Bekijk originele versie : Te Koop, een witte takshita voor verloving of trouw.
DonnaBella
21-10-2006, 15:23
De jurk is geheel met de hand gemaakt en is bewerkt met witte/lichtgrijze kraaltjes. De jurk heeft een klein sleepje met in de sleep n halve hoepel, van voren valt de jurk al wijd, en is voor n maatje 34/36, vanaf de schouder gemeten heeft de jurk een lengte van 1,55. (Ikzelf ben 1,75)
http://img201.imageshack.us/img201/1314/pppdf8.jpg
Voor serieuze reacties en foto's van dichtbij liever een mailtje sturen (ben niet zo vaak op m.nl); chiamarsichaima@gmail.com
hey, ben benieuwd...je kan een foto uploaden via deze link: www.imageshack.us
DonnaBella
21-10-2006, 15:33
hey, ben benieuwd...je kan een foto uploaden via deze link: www.imageshack.us
;)
De jurk is geheel met de hand gemaakt en is bewerkt met witte/lichtgrijze kraaltjes. De jurk heeft een klein sleepje met in de sleep n halve hoepel, van voren valt de jurk al wijd. De jurk is voor n maatje 34/36, vanaf de schouder gemeten heeft de jurk een lengte van 1,55.
Voor serieuze reacties en foto's van dichtbij liever een mailtje sturen (ben niet zo vaak op m.nl); chiamarsichaima@gmail.com
super :love:
Ik vind het wel een hele mooi jurk hoor:love:
maar ik ga namelijk nog niet trouwen ofzo...jammer
DonnaBella
21-10-2006, 15:44
Thx ladies :kus:
Salaam ik vind het een prachtige jurk !
en ik ben ook nog redelijk klein dus denk ik wel dat die mij zal passen
wat is de prijs aub??
Graag een pm of mijn e-mail is => kasmidonia@hotmail.com
Dank je
Thx ladies :kus:
Geen dank, graag gedaan:sjans:
Véél succes;)
DonnaBella
21-10-2006, 15:58
De jurk zelf, vanaf schouder tot beneden is 1,55 (zonder de sleep natuurlijk)
Ikzelf ben 1,74m en past mij precies.
Wat betreft prijs, ik heb de jurk incl stof laten maken voor +/- 600. (februari vorig jaar) Dus bied maar een redelijke prijs. ;)
fatosaaa
21-10-2006, 16:08
De jurk is geheel met de hand gemaakt en is bewerkt met witte/lichtgrijze kraaltjes. De jurk heeft een klein sleepje met in de sleep n halve hoepel, van voren valt de jurk al wijd. De jurk is voor n maatje 34/36, vanaf de schouder gemeten heeft de jurk een lengte van 1,55.
:love: :love: Hij Is Prachtig..Past Een 38/ 40 Er Ook In??
marocloubna
21-10-2006, 16:13
Hij is heel erg mooi meid!!!!
Besaha!!!
naziha23
21-10-2006, 16:51
voor hoeveel wil je hem verkopen dan.... dat willen we wel weten natuurlijk
Camillia22
21-10-2006, 16:54
Eindelijk eens een werkelijk prachtige jurk op M.nl!
jammer, dat ik een stuk langer ben anders wist ik het wel!!!
:D
Wat een mooie jurk! Had je m aan op je bruiloft en had je dan ook wel een bruidsjurk?
Wat vraag je ervoor.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.