Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Emoties maroc jongens

Pagina's : [1] 2 3

nedermarokje
27-06-2002, 11:10

ALs marokkaanse jongens gevoelens uiten bij een meisje betekend het dat hij ECHT van haar houdt (bijv. hij gaat huilen). Als hijbij haar dit soort emoties toont is de kans groot dat zij samen zullen blijven wie is mee eens

Chaimae
27-06-2002, 11:13
ik heb geen flauw idee ik ben nog niet toe aan dat soort dingen nog een beetje te jong :D

lynamina
27-06-2002, 11:16
IK HEB GESTEMD en tja zoiets is wel moeilijk te veralgemenen hé maar ja ik heb t toch maar gedaan zene...

PABLO_ESCOBAR
27-06-2002, 11:23
Het is een feit dat de marokkaanse cultuur een macho cultuur is waar er geen ruimte is voor zwakkelingen(mietjes)maar ik weiger te geloven dat marokkaanse jongens/mannen anders zijn dan andere jongens/mannen op emotioneel vlak. Het onderscheid dat we hierin moeten maken heeft niet zo zeer met afkomst maar eerder met de persoon in kwestie te maken. De ene kan al beter zijn emoties uitten dan de andere. Men mag niet vergeten dat het in vele gevallen voor de persoon zelf moeilijk is wanneer men z'n eigen gevoelens niet goed begrijpt. Dan is het niet meer dan normaal dat men die dan ook moeilijk kan overbrengen aan anderen. Dit betekent daarom niet per defenitie dat er toneel gespeeld wordt. Het kan evengoed zijn dat de persoon zelf niet goed weet wat hij voelt en hoe hij ermee om moet gaan. Het kan ook puur uit zelfverdediging zijn dat men z'n emotie niet naar buiten brengt uit angst om verkeerd begrepen of gekwetsd te worden.

nedermarokje
27-06-2002, 11:24

Origineel gepost door PABLO_ESCOBAR Het is een feit dat de marokkaanse cultuur een macho cultuur is waar er geen ruimte is voor zwakkelingen(mietjes)maar ik weiger te geloven dat marokkaanse jongens/mannen anders zijn dan andere jongens/mannen op emotioneel vlak. Het onderscheid dat we hierin moeten maken heeft niet zo zeer met afkomst maar eerder met de persoon in kwestie te maken. De ene kan al beter zijn emoties uitten dan de andere. Men mag niet vergeten dat het in vele gevallen voor de persoon zelf moeilijk is wanneer men z'n eigen gevoelens niet goed begrijpt. Dan is het niet meer dan normaal dat men die dan ook moeilijk kan overbrengen aan anderen. Dit betekent daarom niet per defenitie dat er toneel gespeeld wordt. Het kan evengoed zijn dat de persoon zelf niet goed weet wat hij voelt en hoe hij ermee om moet gaan. Het kan ook puur uit zelfverdediging zijn dat men z'n emotie niet naar buiten brengt uit angst om verkeerd begrepen of gekwetsd te worden. Dus........ hij houdt dan ECHT van haar (kort samengevat)

PABLO_ESCOBAR
27-06-2002, 11:31
Origineel gepost door nedermarokje Dus........ hij houdt dan ECHT van haar (kort samengevat) Nogmaals hangt voor de persoon in kwestie af. Ik kan niet voor iedereen spreken he. Ik bedoel hij daarom niet noodzakelijk aan het liegen is, maar het kan natuurlijk wel. Er is geen enkel bewezen verband tussen marokkanen en fake emoties.

soussiasaida
27-06-2002, 11:31
Ja als hij ECHT huilt, dan kan het niet anders of het is een topacteur!

PABLO_ESCOBAR
27-06-2002, 11:40
Marokkanen doen net hetzelfde wat ze de europeanen al jaren verwijten. Ze scheren iedereen over dezelfde kam en hun landgenoten nog wel het meest. Net zoals elk volk hebben de marokkanen ook hun players, leugenaars,bedriegers,criminelen,profiteurs,etc,et c Nu valt het me op dat marokkanen zelf, het negatiefst van allemaal over hun landgenoten praten en denken. Velen zien niet door de mist en denken dat het leeuwendeel van de marokkaanse mannen allemaal players en bedriegers zijn.

