Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Welke Product Helpt Echt

Lady_Leila
20-10-2006, 11:28

[TEGEN PUISTJES, en AUB geef me een goeie want k haaat die rot puistjess:kwaad:]

laila__
20-10-2006, 11:29
Ja k ook! Ik heb hier op een topic geleze dat als je er vasaline op smeert het uitdroogt maar weet niet of het waar is heb het nog nooit uitgeprobeerd.

Lady_Leila
20-10-2006, 11:36
:kweetnie: Ik moet het echt zeker weten!! kom op mensenn ..

shooq
20-10-2006, 11:43
Je kan bij de Kruidvat een bauwe creme halen die is echt goed maar ik weet niet meer hoe die heet Je kan ook vragen aan een medewerker daar Maar ik weet wel dat het een wascreme is (je moet erop smeren en dan wassen)

Lady_Leila
20-10-2006, 12:14

oh okeej dank je wel shooq;)

sweetourzazatia
20-10-2006, 13:04
Hey meid, Er zijn zoveeel producten tegen puistjes, je moet alleen ff kijken en uitzoeken welke het beste bij jou huid passen. want niet alles helpt.. ik heb ze ook (puistjes :jammer: ) en ik gebruik de producten van Zarqa kun je halen bij "de tuinen" kijk maar ff op www.zarqa.nl die helpen best wel. normaderm van vichy daarintegen was bij mij een ramp:jammer: , super droge huid kreeg ik ervan met nog meer puistjes (maar bij veel meiden helpt die weer wel) verder heb je ook nog die nivea young producten die zouden ook kunnen helpen omdat die de talgproductie normaliseren. dus ik zou zeggen probeer 1 van deze uit..wie weet..en mieschien dat de meiden meer producten kennen:kweetnie: suc6 :kus:

Lady_Leila
20-10-2006, 13:06
okeee en hoeveel kosten ongeveer die Zarqa producten:D ?? :sjans: alsnog bedankt meid

sweetourzazatia
20-10-2006, 13:24
graag gedaan ik heb dit ook nog voor je << 10 Tips Tegen Puistjes >> 1.Laat je huid stomen,, koop tomatensaus en smeer het op je gezicht en laat het zo'n 10 minuten inwerken. 2.Maak zelf een masker. Van Joghurt en komkommer laat het zo'n 10 minuten inwerken 3.Veel water drinken/ Fruitsap ( geen Cola patat vet eten ) 4.Sport veel. Ga in de zon lichen 5.Doe je huid af met alcohol. 6.Reinig je gezicht na make up. (Foundation enz) 7.Doe tandpasta op je gezicht dit droogt het uit. 8.Blijf van je gezicht puisten af! Zo voorkom je dat je meer puisten krijgt. 9.Neem een Clearskin masker dit is speciaal voor mensen met acne gemaakt. (Kan je bij de Kruidvat kopen) 10.Neem elke dag zo'n tien minuutjes rust dan voorkom je stres en van te veel stres krijg je puisten wat betreft die zarqa producten ...ik heb een reinigingsgel, zo'n klein potje waar je de puistjes mee kan aanstippen en een creme voor ong. 20 euro. ik zou zeggen ga langs bij de tuinen en vraag een van de medewerksters om advies:goedzo: :kus:

Lady_Leila
20-10-2006, 13:25
:sjans: okeeej dankjewel schatt