Bekijk originele versie : godsdienst verschillen
wat is er zo erg aan een belgisch meisje dat verkeerd met een marokaanse jongen??? ik snap de wereld niet! :huil:.
BeautifulLady
08-07-2003, 20:29
Als je een moslimse bent dan is er toch geen probleem?? :rolleyes:
BeautifulLady
08-07-2003, 20:31
Is hij wel serieus met je??
Arabian_Pearl
08-07-2003, 20:36
Origineel gepost door sasi
wat is er zo erg aan een belgisch meisje dat verkeerd met een marokaanse jongen??? ik snap de wereld niet! :huil:
het is helemaal niet verkeerd. Ikzelf ben verloofd met een Belgische jongen. Als je meer uitleg wil, pm me maar. :)
Arabian_Pearl
08-07-2003, 20:50
Origineel gepost door sasi
of hij serieus is? ik hoop van wel toen ze er thuis achterkwamen bij mij dat ik met hem was heeft hij toch alles gedaan om mij wel te kunnen zien maar ofdat dat serieus is...
de tijd zal 't uitwijzen. :) Te overhaast piekeren is niet nodig.
Origineel gepost door Arabian_Pearl
het is helemaal niet verkeerd. Ikzelf ben verloofd met een Belgische jongen. Als je meer uitleg wil, pm me maar. :)
Ben je een Marokkaanse? :)
Just A Question :)
Arabian_Pearl
08-07-2003, 21:12
Sasi, ik deel geheel je mening. We zijn idd mensen en hebben allemaal recht op geluk. Velen vergeten dat geluk niet voor iedereen hetzelfde geluk is. Volg je hart en onthou wat ik je heb gezegd in privémail (pm). ;) Alles komt goed. Inshallah. Echte liefde overwint alles.
Marocca, ik ben een halfbloedje. Mijn vader is Marokkaan, mijn moeder is Belgische.
als nou de moeite neemt om de islam en Quran goed te bestuderen dan weet je waarom zoiets niet mag,dan ga je hier geen vragen stellen waarom dat en waarom dit.
de liefde voor allah is belangrijker dan liefde voor een kafir,onthoud dat goed, want je hebt zo juist de liefde voor je kafir vriend boven de liefde van allah gekozen.
er komen steeds meer clowns bij deze site, die geen idee waar ze het over hebben.
Arabian_Pearl
09-07-2003, 09:58
faris we hebben je mening niet gevraagd. :jammer:
Je vergeet dat wij niet zo conservatief zijn opgevoed.
noortje1
09-07-2003, 10:32
Arabian_pearl
je zet jezelf alsmaar voorschut....
mchi dreb rasek m3a el7iet... ik denk dat er een schroefje los zit in die hoofd van je...... dus neem mijn raad op :D.... zijn we ook van je bekrompe reacties af :vingers:
Arabian_Pearl
09-07-2003, 10:43
BEKROMPEN? je moet jezelf es bezig horen. Jullie veroordelen iedereen die niet ieder letterke vd Koran toepast.
Ik geef gewoon mijn mening, als jullie er niet mee om kunnen: PECH! :lekkerpuh
Ik heb het recht om te zeggen wat ik denk. Jullie ook trouwens, maar als jullie verwachten dat ik mijn mening moet aanpassen aan jullie kudde-mentaliteit dan sla je de bal goed mis.
Ik sta met alle respect open voor jullie meningen, op voorwaarde dat jullie mijn mening ook respecteren. Voor wat, hoort wat.
ik zal je mening respecteren als het gaat over iets anders dan islam.
over islam mag je geen eigen mening geven,alles staat vast wat haram is en wat halal is, en niet blijven zeuren.
je moet gewoon accepteren dat je fout zit met je haram relatie en met je kafir vriend,je zult je hele leven in zonde leven tot je doodgaat,en dan pas kom je erachter wat ik bedoel.
de hel kan je makkelijk verdiennen,de paradijs niet,daar moet je hard voor werken.
mocro_souhaila
09-07-2003, 13:37
Origineel gepost door Faris
ik zal je mening respecteren als het gaat over iets anders dan islam.
over islam mag je geen eigen mening geven,alles staat vast wat haram is en wat halal is, en niet blijven zeuren.
je moet gewoon accepteren dat je fout zit met je haram relatie en met je een kafir vriend,je zult je hele leven in zonde leven tot je doodgaat,en dan pas kom je erachter wat ik bedoel.
de hel kan je makkelijk verdiennen,de paradijs niet,daar moet je hard voor werken.
mooi gezegd...je kan wel praten hoor :d...
je denkt tenminste na voordat je wat zegt:goedzo:
BerberLayD
09-07-2003, 13:50
Faris..tbarkallah,..je hebt een goeie manier van praten!
Origineel gepost door Faris
als nou de moeite neemt om de islam en Quran goed te bestuderen dan weet je waarom zoiets niet mag,dan ga je hier geen vragen stellen waarom dat en waarom dit.
de liefde voor allah is belangrijker dan liefde voor een kafir,onthoud dat goed, want je hebt zo juist de liefde voor je kafir vriend boven de liefde van allah gekozen.
er komen steeds meer clowns bij deze site, die geen idee waar ze het over hebben.
ben blij dat jij als enige alle wijsheid in pacht hebt....
wat moet er van de wereld terecht komen als we jou hier niet zouden hebben....
prutser!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.