nedermarokje
27-06-2002, 11:44
Ja maar je kan niet ontkennen dat het ook beetje zo is.... ze zijn heel hard en lees dit eens: Waarom??? (Bericht #1) Hey allemaal, ik wilde efkes iets kwijt..... De hele wereld wordt staande gehouden door liefde, maar ook erg veel wordt kapot gemaakt door liefde. Wat ik jullie nu ga meedelen is waargebeurd, denk het je in....... Het gaat over een vriendin van me, een hele goede vriendin van me. Ze ging al een jaar met een leuke Marokkaanse jongen. Ze hield veel van hem, en ik kan ook wel zeggen dat het wederzijds was. Ze gaven veel om elkaar, belden elkaar erg veel en hadden zelfs trouwplannen. Over die trouwplannen, hij zou om haar hand komen vragen, althans dat was de afspraak. Zelfs ik zag het niet aankomen, en als ik iemand een leuke jongen vind, dan moet ie ook helemaal top zijn. Dat valt tocht wel te accepteren, wetende dat 80% van de Marokkaanse jongens niet serieus, maar curieus is. Maar goed, hij zou haar binnen een week gaan vragen, toen zat ik bij haar thuis, we waren net laat van een dag HBO- en thuisgekomen. We hoorden dat Huppelepup (die jongen) getrouwd was, nota bene van haar broer. Ik kon het niet geloven en liet me op haar bed neervallen. Zij stopte echt met adem halen. Haar broer zag dat er iets aan de hand was, maar goed. Toen haar broer de kamer uit was vertelde ik haar dat het misschien niet waar was, het kon ook zijn broer zijn ofzo. Ze belde hem, mijn advies, maar neen, niemand die opnam. Dit vond plaats op een zaterdagavond, hij zou die week erop gaan trouwen, aankomende zaterdag dus. We hadden geen bevestiging van het feit dat ie zou trouwen, dus geloven voor de volle 100% deden we ook niet. De ouders van mijn vriendin waren bekenden van de familie van 'hem'. Op een donderdag kwam mijn vriendin langs en vertelde me overstuur dat ze waren uitgenodigd voor een bruiloft, maar ze had niet doorgevraagd aan haar moeder van wie die bruiloft was, bang voor het antwoord. Ik had onderhand via via vernomen dat het hem dus wel was, en heb dit ook aan mijn vriendin verteld. Ze heeft die dag liters tranen gehuild en alleen maar klein in een hoekje met vraagtekens gezeten. Ik heb zelf ook gehuild om de hele situatie, om het hele gebeuren. Nou de zaterdag stond voor de deur, ze moets zich groot houden tegenover iedereen, want die wisten niets van alles. Ik dacht dat ze zekers niet zou gaan, maar ze vertelde me dat ze moest gaan. Haar moeder en zusje zouden ook gaan. Ze wilde perse gaan, en omdat ik wist dat zij in Situaties van verdriet en onbegrip weleens rare dingen kon doen besloot ik om ook te gaan. We zijn er toen heen gereden, naar binnen gegaan. Het was erg druk, te druk, maar SUBHANALLAH wisten we een plek voor hem te bemachtigen. Ze heeft hem de hele avond lopen aankijken, haar ogen geen enkele seconde van hem af, steeds maar een lege blik. Ik weet nu wat een lege blik is, en hoe leeg hij dan wel niet kan zijn. Ze zat er echt als een leeg verlaten persoontje bij, dat elk moment van haar stokje kon gaan. Ik heb verscheidene malen aangeboden om weg te gaan, maar ze wilde het perse afmaken, dat moest ze gewoon doen. Hij heeft haar niet eens een keer aangekeken, hij behandelde haar als een gewone gast, niet eens een normale groet. Hij zat de hele tijd blij met zijn bruid te smoezen. Maar goed ik had haar daar weg moeten slepen, we waren de allerlaatsten. Toen we eenmaal buiten waren begon ze pas te huilen en besefte ze dat ze hem kwijt was. Ze was hem kwijtgeraakt door het feit dat ze heel lief was geweest, doordat ze veel van hem hield, doordat ze alles voor hem zou doen. Dit heeft ze niet verdiend. Echt niet. We gingen naar huis, haar moeder en zusje waren al naar huis gereden. Wij waren ook met de auto. We stapten in, maar 'k was effe vergeten dat ze helemaal overstuur was. Zij zat aan het stuur. Ze begon heel hard en vreemd te rijden, waarop we dus bijna in een botsing waren geindigd. Maar ALLAH heeft ons op die avond gespaard, dat konden we er niet bij krijgen. Ik ben toen zelf naar huis gereden, ze heeft toen bij mij geslapen, mijn moeder wist van alles, aan haar hebben we erg veel steun gehad. Ze heeft de hele nacht liggen huilen. Dit heeft ze niet verdiend, Echt niet. Ik wil hier alleen maar mee zeggen, dat hoe mooi een jongen ook is, wat ie allemaal te bieden heeft, jouw eigen geluk moet altijd op nummer 1 staan. Mijn vader zegt altijd, je moet jezelf niet helemaal geven, je moet altijd een stukje voor jezelf houden, qua vriendschappen, algemeen. Zij heeft alles gegeven wat zekon geven en dat is haar fataal geworden. En het woordje waarom, daar hebben we nog steeds geen antwoord op.

