Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik begrijp niet hoe jullie hier nou verslaafd aan kunnen raken...

LZN
27-06-2002, 00:11

Ik begrijp dus werkelijk niet hoe sommige van jullie hier nou aan verslaafd kunnen raken!! En overal op reageren enzo....worden jullie het nou nooit zat? Mij wilt het in ieder geval niet lukken, hoe hard ik me best ook doe. Ik vergeet heel vaak om hier langs te komen, en als ik er al ben, dan zie ik vaak overal onzin-topic, dus niet alleen in dat onzin-gedeelte. En het verveeld mateloos. Dus ga ik ook vaak naar andere forum's, zoals die van de Yes, of Viva, het is daar ook een stuk volwassener enzo. Ik kraak niemand af ofzo...maar ik begrijp het gewoon niet, kan iemand mij dit uitleggen???.

remii
27-06-2002, 00:16
ja dat vraag ik me ook steeds af ..maar goed intussen ben ik wel bijna dagelijks te vinden hier ..en verslaafd raken aan yasmina is niet moeilijk hoor just go with the flow zal ik maar zeggen en bovendien als je niets beters te doen hebt dan is yasmina een aangename tijdsbesteding met leuke en minder leuke tijden so.. sometimes you wanna go ..where everybody knows you name and their allways glad your came ... :)

Dida
27-06-2002, 00:18
ik ben hier de laatste tijd vaak.. want heb geen school.. no job.. en wacht op me vakantie.. maar de geld blijft binnen stromen..hahaha !! Ciao Baby ;)

Dida
27-06-2002, 00:29
als ik weer terug ben van marokko dan vergeet ik het helemaal. OF als ik er paar dagen niet op ben geweest..dan ben ik echt zat ! Ciao Baby ;)

Nadia25
27-06-2002, 00:29

Ik was in het begin ook echt verslaafd ..ondertussen is die verslaving al flink afgekoelt gelukkig! mede dankzij..de dagelijkse onzintopics die per dag worden geopend.. Ik ben hier niet zoveel meer te vinden..ik zou niet weten op wat te reageren..alle onderwerpen hebben we al gehad Waar ik me wel mateloos aan irriteer zijn die topics in de trant van..om hoe laat staan jullie op?..Wat eten julie als ontbijt?...etc..

Dida
27-06-2002, 00:36
nee nee vergeten doe ik nooit. Ik zou altijd wel terug komen om te schrijven of zo.. Ciao Baby ;)

Chaimae
27-06-2002, 07:47
ik vind het hier best wel leuk maar je moet het zelf leuk maken want ik ga hier soms echt niet meediscuseren met saaie onderwerpen dus dan ga ik iemand iriteren en dan krijg ik de volle laag en dan heb je ruzie en das lachen :D

hilwa
27-06-2002, 09:04
Origineel gepost door rebel Ik begrijp dus werkelijk niet hoe sommige van jullie hier nou aan verslaafd kunnen raken!! En overal op reageren enzo....worden jullie het nou nooit zat? Mij wilt het in ieder geval niet lukken, hoe hard ik me best ook doe. Ik vergeet heel vaak om hier langs te komen, en als ik er al ben, dan zie ik vaak overal onzin-topic, dus niet alleen in dat onzin-gedeelte. En het verveeld mateloos. Dus ga ik ook vaak naar andere forum's, zoals die van de Yes, of Viva, het is daar ook een stuk volwassener enzo. Ik kraak niemand af ofzo...maar ik begrijp het gewoon niet, kan iemand mij dit uitleggen??? En jij bent zeker niet verslaafd???Vandaar dat je sinds november 161 berichten hebt gepost........

Chaimae
27-06-2002, 09:05
sinds nov 161 ik in precies in 1 maand 590 berichten als hij verslaafd is wat ben ik dan??

hilwa
27-06-2002, 09:07
dan ben jij of gek, of je hebt geen leven, en ik denk het laatste..... Vind je dat niet een beetje veel voor 1 maand, zit je er dan de hele dag op of zo????

Chaimae
27-06-2002, 09:12
dit is de eerste keer dat ik er overdag op zit normaal altijd s' avonds 2 uurtjes maar nou geen school meer en ik heb wel een leven ik reageer alleen te veel op alles bijna alles

Hanaetje
27-06-2002, 09:57
Ik heb dit nog maar ....wat? nog géén maand zelfs.... In het begin was het wel ff leuk, MAAR daarnaaaaaa...echt echt saaaaaai ....Ik ben dat al helemaal BEU!!... Er komen oneindig véél zelfde topics....Ik bedoel hoevéél keer moet je steeds hetzelfde reageren...pfff..Ik kom hier alleen als ik me ECHT ECHT verveel en nix anders té doen heb...MAAR soms valt het wel mee, en ZEKER als je in een goede discussie bent met iemand of ruzie dan is het al VEEL INTERESSANTER geworden :D Hanaetje :boogie:

Nawal19
27-06-2002, 12:42
Nou jongens en meisjes...als ik nou eenmaal begint met reageren op berichten....of hihihih mijn verhaal schrijf...dan ben ik zekers niet meer te stoppne, maar na een tijdje ga je je vervelen.... Zo was ik ooit begonnen te chatten op yasmina....toen ik eenmaal op tmf ging, kwam ik nooit meer bij yasminaa; zooo traaag vond ik dat ineens!!! En nu ga ik niet meer zo vaak chatten, maar ben ik hier te vinden!!!

Chaimae
27-06-2002, 12:49
Origineel gepost door Emshoom dat heb ik al mogen ondervinden :D hiihihihihih :D