Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie test zijn vriend/vriendin weleens

Pagina's : [1] 2

LZN
08-07-2003, 16:21

ale vooruit met jullie grote mond!!! wat doe je zoal om te weten als je vriend/vriendin echt van je houdt!!!! ???????????????????????????, :D.

RIF_CHICKIE
08-07-2003, 16:23
ikke nooit eigenlijk, okey behalve in z´n tel kijken :stout: maar nee, ik vertrouw em wel (i think )

BerberLayD
08-07-2003, 16:25
heb er niet eens een!!!:kwaad:

RIF_CHICKIE
08-07-2003, 17:01
Origineel gepost door fatihazeroual en hoe zie je dan dat hij te vertrouwen is??! :p nou ik heb ................ uhmmmmmmm....................... ik weet t nie :verdriet:

mimi_tangaouia
08-07-2003, 17:03

Origineel gepost door fatihazeroual Ik heb eens aan mijn vriendin gezegd of ze hem kon bellen, om te zien of hij haar tijd zal geven of niet!! En hij maakte haar duidelijk dat hij bezet was, en dat ik alles voor hem was!!! We gaan binnenkort zelf verloven!!! p.s: dan ga ik hem misschien vertellen dat ik dat was!!!!! hey misschien!!!! zou ik niet doen als ik jou was ik denk niet dat hij dat op prijs zal stellen

Najib26
08-07-2003, 17:20
Ten eerste een relatie voor het huwelijk is haram. En als je je verloofde gaat testen, dan is er iets me. Als ik verloofd zou zijn en ik kom erachter dat ze mij heeft getest met een leugen, dan overweeg ik sterk om de verloving te breken. Gewoon normaal doen!

Arabian_Pearl
08-07-2003, 17:39
Origineel gepost door Najib26 Ten eerste een relatie voor het huwelijk is haram. Dat weten we al. Uw plaatje blijft hangen. On topic: ik hoef hem niet te testen, hij laat al genoeg zien dat ik alles voor hem ben. :Iluvu:

Arabian_Pearl
08-07-2003, 17:47
wie zegt dat ik het over die 4 woordjes heb? Er zijn 1001 manieren om uw lief te tonen dat je hem/haar graag ziet. en het is: ik hou van jou. Jouw = bezitsvorm. ;)

Arabian_Pearl
08-07-2003, 17:58
Origineel gepost door fatihazeroual noem mij die 1001 manieren dan ik wil ze weten!!!! en ik schrijf hoe ik dat wil oké, op mijn manier, hier heb je nog wat andere manieren, hoe je ik hou van jou kan schrijven: ik hou ia vian jou ikkee houe viiaaaaaannn jooooo... als je er nog wilt, ik zal mijn best dan doen om ze erbij te schrijven!!! :D :jammer: klik hier voor 1001 manieren. ;) (http://www.lovingyou.com) ik hoop dat je engels begrijpt (het is een engelse site)

Arabian_Pearl
08-07-2003, 18:23
oei :( zal een nederlandse tegenhanger zoeken even geduld aub.

Tzimitse
08-07-2003, 18:32
Vin testen eigenlijk een vies woord, is precies of je een relatie zou aangaan als je ni zeker bent. En dat van relatie voor het huwelijk een schande zou zijn, pfff, zoals mijn zoeteke al zie, uw plaat blijft hangen. Je laat zien in je handelingen, iedere dag, dat je partner voor jou de ware is, vin het erg dat mensen zo weinig vertrouwen hebben in hun levensgezel. Tzimitse

Arabian_Pearl
08-07-2003, 18:32
Klik hier (http://www.omdatikvanjehou.com/) en klik ook hier. (http://www.liefde.com) veel plezier! :)

Arabian_Pearl
09-07-2003, 10:40
graag gedaan. :D

Pagina's : [1] 2