegen mij. hij verbergt zijn tel wat ie vroeger niet deed. hij wil niet meer met me de liefde bedrijven. als ik tegen hem zeg dat ik zin heb zegt ie tegen mij dat ie moe is of iets anders. hij komt laat naar huis meestal rond een uur of 2 in de nacht, en als ik dan zeg waar was je heb je geen huis heb je geen vrouw. zegt ie tegen mij ik mag toch wel met mijn vrienden zijn we zitten in een koffiehuis ik ben niet buiten op straat. en als ik weg ga met een vriendin dan belt ie om het uur om te vragen waar ik ben.ik heb zo mijn vermoedens dat hij een ander heeft weet het niet zeker. wat moet ik doen ik zit al met de gedachten om weg te gaan van hem, omdat het al een tijdje slecht gaat tussen ons en als ik dat wil gaan doen houdt ie me steeds tegen. En zegt ik hou van je. en ik blijf voortaan bij je ik kom niet meer zo laat naar huis en elke keer maar weer geloog ik hem. help mij wat moet ik doen weg gaan of blijven.iik heb jullie raad nodig. Dumpen die handel ,laat je niet zo gebruiken door zo'n sukkel :goedzo:

mama21
22-10-2006, 12:15
wat heb ik toch een hekel aan mannen die vreemdgaan maar je moet hem laten voelen hoe het is om even niet bij hem te zijn en ga een tijdje na je ouders en dan weet ie hoe het voelt of stuur hem weg en doe de deur op slot laat hem niet meer binnen dreig hem dat je weg bij hem gaat

ona
22-10-2006, 12:16
Whaw, als je telefoonnummers vind van vrouwen en een foto van een andere vrouw dan is het wel een serieus iets hé?. Heb je die vrouwen ooit gebeld en hen gevraagd wat zijn bedoeling met hen was en andersom?. Misschien weten die ook helemaal niet van jouw bestaan en heeft hij zich ginder voorgedaan alsof hij een vrijgezel is?. Ik wens je heel veel sterkte in deze moeilijke periode.

maroclove1
22-10-2006, 13:03
Sorry maar ik zelf ben 6 mnd bij mijn man weggaan omdat we te veel prob hadden niet eens met andere vrouwen te maken hmdl was dat wel het geval geweest en had ik foto's of een nr'r gevonden dan had had ik m nooit meer terug genomen , maar iedereen die gaat er anders mee om hmdl mischien zou jij t hem kunnen vergeven maar dan alsnog raad ik je aan om een tijdje weg te gaan dan komt die vanzelf met hangende pootjes achter je aan

ZA3TAR
22-10-2006, 13:10
dumpen die toep, niet bang voor Allah swt, geen respect niet voor zich zelf niet voor jou, het valt niet goed te praten en nog iets, gooi hem er uit in plaats van dat jij vertrekt!!!

imaane911
22-10-2006, 13:16

ik vind het erg moeilijk om je advies te geven!!! ik wens je veel sterkte toe!!!

Pagina's : [1] 2 3 4