Bekijk originele versie : cadeau voor schoonfamilie
Salaam lieve dames
Ik ga inshallah binnenkort trouwen en ik wil graag cadeautjes kopen voor mijn zoonmoeder en schoonzusjes.
Maar ik weet niet wat????????????????
Ik hoop inshallah dat jullie me kunnen helpen.
Voor degene met leuke ideeen die krijgen een groene punt
Alvast bedankt
liefs lebes
AyourInou.
20-10-2006, 19:21
Je kunt bijvoorbeeld denken aan mooie hoofddoeken en dat verpakken in een mand en met leuke spulletjes erbij...
succes Ougty en Moge Allah swt jouw huwelijk zegenen Insha'Allah
Ma3a Salama,
anisanisa
20-10-2006, 20:06
Salaam lieve dames
Ik ga inshallah binnenkort trouwen en ik wil graag cadeautjes kopen voor mijn zoonmoeder en schoonzusjes.
Maar ik weet niet wat????????????????
Ik hoop inshallah dat jullie me kunnen helpen.
Voor degene met leuke ideeen die krijgen een groene punt
Alvast bedankt
liefs lebes
voor je schoonmoeder zou ik een mooie stof kopen waar
ze een mooie lebsa van kan laten naaien,en geloofmedaar zij
die vrouwtjes altijd wel blij mee..
en wat je schoonzusjes betreft ligt het er een beetje aan
welke leeftijd ze hebben...?
niemand iets origineel?
Schoonzusjes zijn tussen 25 en 35 2 getrouwd en 2 niet
liefs lebes
Als je een Marokkaan een cadeau geeft, vooral als het schoonfamilie betreft, die jou nog niet zo goed kennen, denkt de Marokkaan dat je 'm probeert te paaien.
Ik zou voorlopig niks geven, een spontane lach is voorlopig wel voldoende.
But that's me.
Ghatar_tangawia
21-10-2006, 10:33
Ik heb ook alleen maar van hun gekregen!
Maar een leuke jelabba of een kaftan met een hoofdoek erbij..geurtje erbij? Is op zich wel leuk..
VoteForKerry_
21-10-2006, 11:23
bij ons doen ze het soms ook dat ze de schoonfamilie cadeautjes geven maar bij mijn schoonfamilie is dat weer helemaal niet zo. Dus heb ik me de moeite bespaard :-) en het ook niet gedaan. Had geen zin om daar ook nog eens over te stressen vlak voor mijn bruiloft.
Ik zou anders mijn schoonvader een le3baya en bel3ath geven (was mijn plan ook) en mijn schoonmoeder een mooie hoofddoek of een djelleba. Voor mijn schoonzussen wat kleins als lekkere bonbons of iets van een dove setje of zo. Het moet niet te duur zijn anders ben jij straks hun suikertante in het vervolg. Daarnaast, je moet ook al zoveel kosten maken dus hou het bij een symbolisch iets en niet iets belachelijk prijzig.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.