Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : kids nemen?

Pagina's : [1] 2

ssssweety
20-10-2006, 16:24

na hoeveel tijd hebben jullie besloten om kinderen te krijgen? heb je eerst gewacht en lopen genieten van je mannetje...:hihi: of wilde je al heel gauw kindjes?

nova
20-10-2006, 16:34
Voor de zoveelste keer....Kinderen KRIJG je!! Tenzij je Madonna heet....

xxamiraxx
20-10-2006, 16:35
Voor de zoveelste keer....Kinderen KRIJG je!! Tenzij je Madonna heet.... ollahila, je was me net voor. maar volgens mij bedoelt de topicstartster dat ook:hihi:

nissrin
20-10-2006, 16:46
Voor de zoveelste keer....Kinderen KRIJG je!! Tenzij je Madonna heet.... :hihi: Ik heb ,1,5 jaar gewacht. Als ik de tijd terug kon draaien had ik gelijk zwanger willen worden ;)

ssssweety
20-10-2006, 17:15

Voor de zoveelste keer....Kinderen KRIJG je!! Tenzij je Madonna heet.... :hihi: je hebt gelijk heb het veranderd

ssssweety
20-10-2006, 17:43
:hihi: Ik heb ,1,5 jaar gewacht. Als ik de tijd terug kon draaien had ik gelijk zwanger willen worden ;) echt?? ik wil wachten want tjaaah :rolleyes: lijkt me zo moeilijk

ssssweety
20-10-2006, 17:49
Na een jaar... en nu nog steeds zonder kids :D wil je wil kindjes en waarom heb jij gewacht???

Atlas_Gebergte
20-10-2006, 19:16
:hihi: Ik heb ,1,5 jaar gewacht. Als ik de tijd terug kon draaien had ik gelijk zwanger willen worden ;) Ik ook, en heb ook spijt dat ik niet eerder ben begonnen, maar helaas kon het niet (omdat ik nog geen woning had en een vaste baan).

halima6
20-10-2006, 20:56
na hoeveel tijd hebben jullie besloten om kinderen te krijgen? heb je eerst gewacht en lopen genieten van je mannetje...:hihi: of wilde je al heel gauw kindjes? Na 8 maanden, nu hebben wij een dochtertje. :D

Sousia87
20-10-2006, 20:56
10 jaar, hebben eerst allebei een studie afgerond, leuke dingen gedaan, vakanties, een mooi huisje gekocht en toen hebben we pas een kindje gekregen. Ik heb er geen minuut spijt van. Die 10 jaar waren heel mooi, en nu met ons kindje is het ook heel mooi, maar dan anders

shariza
20-10-2006, 21:57
omdat ik net getrouwd was.. ik wil eerst zien of wij wel goed kunnen OPSCHIETEN!!! dan pas willen we en baby!! je leert elkaar pas kennen als je echt onder een dak met elkaar woont!!! nu willen we wel heeel graag.... wij hebben 2 jaar gewacht omdat we niet elkaar beter wilde leren kennen omdat we al 2 jar verloofd waren kende we elkaar en hebben we ook afspraken gemaakt en nagekomen we wilde wachten omdat we veel dingen nog samen wilde doen zoals, van t geld genieten, uitgaan, op vakantie.........gewoon dingen doen die je met zn teeen wil doen zonder zorgen ofzo............. nu ben ik 2 mnd zwnger omdat we dat echt wilde en ik ben heel lang kinderleister geweest dus een opvoeding of kinderen daar wist ik wel raad mee...........en we genieten elke dag allebei van de zwangerschap...............

boyengirl
20-10-2006, 22:14
ik heb bijna 4 jaar gew8 en heb er geen spijt van we hebben van alles gedaan en ik denk dat ik er ook nog niet aan toe was mijn hart riep er niet om maar na 3 en half jaar begonnen de kriebels maar wat ik het ergste vondt is de mocro reacties die denken dat ik geen kids kon krijgen of dat mijn man met mij om papieren was getrouwt nou de gene die dat het harts riep en hoorde dat ik zwanger was werd er gewoon wit van hahahahha en alles is maktab dames allah heeft alles geschreven waneer ze komen hoe ze heeten maar ja dat weeten jullie zelf ook wel hihhihi

boyengirl
20-10-2006, 22:15
omdat ik net getrouwd was.. ik wil eerst zien of wij wel goed kunnen OPSCHIETEN!!! dan pas willen we en baby!! je leert elkaar pas kennen als je echt onder een dak met elkaar woont!!! nu willen we wel heeel graag.... je hebt groot gelijk inschallah zal je snel zwanger zijn :kus: :kus:

ssssweety
21-10-2006, 11:25
wat verschilt het veel he dames....iedreen denkt er heeeeeeeeel anders over...

trotsemoslima
21-10-2006, 12:26

Wij hebben 2 jaar gewacht....

Pagina's : [1] 2