Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hakma

AFRICAN
08-07-2003, 16:52

:schok: IK heb nog nooit zulke gave muziek gehoord, wie van jullie kent het nummer van Salah Edin Hakma, die broeder gaat het geloof ik ver schoppen, het schijnt te zijn dat zijn optredens ook erg goed zijn, zijn er meer mensen die deze nummer kennen?

Bless
09-07-2003, 21:59
yup..., dat nummer staat op zijn demo-cd. goed nummer hij flowt lekker...of die het vet gaat schoppen is nog maar de vraag, maar hij zit in de goeie richting. Voor de peepz in maroc, hij geeft in augustus 2 optredens daar...!!! Soooooooo check it out!

mrscapone
10-07-2003, 17:56
heey jah k ken dat nummer ook , echt da bomb!!!! :boogie:

NA3_NA3
10-07-2003, 20:52
dope he "wiliti ktaar min gambino" "t nafeh bhel al pacino"

laydeeh2die4
11-07-2003, 21:25

shit man ik wil em ook horen maar op kazaa pakt die zn naam niet

Sammy84
13-07-2003, 15:25
hIJ TRAD TWEE WEKEN GELEDEN OP IN OOSTERPARK, HIJ IS WEL GOED. hAD IK NIET ECHT VERWACHT.

rico
14-07-2003, 10:29
1 en 2 augustus treed salah edin in marokko op ( meknes, marrakech) voor de mensen die daar zijn of op vakantie gaan rond die tijd is het zeker de moeite waard om te checken.

Bless
16-03-2004, 17:59
Watch out..voor deze gast..!!! Cilvaringz (Wu-tang member) heeft m onder zn hoede genomen..., deze gast gaat t maken....Iz u ready...??

HANSZETOUNI
17-03-2004, 19:46
Die man gaat het echt maken, k'heb nooit in me leven zulke arabische hiphop gehoord en ik denk dat weinig dat na kunnen doen zowel binnen als buitenland. Ik heb begrepen dat ie met cilvaringz gaat touren ik denk dat salah edin een nw internationale rapartiest zal zijn waar we allemaal naar uit moeten kijken, die man zijn shit is zeker beter dan al dat andere rotzooi wat in dit klein kutje gemaakt wordt, en is gemaakt. petje af voor de mensen die geen verstand van hiphop hebben kunnen hier beter niet op reageren, want niemand kan aan zijn productie of aan rhymes tippen arabisch zit 10 x meer inhoudt in dan dat klote taaltje NEDERLANDS

DazDillinger
11-04-2004, 17:13
heb em laats gehoord en hij is sjeker goed...:goedzo:

HANSZETOUNI
14-04-2004, 06:11
http://www.wutangcorp.com/clan/rza/news/show/437/ die lijst ziet er wel strak uit good job voor een arabische talige rapper,

DazDillinger
14-04-2004, 15:39
Origineel gepost door HANSZETOUNI http://www.wutangcorp.com/clan/rza/news/show/437/ die lijst ziet er wel strak uit good job voor een arabische talige rapper, wat kan je op die site doen... :confused: en heeft salah edin meer nummers behalve hakma?

HANSZETOUNI
14-04-2004, 22:48
wat ik weet is dat hij veel nummers heeft alleen ze zijn nergens te verkrijgen, niet op internet nergens ik ken een boy die heeft een cd van hem met wat meer nummers maar die man is greedy om die shit te branden hij is een kennis van hem en zegt dat het nog allemaal nog moet uitkomen vandaar dat hij het niet wilt geven, wel begrijpelijk die man moet hier van leven. als je goed leest bij rza tour aanklikken en check de lijst en de naam van salah edin erbij wel dope

looking4
05-03-2007, 22:04
Damnz dit is oud wie heeft die nr s voor me?