Bekijk originele versie : Cadeau voor jongen waar je inshallah mee wilt trouwen
hallo mensen,
Ik heb een cadeau voor een jongen gekocht waar ik verliefd op ben :Iluvu:
het is een boek van de profeet (vzmh), zijn leven.
Denken jullie dat hij hier blij mee is?
Graag advies, want vind het best eng te geven.
Groetjes Jehna
Sherazyna
27-06-2002, 09:41
Tuurlijk is hij hier bllij mee!!!!
zulke cadeau's betekenen veel meer dan welk cadeau dan ook
Liefs Shera
Hanaetje
27-06-2002, 09:43
Ik denk ZEKER dat hij er blij met zal zijn....
Zo'n gebaar zal véél voor hem betekenen, en ZEKER omdat het van jouw komt :)
Hanaetje:boogie:
Sherazyna
27-06-2002, 09:43
ik heb mijn aanstaande laats ook een boek cadeau gedaan, het heet het bruidsgeschenk en gaat over het huwelijk in de Islam, hij was er heel erg blij mee en we lezen er nu samen in
Liefs Shera
als die jongen moslim is wel
en als het geen moslim is dan weet ik 't niet
ja hij is zeker moslim, ik ben bekeerd.
Liefs
oooh
dan zal hij het zeker waarderen !!!!!!!!!
goed van jouw
Ja vind het zelf een heel mooi boek, ook al weet hij al veel van de profeet af (sav) het is toch heel mooi zo'n boek, echt alles staat erin. Ik weet dat hij dit boek ook niet heeft.
jaaa./......das is een goed idee...mijn toekomstige man insha-Allah en ik zijn bijna 2 jaar bij elkaar....en ik wist niet wat ik hem moest geven...maar nu weet ik het wel...dat boek bruidsgeschenk.......die ga ik hem geven
Ja ik heb dat boek ook gezien (bruidsgeschenk), maar dacht, is het meer iets voor vrouwen dat boek? Maar Sherazyna zegt dat ze haar aanstaande dat boek ook heeft gegeven en dat ze er samen in lezen, dat is natuurlijk heel mooi en het zal vast voor mannen ook heel leerzaam zijn. Wel goed idee he!
Echt goed van je! En ook heel lief.
Ik zou veel liever een boek over de islam willen als geschenk dan een duur horloge.
Moge Allah jullie leiden en inchallah samen heel gelukkig worden!
P.S: wie heeft het boek geschreven?
Sherazyna
27-06-2002, 10:07
Samen lezen werkt inderdaad heel goed, het brengt je heel dicht bij elkaar. soms kunnen we er uren over discussieren
Wow wat ben ik gelukkig met hem. sorry moest ik ff kwijt
Sherazyna
27-06-2002, 10:08
En dat het alleen voor vrouwen is, is echt een misverstand!
Ik weet niet wie het geschreven heeft want ik heb het nu niet bij de hand, maar de voorkant is creme kleurig met arabische letters, heb bij ********** besteld (oeps reclame)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.