Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : oorontsteking

Pagina's : [1] 2

kaktus
20-10-2006, 19:26

meskiena mijn lieve dochtertje van net 1 jaar heeft oorontsteking, wie heeft hier ervaring mee?

moslima_bouchra
20-10-2006, 19:32
Salaam oe 3alaikoem, Ik heb zelf ook een paar keer last gehad van oorontsteking, en dat deed ehct heel erg pijn. je kindje is nog 1 jaar meskiena, ik weet niet hoe het is bij kleintjes. maar een ding ga echt naar dokter en blijf ook gaan als het niet beter wordt. InshAllah wordt ze snel beter. Allah ichafi3a...amien! Salaam oe 3alaikoem

kaktus
20-10-2006, 19:36
Amien! Had jij er ook meestal savonds als je in bed ligt last van?? Ik ben vandaag naar de huisarts geweest en die heeft mij antibiotica gegeven INSHA ALLAH geneest ze snel.

kaktus
20-10-2006, 19:41
Juist als ik ging slapen vooral als ik ben gaan zwemmen of het buiten geregent heeft. Antibiotica kreeg ik ook toen ik als baby constant een oorontseking kreeg.... Tip, oorontsteking gaat gepaard met verstopte neus....Zodra neusslijm loskomt is de oorontsteking over....(neusspray is dus handig) ook heeft ze neusspray gehad vandaag. Bedankt voor de info...

oem_mujahid2
20-10-2006, 19:51

Allahi shafiha, ameen

smurfi
20-10-2006, 20:16
Arm kind! Is inderdaad verstandig om de husarts te bellen.... Verder zou ik haar paracetamol geven, zeker voor het slapen gaan (bij het liggen hebben ze het meest last van) want een oorontsteking is afschuwelijk pijnlijk! Hmmm, en als zij verkouden is kun je haar Xylometazoline neusspray geven (0,025%)...er zit namelijk een buis tussen de oren en de neus, de neusspray kan de druk weghalen als de buis verstopt is. Beterschap!

smurfi
20-10-2006, 20:31
Is niet verstandig om een baby paracetamol te geven. Hoezo niet doctor?

kaktus
20-10-2006, 20:52
Is niet verstandig om een baby paracetamol te geven. ik hou er ook niet van om kleine kinderen paracetamol te geven alleen in noodgevallen.

monjaca