Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Halfbroertje is Joods

Miss_Arabia
08-07-2003, 23:13

Salaam... Wat zouden jullie doen in zo'n geval: Je heb een Nederlandse pa en een Marokkaanse ma, op een gegeven moment zijn ze gescheiden en jouw pa trouwt een Joodse vrouw... Pa heeft met de marokkaanse vrouw 2 kinderen en met de joodse 1 zoontje. Hoe zouden jullie reageren?? Hoe zouden jullie dan omgaan met jouw Joodse halfbroertje? Ps: Dit is niet bij mij het geval alhamdullilah, maar mijn vorige baas is dus die nederlandse man... Erg of niet dan?? Ik wil gewoon jullie mening weten...

mocro_souhaila
08-07-2003, 23:14
ckerrrrrrrrr erg!!...dan zou ik hem egt niet me broertje noemen.... of hem juist stimuleren om moslim te worden:D vertikt hij dat: dan is hij niet me brotha..maar me vijand:D

cheetah
08-07-2003, 23:15
Ewa hij kan er toch niets aan doen dat hij Joods is? :jammer:

LQwaad4life
08-07-2003, 23:16
wat weten jullie eigenlijk van de islam?

Miss_Arabia
08-07-2003, 23:17

Origineel gepost door cheetah Ewa hij kan er toch niets aan doen dat hij Joods is? :jammer: Ja dat is ook wel weer zo... Het is ook toch je eigen vlees en bloed.... En die 2 marokkaanse halfbloedjes gaan gewoon met hem om en zien hem echt als hun broertje...

Danoontje
08-07-2003, 23:20
als dat bij mij zou gebeuren dan zou ik hem de liefde geven die ik ook aan mijn volbloed broertjes zou geven en mischien wel meer zodat ie zich niet te kort geschoten voelt het feit dat zijn moeder joods is kan me nie schelen er stroomt ook bloed van mij door hem en hij is nie degene die verantwoordelijk is voor de daden van anderen die zijn geloof of van zijn afkomst zijn (half dan). thellai

Miss_Arabia
08-07-2003, 23:23
Origineel gepost door Danoontje als dat bij mij zou gebeuren dan zou ik hem de liefde geven die ik ook aan mijn volbloed broertjes zou geven en mischien wel meer zodat ie zich niet te kort geschoten voelt het feit dat zijn moeder joods is kan me nie schelen er stroomt ook bloed van mij door hem en hij is nie degene die verantwoordelijk is voor de daden van anderen die zijn geloof of van zijn afkomst zijn (half dan). thellai Zo, dat vind ik wel mooi gezegd... Je weet tenminste dat het je bloed is, en ja hij ken er ook niks aan doen, toch? Zou wel meskin zijn als hij wordt afgestoten door zn familie omdat hij half joods is, onschuldig nog ook.... Snap je wat ik bedoel.

Danoontje
08-07-2003, 23:26
yup daarom dat bedoel ik ook en allah heeft er zelfs een soera aan gewijdt die wij altijd in ons achterhoofd moeten houden vooral omdat wij in een niet moslimland wonen. soerat el kafiroen