Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 1ste keer ...laatste keer...!!!! :-(

Pagina's : [1] 2

SweetOne
08-07-2003, 20:55

Salaam aleikum! Had vorige keer een forum geschreven van men first kiss.... wel ik moet nu zeggen ...dat ik er nu zovéél spijt van heb..... Wel zoals jullie weten van die ene forum, blablabla eerste kus....en toen begon ik die jongen te zien maar zo na de 2de week kon ik dat echt niet meer aan..... De leugens die je tegen je ouders zegt zodat je naar die ene jongen kan gaan,het ergste is dat je dan voor je moeder zit , zij praat over de meisjes van tegenwoordig en al...terwijl je er zelf zo 1 bent..... Wel kreeg er zo'n harde schuldgevoelens dat ik er bijna in stikte... Ik snap echt niet hoe die meisjes die dat jaren doen , kunnen echt...al dat geheimzinnige gedoe,...het liegen,....je bent gewoon niet meer jezelf... Die jongen was men 1ste, en ook men allerlaatste...tot ik ga trouwen... Al goed ben ik op tijd tot bezinning gekomen... I know NOW better.... Goeie raad meisjes,.....nieuwsgierigheid is niet altijd goed! :kwaad: Dada :zwaai:

xberbersroosjex
08-07-2003, 20:58
je hebt er van geleerd

nour_el_3oejoen
08-07-2003, 21:04
...:D........dada....:zwaai:...

SweetOne
08-07-2003, 21:04
Origineel gepost door xberbersroosjex je hebt er van geleerd Zeker... Maar om dat pas te beseffen nadat je het probeerde is maar erg se.... :(

nisrin3
08-07-2003, 21:08

je hebt er van geleerd ze heeft er spijt van dus ik denk van wel he Zeker... Maar om dat pas te beseffen nadat je het probeerde is maar erg se.... ELHAMDOELLIHA

SweetOne
08-07-2003, 21:18
Origineel gepost door nisrin3 je hebt er van geleerd ze heeft er spijt van dus ik denk van wel he Zeker... Maar om dat pas te beseffen nadat je het probeerde is maar erg se.... ELHAMDOELLIHA :o :) :zwaai:

SweetOne
08-07-2003, 21:27
Origineel gepost door Mtalsia Wel erg laat!! Maar ja, beter LAAT dan NOOIT wollahilaaa :(

SaMiax
08-07-2003, 22:00
ewa van fouten leer je hé :goedzo:

LadyLo
08-07-2003, 22:02
wat bedoelen jullie met se..?????:confused:

newkid
08-07-2003, 22:16
Ik kan me best indenken dat meiden maar ook jongens liegen tegen hun ouders of niet alles vertellen. Vaak zijn ze streng opgevoed, eigenlijk te streng. Als je als ouder zo strak de touwtjes in handen houd dan zal geen van je kinderen je in vertrouwen nemen. Vaak beseffen de jongeren te laat dat ze iets fout hebben gedaan en wat kun je er dan mee doen. Ik zou zeggen zorg voor openheid dan kun je als ouder op het juiste moment ingrijpen. Ik denk dat je je ook niet hoeft te schamen voor je eerst zoen. Eens moet je er 1 geven (zolang het maar bij 1 blijft) Je had alleen niet moeten beginnen met leugens want dat gaat van kwaad tot erger. Je reactie om helemaal geen jongen meer te leren kennen (maak ik op uit je reactie(s) is wel erg overdreven. Waar ben je nu eigenlijk bang voor? Je ouders, Allah(swt) of jezelf. 1 ding weet ik zeker waar je niet bang voor hoeft te zijn. Dat is Allah(swt) want hij laat het juist toe om op zoek te gaan naar een juiste partner. NK

