Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik moet optreden bij live for life festival. iedereen moet komen

Pagina's : [1] 2 3 4

tetouani79
26-06-2002, 23:52

hee gasten, mensen en cyber vrienden, ik ben gevraagd om samen met de groep te gaan dansen bij live for life festival. we moeten daar breakdance battles gaan zetten, dat wil zeggen tegen andere groepen dansen, het is allemaal voor de lol en voor jullie recreatie. dus als iedereen nou komt dan kunnen julie weten wie de engel is. nou ik verwacht dat veel mensen van hier komen, niet alleen omdat ik daar moet dansen, maar het wordt een leuke dag. laat het weten als je komt. de engel gaat batllen :engel: :engel:

Nadia25
26-06-2002, 23:59
Time.....Place...??? Wie weet kom ik wel zien...

tetouani79
27-06-2002, 00:02
het is in den haag, zuiderpark,(kijk even op www.liveforlife.nl voor de route en programma). de engel wil dat je komt :engel: :engel:

Nadia25
27-06-2002, 00:09
Is goed engeltje..Es kijken in mijn agenda..Of ik die dag vrij heb..hahaha.....maar het lijkt mij erg gezellig..besides that.. ben dol op breakdance ;)

Nadia25
27-06-2002, 00:12

Heeeee wauw..Cheb Mami komt ook..mmm. :Iluvu: .Wel heb net in mijn agenda gekeken en guess what..Heb toevallig niets te doen die dag...hahaha

tetouani79
27-06-2002, 00:15
nou dan heb je geen excus meer om niet te komen nadia. en ja cheb mami is er ook. het wordt een groot feestdag. de engel en cheb mami zijn er :engel: :engel:

remii
27-06-2002, 00:19
uhmm..breakdancen is uit de tijd hoor ..het was een rage in de jaren tachtig dus jullie lopen 20 jaar achter hahaha :D

Nadia25
27-06-2002, 00:22
Origineel gepost door remii uhmm..breakdancen is uit de tijd hoor ..het was een rage in de jaren tachtig dus jullie lopen 20 jaar achter hahaha :D Breakdance is terug in!!!!.....Vooral in frankrijk en brussel wordt het vaak er veel beoefend.... ik ben echt gek op breakdance....Dus Tetouani ik ben reuze benieuwd ;)

tetouani79
27-06-2002, 01:15
Origineel gepost door remii uhmm..breakdancen is uit de tijd hoor ..het was een rage in de jaren tachtig dus jullie lopen 20 jaar achter hahaha :D breakdance uit de tijd!!!!. nou jij bent de genne die achter loopt remii. het is terug en hoe, dat wil je niet weten. kijk maar in clips en reclames, je ziet het weer overal. breakdance is nooit gestopt, het was vervaagd en meer niet. in frankrijk, duitsland en belgie zijn ze nog underground doorgegaan, hier in nl ook maar niet zo als die ander landen. maar nl draait nu ook mee. ik zou zeggen, kom zterdag en oordeel zelf. de engel kan niet zonder breaken :engel: :engel:

tetouani79
27-06-2002, 12:18
nou wie komen er allemaal nou. ik weet het nog steeds niet. laat me het weten ok. de engel wil mensen van hier daar zien :engel: :engel:

Said_DH
27-06-2002, 12:24
wel zonde voor je tijd als je van ver komt.....Cheb Mami treedt maar voor een half uurtje hoor......en hij begint om 19.30 uur.... maar in iedere geval veel plezier.....

emsoem
27-06-2002, 13:11
hmmmm jammer geen marokaanse optreden anders was ik ook gekomen om te dansen breakdance boeit mij niet zo maar het is wel mooi om er naar te kijken =emsoem=

pannenkoek
27-06-2002, 13:14
ewa tetouani............breakdance is zeker relax, en voor remii breakdance is nooit weg geweest !!!! ik kan het zelf nie, maar ik vind het echt tof om te zien, ik kom nu zeker kijken.

Nadia25
27-06-2002, 13:30
Origineel gepost door Emshoom wow ???? is dat zo nadia? wel, kijk, nu ik weet dat jij 100% zeker gaat heb ik al mijn afspraken voor die dag verdaagd , ik ga nu ook, en gues what ???? ik passeer via A'pen, en ben bereid jou een "lift" te geven (heen en terug , uiteraard) :D Ha ha..Ik weet waar je naartoe wilt...... Wel ik moet je teleurstellen..Papa en mama hebben me altijd verteld om geen liften aan te nemen van "vreemde" mannen.. :D

soussiasaida
27-06-2002, 13:37

Sjowwwwwww hey, tarik dansen?? Hmmm dat wist ik niet ewa safi ik kom je wel effe bewonderen zehmaaaaa. :haha:

Pagina's : [1] 2 3 4