Bekijk originele versie : Mailtjes voor reda
mimi_tangaouia
08-07-2003, 15:12
Lieve leden,
Ik vind het heel erg wat er met onze lieve broer Reda gebeurd is en wil nl iets voor hem doen
Ik heb in de tijd dat lelijkerd in coma lag kaartjes voro hem verzameld, en nu wil ik iets soortsgelijks doen een veel beter idee nl
iedereen kan hem een mail sturen en die ga ik bundelen in een map en dan zorg ik ervoor dat het bij hem terecht komt
dus lieve mensen wil je een berichtje voor hem achterlaten
dan kan je mij mailen op mimi_tangaouia@hotmail.com
en dan maak ik er iets moois van
liefs mimi
fatima86
08-07-2003, 15:14
Eej,
Zou ik mogen vragen hoe het is gebeurd dat ongeval?
fatima86
08-07-2003, 15:18
Ik heb je een mailtje gestuurd mimi...ook jij veel sterkte gewenst...Beslama je zuster :)
Miss_Nabbila
08-07-2003, 15:27
jah wat is er gebeurd????
fatima86
08-07-2003, 15:28
hm, ze is offline :(
mimi_tangaouia
08-07-2003, 15:29
hij was op vakantie in marokko en toen heeft hij tijdens het zwemmen een ongeluk gehad
Lady_Cazawia
08-07-2003, 15:29
Zie Topper, daar kunnen jullie precies lezen wat er gebeurd was..!!
Tamazight86
08-07-2003, 15:30
hoe en wanneer is het gebeurd??
Zou graag willen weten hoe het is gebeurd, ik weet het niet een ben nieuwsgierig
beslama
BENTGHATAR
08-07-2003, 15:31
:goedzo: mimi
Ik zal er ook 1tje sturen.........
casablancalady
08-07-2003, 15:31
Reda was vorige week vrijdag naar marokko gegaan, en ging even een duik nemen, hij belande met zijn nek verkeerd in het water en voelde dat er wat mis was.. Hij wou naar boven zwemmen, maar dat lukte niet, hij kreeg water binnen en op een gegeven moment werd het helemaal zwart en dacht hij dat hij dood ging.. Gelukkig was er een neef met hem mee en vond dat het wel erg lang duurde voordat Reda boven kwam en heeft hem boven water gehaald.. Nu ligt hij dus in het ziekenhuis in antwerpen omdat amsterdam te vol was.. Reda is van top tot teen verlamd, hij voelt wel schocken en steken in zijn armen en die wekken ze op d.m.v. shocktherapie, maar in zijn benen heeft hij nog geen gevoel.. Reda blijft heel erg rustig onder deze situatie.. en wil graag dat wij op de hoogte blijven van zijn toestand..
deze staat in de topper!!!
VEEL BETERSCHAP INSHALLAH
xxx casablancalady
mimi_tangaouia
08-07-2003, 15:32
Origineel gepost door casablancalady
Reda was vorige week vrijdag naar marokko gegaan, en ging even een duik nemen, hij belande met zijn nek verkeerd in het water en voelde dat er wat mis was.. Hij wou naar boven zwemmen, maar dat lukte niet, hij kreeg water binnen en op een gegeven moment werd het helemaal zwart en dacht hij dat hij dood ging.. Gelukkig was er een neef met hem mee en vond dat het wel erg lang duurde voordat Reda boven kwam en heeft hem boven water gehaald.. Nu ligt hij dus in het ziekenhuis in antwerpen omdat amsterdam te vol was.. Reda is van top tot teen verlamd, hij voelt wel schocken en steken in zijn armen en die wekken ze op d.m.v. shocktherapie, maar in zijn benen heeft hij nog geen gevoel.. Reda blijft heel erg rustig onder deze situatie.. en wil graag dat wij op de hoogte blijven van zijn toestand..
deze staat in de topper!!!
VEEL BETERSCHAP INSHALLAH
xxx casablancalady
dank je wel voor het vertellen
Lady_Cazawia
08-07-2003, 15:39
Ik zal er ook 1tje sturen Mimi..!!...:goedzo:..!!
Mimi heb je de mijne ontvangen?
Khad namelijk probs met de server :(
mimi_tangaouia
08-07-2003, 16:48
diegene die een mail hebben gestuurd soukran :goedzo:
Lady_Cazawia
08-07-2003, 16:53
Origineel gepost door mimi_tangaouia
diegene die een mail hebben gestuurd soukran :goedzo:
:goedzo:...!!..;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.