Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Afstand!!!

Dunya00
20-10-2006, 16:37

Stel je voor je kent een leuke jongen of meisje (voor de jongens) er is een goeie klik tussen jullie en het gaat de serieuze kant op. Een probleem voor jou hij of zij woont helemaal aan de andere kant van Nederland. Zou dit je aan het twijfelen zetten!? Wat zou je doen?!!

Maiisa
20-10-2006, 16:51
uh wrom eigelijk vind je iemand leuk meid?

Djennah__
24-10-2006, 10:21
@ Topicstarter: Naar mijn mening is eigenlijk beter om het voor je te houden. Lieana een relatie voor het huwelijk (of ya3nie als dit niet de bedoeling is, een haram relatie over het algemeen) daar zit geen baraka in. Het is haraam, gebasseerd op haraam en zal eindigen in een nog ergere staat van haraam. Doe jezelf dat alsjeblieft niet aan. Stuur die kill gewoon een mail ofzo, en zeg dat ie je hand moet komen vragen indien echt geiintresseerd is, en serieus is over dit. Zo niet, dan adviseer ik je om het touw door te hakken, hoe erg en hoe moeilijk je het maar vind. Vertrouw op Allah, en het komt allemaal goed insha Allah. -x- Djennah__

Jemina
24-10-2006, 11:48
Ik zou ervoor gaan. Sterker nog; Ik ben er voor gegaan :o En alles is helemaal goed gekomen ;)

oujdie88
24-10-2006, 17:08

Stel je voor je kent een leuke jongen of meisje (voor de jongens) er is een goeie klik tussen jullie en het gaat de serieuze kant op. Een probleem voor jou hij of zij woont helemaal aan de andere kant van Nederland. Zou dit je aan het twijfelen zetten!? Wat zou je doen?!! lieve schat liefde kent geen afstand:o

miss_mariogirl
24-10-2006, 22:41
lieve schat liefde kent geen afstand:o klopt..maar tis best moeilijk wnt jj kan elkaar moeilijk om de week zien:o ....belllen gaat gwn door maar tog...mijn a.s mannetjj komt over 2 jaartjs in mn eigen woonplaats wonen inch`Allah:D

Berkaniia
25-10-2006, 00:55
onmogellijke liefde is ware liefde, een relatie op afstand is iderdaad erg zwaar en lastig maar geduld is een schone zaak en geduld wordd uiteindelijk beloond. Alleen is het jammer op ruzies via de tel uit te praten etc. etc. het liefst wil je hem/haar aankijken of hij/zij wel de waarheid spreekt. voor de rest veel sbar inchallah El ghair inchallah

WitChie
25-10-2006, 01:28
Liefde kent géén afstand.

Qanas
25-10-2006, 01:47
Stel je voor je kent een leuke jongen of meisje (voor de jongens) er is een goeie klik tussen jullie en het gaat de serieuze kant op. Een probleem voor jou hij of zij woont helemaal aan de andere kant van Nederland. Zou dit je aan het twijfelen zetten!? Wat zou je doen?!! Je moet dan een kartoffel saus maken van kartoffels en opeten en be3 zeggen