Bekijk originele versie : TIPS weekendje Parijs/ Barcelona?
WARDA-LAROSSA
20-10-2006, 10:38
Ik wil mijn man verrassen met een weekendje Parijs of naar Barcelona....iemand nog tips? goedkope tickets en gezellige hotels etc.......? Ik wil eind november gaan inshaAllah....
:kus:
Vlinder07
20-10-2006, 10:50
Ik wil mijn man verrassen met een weekendje Parijs of naar Barcelona....iemand nog tips? goedkope tickets en gezellige hotels etc.......? Ik wil eind november gaan inshaAllah....
:kus:
Ja dat wil ik ook wel weten..Of een weekje Rome..
WARDA-LAROSSA
20-10-2006, 10:55
Ja dat wil ik ook wel weten..Of een weekje Rome..
Okay barcelona, parijs, rome.....
niemand tips???.....:rolleyes:
AyourInou.
20-10-2006, 10:57
Up...
schatje26
20-10-2006, 11:05
kijk op www.transavia.nl kan je boeken en ook meteen voor een hotel kijken!
Ghatar_tangawia
20-10-2006, 11:33
Dit wil ik ook weten! Ben echt aan vakantie toe..
Ghatar_tangawia
20-10-2006, 11:40
oh sorry goedkope tickets vin dje bij Jetairfly.com
en hotels!! wij boeken noooit via het internet.. altijd als we daar zijn zoeken we een pesionnetje ( in spanje) en een hotel ( in parijs) we hoeven geen luxe!! als we maar ergens kunnen slapen!! wan je bent de hele dag buiten ( neem ik aan)
Thanks voor de tip!;)
Maar ik wil wel een luxe kamer hoor.. lekker uitgebreid in bad in de avond..tv aan als we in de avond op onze kamer zitten en het moet een ruime kamer zijn enzz. Ik wil dus wel luxe..ahhaaha
Vlinder07
20-10-2006, 11:41
Dit wil ik ook weten! Ben echt aan vakantie toe..
Pfff anders ik wel:goedzo:
Ik ben gewoon uitgeput. Mijn schoonouders,schoonzus en haar man en mijn zwager en zijn vrouw gaan allemaal in de kerstvakantie naar Marokko..
Ik wil ook weg, alleen niet naar Marokko want ik wil inshallah in de zomervakantie naar Marokko!
Dus mensen kom op met jullie ideeetjes!
Ghatar_tangawia
20-10-2006, 11:42
Pfff anders ik wel:goedzo:
Ik ben gewoon uitgeput. Mijn schoonouders,schoonzus en haar man en mijn zwager en zijn vrouw gaan allemaal in de kerstvakantie naar Marokko..
Ik wil ook weg, alleen niet naar Marokko want ik wil inshallah in de zomervakantie naar Marokko!
Dus mensen kom op met jullie ideeetjes!
Ik wil ook niet naar Marokko in december.. Wij gaan ook in de zomer inscha allah!;)
WARDA-LAROSSA
20-10-2006, 11:45
Thanks voor de tip!;)
Maar ik wil wel een luxe kamer hoor.. lekker uitgebreid in bad in de avond..tv aan als we in de avond op onze kamer zitten en het moet een ruime kamer zijn enzz. Ik wil dus wel luxe..ahhaaha
lekker uitgebreid in bad idd...maar ik denk dat ik in de avond met me mannetje op straat ben......vooral al die lichtjes etc....prachtig....
tv? We hebben elkaar.....:p
Ghatar_tangawia
20-10-2006, 11:48
Mijn man gaat over 2 weken naar marokko een weeekjeee.. ik KAN meee maar ik zit hier met werk :moe:
ben er ook heel erg aan toe!!!
maar de week daarop wordt het madrid voor een weekend :D
Ga mee joh..lekker een weekje tussenuit na de ramadan!
Ghatar_tangawia
20-10-2006, 11:51
lekker uitgebreid in bad idd...maar ik denk dat ik in de avond met me mannetje op straat ben......vooral al die lichtjes etc....prachtig....
tv? We hebben elkaar.....:p
Natuurlijk ben je de hele dag buiten! Maar geloof me.. als je uiteindelijk in je hotel komt. In bad.. bidden enz. Dan is het lekker om een balkon te hebben waar je kunt gaan zitten of dat je een tv hebt ofzo! Ik probeer alleen aan te geven dat ik luxe wel belangrijk vind..
BARCELONA!!!
In 1 woord GE-WEL-DIG
ben er 7 keer geweest en ik zou daar zo willen wonen :love:
Vlinder07
20-10-2006, 12:17
Ik wil ook niet naar Marokko in december.. Wij gaan ook in de zomer inscha allah!;)
Nee want dan wordt het toch geen vakantie, maar gewoon familiebezoek;)
Ghatar_tangawia
20-10-2006, 12:20
klinkt heel romantisch.. maar dit kun je ook gewoon thuis doen..? zo denk ik erover!!
als je in een wereldstad bent ga je echt NIET in je kamer blijven!!!
je komt alleen in bed cruchen!!! zo hebben wij het ervaart komen pas om 3 uur binen.. wat nu tv kijken? :hihi:
Nou ik vind het wel leuk en romantisch! Toen wij in Dubai waren kwamen we rond een uur of 02:00 of 03:00 in ons hotel aan.. we deden gelijk de schuifdeuren open naar de balkon toe.. en ik deed altijd tv voor de muziek enzo. En dan zaten wij lekker daar na te kletsen! Heerlijk..
Als jij dat thuis doet besaha meid:goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.