Bekijk originele versie : Wat heeft jullie vriend/verloofde/man wat andere mannen /jongens niet hebben
BentDagilia
09-07-2003, 01:26
Ja ik bedoel je neemt met iemand of je trouwt met iemand omdat hij anders is dan de rest en dat heeft je verliefd gemaakt. Iets in diegene maakt je gek en dat hebben andere jongens niet... Maar wat? :rolleyes:
BENTGHATAR
09-07-2003, 01:28
Ik zou het niet weten Bent dagilla.........maar over 8,9 10 jaar kan ik je het wel vertellen..............:D
BentDagilia
09-07-2003, 01:30
POEHh..dan ben ik allang getrouwd en heb ik twee kindjes en dan doe ik in de nacht andere dingen dan op Marokko,nl zwerven :stout:
BENTGHATAR
09-07-2003, 01:34
:confused: wat doe je dan s 'avonds????
OOOOOOOh dan ga je gezellig met je kinderen tekenfilms kijken, yek.........of je bent dan bezig met die kinderen, te voeden, te troosten, de luiers verschonen. aha dan heb je geen tijd om langs te komen, jammer
Ewa dan houd het op............je komt er dan nooit achter wat mij man heeft dat andere niet hebben......jammer.
ik stuur je dan wel een mailtje..........als het zover is
BentDagilia
09-07-2003, 01:35
Ik zei NACHT niet avond :ego: dan doen we de mensen na die in de nacht op de televisie komen :stout:
BENTGHATAR
09-07-2003, 01:40
bent dagilla..............ooh ik weet het........jullie gaan spulletjes kopen van de tv...........ik zie dat ook soms, maar vind het maar saai. is allemaal te duur .
En elmarocani..........dat is een geheim, dat mag niemand weten, want zometeen komen de mods erachter en wordt ik geblokt........en dat wil ik niet......ben te verslaafd geworden........dus shut upppppppp
BENTGHATAR
09-07-2003, 01:43
Ik ben 10, dat zei je toch net
BentDagilia
09-07-2003, 01:52
Could we focus on the question please :rolleyes: Thank YOU
Wat heeft hij dat een ander niet heeft?
HIJ KAN ME AANKIJKEN EN ZEGGEN WAT IK DENK, HIJ BEGRIJPT ME VOLKOMEN
Nisrine01
09-07-2003, 09:28
Origineel gepost door Miss_Magrebia
ik heb nagedacht en ik weet wat hij heeft wat andere niet hebben
MIJ :hihi: [/B]
Zo denk ik er ook over :D
xberbersroosjex
09-07-2003, 09:50
ik heb nagedacht en ik weet wat hij heeft wat andere niet hebben
MIJ :hihi:
:goedzo: jah je hebt gelijk...ze hebben jouw dan niet ;)
Arabian_Pearl
09-07-2003, 10:06
Geen enkele marokkaan kan zo lief en toegewijd zijn als mijn verloofde. Veel marokkanen vertonen irritant machogedrag of willen hun vrouw als het ware bezitten. Zij moet dus gehoorzamen.
Mijn ventje is zo niet. Hij gunt mij ruimte om mezelf te ontplooien en mijn dromen op carriƫregebied en intellectueel gebied te verwezenlijken.
Arabian_Pearl
09-07-2003, 10:48
:rolleyes: heel leuk allemaal, maar
slaat wekelijk nergens op, of je moet het weten uit ervaring ----> veel marokkanen gehad???
Nee, mijn verloofde is mijn eerste. Ik weet veel van mijn getrouwde vriendinnen. En sommige kennissen van mijn vader bedriegen hun vrouw waar ze bij staat (bij wijze van spreken).
Origineel gepost door Arabian_Pearl
Geen enkele marokkaan kan zo lief en toegewijd zijn als mijn verloofde. Veel marokkanen vertonen irritant machogedrag of willen hun vrouw als het ware bezitten. Zij moet dus gehoorzamen.
Mijn ventje is zo niet. Hij gunt mij ruimte om mezelf te ontplooien en mijn dromen op carriƫregebied en intellectueel gebied te verwezenlijken.
Jouw verloofde is misschien wel toegewijd aan JOU!
maar dat wil nog niet zeggen dat andere mannen niet toegewijd aan HUN vrouw kunnen zijn! en dus macho gedrag vertonen
Liefs Safia
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.