Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : mijn neefje van 17 onhandelbaar

praatjes
08-07-2003, 22:02

Hij loopt met twee pasfoto's van twee meiden trots aan iedereen te laten zien. Ook zit zijn telefoon met tal van mobiele ummers van andere meiden. Je moet hem gewoon zien op zijn mountenbike achter de meisjes aan. Ik moet eerlijk toegeven dat het ook de beste methode is tot succes de mountenbike, in vergelijking met een grote auto. Ik denk dat ik hem stoere fiets afneem, zo zal hij minder achter de meiden aanjagen. Misschien dat die fiets mijn meer geluk brengt :D

Miss_mandalinna
08-07-2003, 22:05
Excuzeee me ! ! ! Ben ik (jou geluk) tegenwoordig niet meer genoeg dan.

sweet_karima
08-07-2003, 22:07
you can try it... maarre mag ik dan achterop? Bousa Kbira KaRiMaKe

Meryam20
08-07-2003, 22:07
Betrapt Praatjes!!!! :D

praatjes
08-07-2003, 22:19

Origineel gepost door Miss_mandalinna Excuzeee me ! ! ! Ben ik (jou geluk) tegenwoordig niet meer genoeg dan. Als ik met een mooie fiets naar mijn miss mandalina toe kom fietsen, dan zou ik beter indruk maken op jou, dat is een. Die fiets brengt echt geluk, ik wou daar niet al te duidelijk over zijn want dan zouden jullie mijn voor gek uitmaken en dat ben ik niet :)

Danoontje
08-07-2003, 22:28
wuhahahahahahahahahaahh:lol: jah praaaaaaatjezzzzzz

dikke_schaap
08-07-2003, 22:40
Origineel gepost door praatjes Hij loopt met twee pasfoto's van twee meiden trots aan iedereen te laten zien. Ook zit zijn telefoon met tal van mobiele ummers van andere meiden. Je moet hem gewoon zien op zijn mountenbike achter de meisjes aan. Ik moet eerlijk toegeven dat het ook de beste methode is tot succes de mountenbike, in vergelijking met een grote auto. Ik denk dat ik hem stoere fiets afneem, zo zal hij minder achter de meiden aanjagen. Misschien dat die fiets mijn meer geluk brengt :D hoeveel verkoop je die fiets???? gratischhhhhh???? :D