Bekijk originele versie : Jullie menig asjeblieft, Jongens en Meisjes...
Bouchra01
08-07-2003, 22:58
Salaam Alaikom
Ik wou jullie even vragen, jullie mening over iets, en ik zou graag eerlijke meningen willen. Het zou me een hele grote plezier doen.
Nou als een marokaans meisje, niet met een marokaanse jongen zou gaan, z3ma verkering en omgaan enzo met een andere ras behalve een arabier. Hoe denken jullie daarover als ik vragen mag? Ik bedoel dan ook, alle rassen, nederlands hindoestaans antiliaans, alles he, behalve een marokaan. Iwa ik hoop veel reacties te krijgen van wat jullie ervan zouden vinden. Alvast bedankt.
Liefs Ouarda :)
Schijt aan die mensen, is hun leven.
mocro_souhaila
08-07-2003, 23:05
als hij/zij moslim is(of wil worden) vind ik het niet erg
maar anders: Tfoe op hem/haar:D
kort maar krachtig:rolleyes:
Nisrine01
08-07-2003, 23:14
Ja zo denk ik er ook over. Als hij/zij Moslim is of zich wit bekeren tot de Islam.
dikke_schaap
08-07-2003, 23:23
Origineel gepost door Nisrine01
Ja zo denk ik er ook over. Als hij/zij Moslim is of zich wit bekeren tot de Islam.
PRECIESSSSSS!! :Iluvu:
Origineel gepost door Ouarda07
Salaam Alaikom
Ik wou jullie even vragen, jullie mening over iets, en ik zou graag eerlijke meningen willen. Het zou me een hele grote plezier doen.
Nou als een marokaans meisje, niet met een marokaanse jongen zou gaan, z3ma verkering en omgaan enzo met een andere ras behalve een arabier. Hoe denken jullie daarover als ik vragen mag? Ik bedoel dan ook, alle rassen, nederlands hindoestaans antiliaans, alles he, behalve een marokaan. Iwa ik hoop veel reacties te krijgen van wat jullie ervan zouden vinden. Alvast bedankt.
Liefs Ouarda :)
Je hebt als avatar een gezichtsluier. Dan moet jij toch weten dat verkering haram is in de islam? Of dat nou een Marokkaan, een Antiliaan of Chinees is, een relatie voor het huwelijk is simpelweg haram. Als het gaat om een huwelijk en die persoon is ook moslim, dan vind ik het prima.
mocromagic
09-07-2003, 12:51
hij moet zich niet voor mij bekeren, maar uit zichzelf!! hij moet zelf voor de islam hebben gekozen en dan pas voor mij. (als het geen islamiet is)
en als het al een islamiet is vind ik t geen probleem. mijn zus is ook met een egyptenaar getrouwd en dat vonden mn ouders ook goed. moslim is moslim!!
ClaudioLopez
09-07-2003, 12:57
Ik heb er niks op tegen, simpelweg omdat me ouders ook van twee verschillende rassen zijn.... en het gaat prima :)
Ja moslim is moslim.............maar aan de andere kant ik zou liever iemand willen van mijn eigen ras....die kent de gebruiken, de taal, begrijpt je beter etc.
Ik denk dat dat belangrijk is wanneer je kinderen krijgt. Dat kun je dan aan hun meegeven en zo blijft cultuur toch in de familie. Als je iemand van een andere ras trouwt dan wordt dat moeilijker met als gevolg dat je cultuur vervaagt kan worden. En niet vergeten we leven al in een land met twee culturen, zorg niet zelf voor een derde voor je kinderen.
Maar nogmaals dat is mijn mening.....Moslim is inderdaad moslim.
RitaMaria
09-07-2003, 19:26
Origineel gepost door ClaudioLopez
Ik heb er niks op tegen, simpelweg omdat me ouders ook van twee verschillende rassen zijn.... en het gaat prima :) :l
IDEM!!
:love: :love:
Bouchra01
09-07-2003, 19:31
Iwa dank jullie wel voor jullie mening, heeft me een hele genoegen gedaan, jullie denken bijna allemaal over dat diegene een moslim moet zijn, maar in iedergeval Shoekran!
*Ouarda*
Wel betalen als je weg gaat:zwaai:
Arabian_Pearl
09-07-2003, 19:38
Ik heb er ook totaal geen problemen mee, ook omdat mijn ouders van twee rassen zijn. :) Mensen zijn mensen. Goede mensen worden beloond.
Bouchra01
09-07-2003, 19:39
Betalen....?
Bouchra01
09-07-2003, 19:42
Hey arabian_girl ik wou je ff vragen, jou ouders zijn van twee rassen, en zijn ze ook bijde moslim ofniet..?
*Ouarda*
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.