BentDagilia
08-07-2003, 22:20
Hoi Sweet one Ik heb sinds 4 maanden een vriend, me eerste vriend en hopelijk me laatste. Ik was nooit op zoek naar een of wat dan ook maar opeens kreeg ik wat met hem. Ik had altijd gezegd dat ik nooit een vriend zou nemen. Ik heb dus 4 maanden lang keihard moeten liegen, iedere keer dat ik dat doe voel ik me niet goed maar het moet wel als je een relatie wilt aangaan met iemand. Ik ben helaas niet oud genoeg om met hem te trouwen en ik moet eerst afstuderen en zo voordat ik die kant op kan gaan maar hij is zeker weten mijn ware... En ik vergelijk het met dit: Als jij een diamant op de grond ziet. De enigste in zijn soort loopje dan door of pak je hem op? Ik heb hem opgepakt met alle gevolgen van dien en ik bid iedere dag tot allah en vraag hem of vergiffenis want het is echt heel erg wat ik doe op dit moment. Nu gaan jullie zeggen Safe the troubles en maak het uit maar dat ben ik zeker niet van plan te doen. Hij is gewoon mijn "prins op het witte paard"en ik ben bereid om ervoor te boeten en de gevolgen daarvan te accepteren... Ya rabi tsmahli :(

BentDagilia
08-07-2003, 22:46
Hoi Matlsia, Het probleem is onze leeftijd... Me ouders zouden gezien me leeftijd het afkeuren. Maar zodra we ouder zijn en het kan dan grijpen we ons kans want we willen het Hallal maken en zo Gauw mogelijk! Ik doe geen rare dingen met hem en ik ken mijn grenzen alleen moeten er wel dingen zijn die je met hem wel doet en met gewone vrienden niet doet. Ik bedoel een onderscheid moet er wel zijn...

Miss_Arabia
09-07-2003, 14:48
Origineel gepost door LadyLo wat bedoelen jullie met se..?????:confused: Ergste denk ik

SweetOne
26-09-2003, 22:50
Origineel gepost door newkid Ik kan me best indenken dat meiden maar ook jongens liegen tegen hun ouders of niet alles vertellen. Vaak zijn ze streng opgevoed, eigenlijk te streng. Als je als ouder zo strak de touwtjes in handen houd dan zal geen van je kinderen je in vertrouwen nemen. Vaak beseffen de jongeren te laat dat ze iets fout hebben gedaan en wat kun je er dan mee doen. Ik zou zeggen zorg voor openheid dan kun je als ouder op het juiste moment ingrijpen. Ik denk dat je je ook niet hoeft te schamen voor je eerst zoen. Eens moet je er 1 geven (zolang het maar bij 1 blijft) Je had alleen niet moeten beginnen met leugens want dat gaat van kwaad tot erger. Je reactie om helemaal geen jongen meer te leren kennen (maak ik op uit je reactie(s) is wel erg overdreven. Waar ben je nu eigenlijk bang voor? Je ouders, Allah(swt) of jezelf. 1 ding weet ik zeker waar je niet bang voor hoeft te zijn. Dat is Allah(swt) want hij laat het juist toe om op zoek te gaan naar een juiste partner. NK Ja goed uitgelegd....en eigenlijk ben bang voor men ouders :( ....vandaar een STOP gezet :(

SweetOne
26-09-2003, 22:52

Origineel gepost door Bent Dagilia Hoi Sweet one Ik heb sinds 4 maanden een vriend, me eerste vriend en hopelijk me laatste. Ik was nooit op zoek naar een of wat dan ook maar opeens kreeg ik wat met hem. Ik had altijd gezegd dat ik nooit een vriend zou nemen. Ik heb dus 4 maanden lang keihard moeten liegen, iedere keer dat ik dat doe voel ik me niet goed maar het moet wel als je een relatie wilt aangaan met iemand. Ik ben helaas niet oud genoeg om met hem te trouwen en ik moet eerst afstuderen en zo voordat ik die kant op kan gaan maar hij is zeker weten mijn ware... En ik vergelijk het met dit: Als jij een diamant op de grond ziet. De enigste in zijn soort loopje dan door of pak je hem op? Ik heb hem opgepakt met alle gevolgen van dien en ik bid iedere dag tot allah en vraag hem of vergiffenis want het is echt heel erg wat ik doe op dit moment. Nu gaan jullie zeggen Safe the troubles en maak het uit maar dat ben ik zeker niet van plan te doen. Hij is gewoon mijn "prins op het witte paard"en ik ben bereid om ervoor te boeten en de gevolgen daarvan te accepteren... Ya rabi tsmahli :( Beshatek.... Je hebt gelijk voor een groot deel....maar is zoo moeilijk om de JUISTE te vinden....want tegenwoordig :( .... Greetz H :belgie:

Pagina's : [1] 2