sahira
27-06-2002, 11:45
Ik lees alleen een mannelijke reactie van Pablo Escobar.....en ik ben het met hem eens...... als een man huilt en zegt dat ie van me houdt.....loop ik weg....ongeacht zijn nationaliteit..... :D beslama......Sahira..... :zwaai:

nedermarokje
27-06-2002, 11:53
Origineel gepost door sahira Ik lees alleen een mannelijke reactie van Pablo Escobar.....en ik ben het met hem eens...... als een man huilt en zegt dat ie van me houdt.....loop ik weg....ongeacht zijn nationaliteit..... :D beslama......Sahira..... :zwaai: Wat bedoel je precies? Je zou dat niet waarderen dan?

PABLO_ESCOBAR
27-06-2002, 11:55
Origineel gepost door nedermarokje Ja maar je kan niet ontkennen dat het ook beetje zo is.... ze zijn heel hard en lees dit eens: Waarom??? (Bericht #1) Hey allemaal, ik wilde efkes iets kwijt..... De hele wereld wordt staande gehouden door liefde, maar ook erg veel wordt kapot gemaakt door liefde. Wat ik jullie nu ga meedelen is waargebeurd, denk het je in....... Het gaat over een vriendin van me, een hele goede vriendin van me. Ze ging al een jaar met een leuke Marokkaanse jongen. Ze hield veel van hem, en ik kan ook wel zeggen dat het wederzijds was. Ze gaven veel om elkaar, belden elkaar erg veel en hadden zelfs trouwplannen. Over die trouwplannen, hij zou om haar hand komen vragen, althans dat was de afspraak. Zelfs ik zag het niet aankomen, en als ik iemand een leuke jongen vind, dan moet ie ook helemaal top zijn. Dat valt tocht wel te accepteren, wetende dat 80% van de Marokkaanse jongens niet serieus, maar curieus is. Maar goed, hij zou haar binnen een week gaan vragen, toen zat ik bij haar thuis, we waren net laat van een dag HBO- en thuisgekomen. We hoorden dat Huppelepup (die jongen) getrouwd was, nota bene van haar broer. Ik kon het niet geloven en liet me op haar bed neervallen. Zij stopte echt met adem halen. Haar broer zag dat er iets aan de hand was, maar goed. Toen haar broer de kamer uit was vertelde ik haar dat het misschien niet waar was, het kon ook zijn broer zijn ofzo. Ze belde hem, mijn advies, maar neen, niemand die opnam. Dit vond plaats op een zaterdagavond, hij zou die week erop gaan trouwen, aankomende zaterdag dus. We hadden geen bevestiging van het feit dat ie zou trouwen, dus geloven voor de volle 100% deden we ook niet. De ouders van mijn vriendin waren bekenden van de familie van 'hem'. Op een donderdag kwam mijn vriendin langs en vertelde me overstuur dat ze waren uitgenodigd voor een bruiloft, maar ze had niet doorgevraagd aan haar moeder van wie die bruiloft was, bang voor het antwoord. Ik had onderhand via via vernomen dat het hem dus wel was, en heb dit ook aan mijn vriendin verteld. Ze heeft die dag liters tranen gehuild en alleen maar klein in een hoekje met vraagtekens gezeten. Ik heb zelf ook gehuild om de hele situatie, om het hele gebeuren. Nou de zaterdag stond voor de deur, ze moets zich groot houden tegenover iedereen, want die wisten niets van alles. Ik dacht dat ze zekers niet zou gaan, maar ze vertelde me dat ze moest gaan. Haar moeder en zusje zouden ook gaan. Ze wilde perse gaan, en omdat ik wist dat zij in Situaties van verdriet en onbegrip weleens rare dingen kon doen besloot ik om ook te gaan. We zijn er toen heen gereden, naar binnen gegaan. Het was erg