Bekijk originele versie : Jullie gaan je één voor één melden..
.. de dames die vorige week heel enthousiast over restaurant 'Darkoum' (in Utrecht) vertelden, waar zijn jullie?
Ik liep dat restaurant voor niets helemaal op te hemelen bij m'n vriendinnen. We komen in een woonwijk aan, allemaal huisjes, we vonden het al een vreemde locatie voor een 'chic Marokkaanse restaurant'. We kwamen door wat vertragingen bij enkele dames pas om 19.15h daar aan.. van buiten zag het er mooi uit, maar jezus d'r stonden buiten alleen al tig mannen te loeren naar alles wat langsliep. Sommige mannen durfden zichzelf zelfs naar buiten te wringen toen ze ons vanuit de ramen aan zagen komen lopen.
We hebben ons direct omgedraaid en zijn zo'n beetje weggerend : (..
Het was al zo laat en we zochten tevergeefs naar een leuk tentje.. je raadt het al, we zijn in de smultenten van het CS gaan eten, schandalig!
Het was wel een dag om nooit te vergeten en hebben er uiteindelijk om kunnen lachen. Maar wat ik niet begrijp is dat er vol lof over het restaurant werd gepraat. Meiden, het leek net een café daar.. :s.
Dames meld jullie, ik heb iets heel liefs te horen gekregen van deze mannen. Dat wil ik nog even met jullie delen : ).
wardaroosje
20-10-2006, 00:06
:hihi:.........meskiena
Kortjakje
20-10-2006, 00:06
Waar precies is dat café?
Overvecht, chic restaurant zou je zeggen -> www.darkoum.nl.
Haha Mokaltum te7shatelna echt zo dubbel!
Sultan van Breda ken ik niet, we hebben wel in Rotje een Sultan. Maar Darkoum was echt tien keer niks. Dr was nog een getrouwde met ons, ze woont in Utrecht. Dr man belde op: waar ga je? Zij: restaurant darkoum ofzoiets. Hij: hmm oh! Zij: doei. Later belde ze hem op: waaaa is echt niks. Hij: hmm ik wist.
Schijnt voor s7ab Utrecht wel bekend te zijn, maarem nee echt niet iets wat wij gewend zijn. Pff weet je wollah Rotterdam heb je op een gegeven moment ook wel weer gehad, waar zijn we niet geweest??
We doen t volgende week opnieuw, Wardaroosje en Mokaltum: zin om mee te gaan ; )? We gaan eerst schaatsen en dan eten.
Voorbijgangster
20-10-2006, 00:14
:haha:
Ja, uhm, ik zei nog tegen S. nooit geweest en zij praatte er wel vol lof over :haha:
Msakien, volgende keer beter, dan heb je in Breda Sultan die nog beter is dan dit :hihi:. Genoeg tentjes in Rdam, gaan de dames naar Utrecht :moe:
Mijn moeder zou hebben gezegd: ardat alwalidien, ik wilde niet dat je ging, maar je doet toch waar je zin in hebt, dus zo zie je maar weer.
:hihi:
:lol:
Voorbijgangster
20-10-2006, 00:16
Corner Inn
Kinkerstraat 86/88
1053 EB Amsterdam
Ik krijg spontaan een knorrende maag :huil:
Nog steeds aan de fastfood??
Voorbijgangster
20-10-2006, 00:19
Nog steeds aan de fastfood??
Zit momenteel nog in een afkickproces :huil:
Zit momenteel nog in een afkickproces :huil:
30 days to...?
Haha, msaken!
Weet je wat ook echt een onguur restaurant is? In de buurt van Mercatorplein in Adam, oehh, nooit meer, ziek door geworden en echt vieze types die er komen! Verder Shishan in Den Bosch, hmm, niet geweldig, was daar met ouders heen :moe: Nooit meer, ook gewoon alcohol etc, het zag er wel mooi uit, maar het eten was waardeloos.
Schaatsen?! I love it!!! Laat maar weten, als het schikt ga ik zeker mee inshaAllah!
VG: Echt, dat zou ze meteen hebben gezegd. Ik meld altijd wat ik ga doen, en ook al wil ze het niet, ze verbiedt het niet, maar vaak is het dan echt vreselijk en gaat ze het lekker inwrijven. :moe: But I still Love Her :D
Ken die niet, ik ga niet vaak eten in Amsterdam. Weet je waar ik echt nog steeds meer dan tevreden over ben!! El Basha in Den Haag, een toptent, geweldig eten!
Het is waarschijnlijk voor volgende week vrijdag, een middag en avond.
Voorbijgangster
20-10-2006, 00:28
30 days to...?
Ja, hou op :huil:
Ja, hou op :huil:
Wat heeft de tegenpartij ervoor ingezet ; )?
-Zonnestraal-
20-10-2006, 00:33
Corner Inn
Kinkerstraat 86/88
1053 EB Amsterdam
Ik krijg spontaan een knorrende maag :huil:
jij bent echt eng!!! :haha:
Ik zou nu durven zweren dat wij elkaars soulmates zijn!
Hier in Amsterdam heb je tegenwoordig genoeg restaurantjes waar je met je vriendinnen heen kunt! :banana:
Gelukkig maar, het was of de Turk, de Mac of een Marokkaans eetcafé waar de dikke snorren je het eten uit de mond staarden.. :maf:
Summergirl, stel eens een leuk tentje voor?
Mokaltum, ehm rond 15h schaatsen en dan 18h eten. Allemaal in Den Haag, gewoon weer lekker naar de vertrouwde 'El Basha' : ).
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.