Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Een vraag aan jullie?

snoepje_siham
21-10-2006, 19:51

Denken jullie dat het mogelijk is om de hennadag en de zaaldag in 1 dag te doen?? Dus dat je rond 12 uur met je henna begint en rond 5 uur naar de zaal tot 01.00 of zo?? Eer ljk gezegd zie ik wel op tegen de henna dag vind ik helemaal niks...wil er zo weinig mogelijk tijd aan besteden... wat denken jullie?

mabroek
21-10-2006, 19:52
Je bent 1 keer bruid inchaellah, henna dag is eigenlijk een beetje voor je ouders. Doe de henna dag nodig al je vriendinnetjes uit en geniet ervan. :goedzo:

snoepje_siham
21-10-2006, 19:58
Je bent 1 keer bruid inchaellah, henna dag is eigenlijk een beetje voor je ouders. Doe de henna dag nodig al je vriendinnetjes uit en geniet ervan. :goedzo: Ik vind t helemaal niks...gaan ze lopen zingen en zo...ieuww heb altijd medelijden met de bruid die dag.. Heeft niemand dat ooit gedaan alles in 1 dag???

mabroek
21-10-2006, 20:00
niemand die ik ken.

snoepje_siham
21-10-2006, 20:12

niemand die ik ken. oke dan kan ik het beter uit mn hoofd halen...:jammer: Dan zal mn moeder ook never nooit akkoord gaan...:p

snottebel
21-10-2006, 20:23
nee ik denk dat je sowieso een henna avond/dag moet houden.. anders ja.. ik weet niet hoort gewoon niet.. En juist henna avond vind ik de mooiste van alle dagen!! Meen ik echt.. wajow alleen in het wit.. make up loos.. lekker op de bank met je tantes en moeder en vriendinnen .. lekker henna opdoen.. izran.. en beetje huilen.. wa yemma innoe.. :verdriet:

snoepje_siham
21-10-2006, 20:38
nee ik denk dat je sowieso een henna avond/dag moet houden.. anders ja.. ik weet niet hoort gewoon niet.. En juist henna avond vind ik de mooiste van alle dagen!! Meen ik echt.. wajow alleen in het wit.. make up loos.. lekker op de bank met je tantes en moeder en vriendinnen .. lekker henna opdoen.. izran.. en beetje huilen.. wa yemma innoe.. :verdriet: Dat wil ik dus heeel graag overslaan...ik heb al uitgebreid verloving gegeven..vind ik wel welletjes

snottebel
21-10-2006, 20:42
Dat wil ik dus heeel graag overslaan...ik heb al uitgebreid verloving gegeven..vind ik wel welletjes Dan zou ik het gewoon simpel houden.. toch de dag van te voren.. alleen jij met je vriendinnen.. en klaar... Mijn vriendin had het ook heel klein gehouden.. geen versiersels geen prutsels.. Die avond had ze gewoon wel een simpele witte kaftan aan.. en heel simpel haar henna laten doen door haar zus.. en haar vriendinnen uitgenodigd die ze dicht bij haar wou hebben.. en zo was het.. niets groots ofzo.. Heel simpel.. geen gehuil geen niets.. en toch super mooi :Iluvu:

KimaTal
21-10-2006, 21:48
Allereerst mabrouk wa allah ikamel begier! Nee niet doen meid! nu lijkt het je zo eng allemaal, maar daar krijg je later veel spijt van. Hennadag is juist de mooiste dag vind ik, een intieme en emotionele moment met je familie en vriendinnen.. op de zaaldag zelf, denk ik niet dat je veel meiden zult vinden, die zitten meestal massaal bij de kaper of schoonheidssalon. Op de zaaldag kun je de tijd beter besteden aan andere dingen, want het verloopt altijd zo hectisch en je komt tijd te kort.