druk, te druk, maar SUBHANALLAH wisten we een plek voor hem te bemachtigen. Ze heeft hem de hele avond lopen aankijken, haar ogen geen enkele seconde van hem af, steeds maar een lege blik. Ik weet nu wat een lege blik is, en hoe leeg hij dan wel niet kan zijn. Ze zat er echt als een leeg verlaten persoontje bij, dat elk moment van haar stokje kon gaan. Ik heb verscheidene malen aangeboden om weg te gaan, maar ze wilde het perse afmaken, dat moest ze gewoon doen. Hij heeft haar niet eens een keer aangekeken, hij behandelde haar als een gewone gast, niet eens een normale groet. Hij zat de hele tijd blij met zijn bruid te smoezen. Maar goed ik had haar daar weg moeten slepen, we waren de allerlaatsten. Toen we eenmaal buiten waren begon ze pas te huilen en besefte ze dat ze hem kwijt was. Ze was hem kwijtgeraakt door het feit dat ze heel lief was geweest, doordat ze veel van hem hield, doordat ze alles voor hem zou doen. Dit heeft ze niet verdiend. Echt niet. We gingen naar huis, haar moeder en zusje waren al naar huis gereden. Wij waren ook met de auto. We stapten in, maar 'k was effe vergeten dat ze helemaal overstuur was. Zij zat aan het stuur. Ze begon heel hard en vreemd te rijden, waarop we dus bijna in een botsing waren geindigd. Maar ALLAH heeft ons op die avond gespaard, dat konden we er niet bij krijgen. Ik ben toen zelf naar huis gereden, ze heeft toen bij mij geslapen, mijn moeder wist van alles, aan haar hebben we erg veel steun gehad. Ze heeft de hele nacht liggen huilen. Dit heeft ze niet verdiend, Echt niet. Ik wil hier alleen maar mee zeggen, dat hoe mooi een jongen ook is, wat ie allemaal te bieden heeft, jouw eigen geluk moet altijd op nummer 1 staan. Mijn vader zegt altijd, je moet jezelf niet helemaal geven, je moet altijd een stukje voor jezelf houden, qua vriendschappen, algemeen. Zij heeft alles gegeven wat zekon geven en dat is haar fataal geworden. En het woordje waarom, daar hebben we nog steeds geen antwoord op. Ik voel oprecht mee met dit meisje maar dit bewijst nog steeds niet dat die huppeldepup de marokkaanse mannen vertegenwoordigt.

tetouani79
27-06-2002, 12:11
ik ben het met pablo eens. marokkanen kunnen heel goed hun gevoelens verbergen, het heeft te maken met dat macho gedrag wat pablo zegt. maar ze kunnen het ook heel goed uiten en als ze het uiten wil niet zeggen dat ze een mietje of een meisje aan het playen zijn. niet iedereen is een player, geloof me. dat player beeld hebben we gewoon gekregen door de minderheid die dat wel doet net als bij criminaliteit. tuurlijk zijn er players, dat heb je in elke volk en natie maar om gelijk te zeggen dat alle marokkanen meisjes gebruiken en ze dan dumpen, nou nee hoor dan ken je de marokkaanse jongens niet zo goed denk ik. er zijn ook jongens die hen gevoelens niet in bedwang kunnen houden en die dan gaan huilen, dat wil dan zeggen of ze houden zo veel van dat meisje of jah het is toneel, maar zoiets kan je niet gelijk zien, dat zie je als je die jongen langer kent. de engel is geen player :engel: :engel:

soussiasaida
27-06-2002, 12:13
Nee engel jij bent geen player gelukkig

sahira
27-06-2002, 12:33

Origineel gepost door nedermarokje Wat bedoel je precies? Je zou dat niet waarderen dan? eh....jij waardeert mijn humor niet....... ;)

Pagina's : [1] 2 3