Bekijk originele versie : Utrechters meest INTELLIGENT !!!
Bahjaouia
08-07-2003, 13:52
De meeste slimme mensen vind je in Utrecht
In de provincie Utrecht wonen relatief de meeste hoogopgeleiden. Van de inwoners tussen 25 en 64 jaar heeft 38 procent een opleiding aan de hogeschool of een universiteit afgerond. Landelijk is dat circa 25 procent. Dat heeft het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) gemeld. Ook in de provincie Noord-Holland is het aandeel hoogopgeleiden relatief groot. Limburg huisvest relatief veel laagopgeleiden. De verschillen tussen de provincies zijn deels te verklaren door de leeftijd. Ouderen zijn over het algemeen lager opgeleid dan jongeren. In een provincie met relatief veel ouderen kunnen dus meer laagopgeleiden voorkomen
bron www.wanadoo.nl www.utrechtsnieuwsblad.nl
Ja ajajajajajajajaj mensen jullie lezen het.......wij Utrechters kunnen er ook niks aan doen. Wij zijn gewoon de meest slimme mensen in Nederland :D :D :D
Enne hier is het bewijs!!!!!! :D :D :zwaai:
Ezzedine
08-07-2003, 13:54
Hahahaha dat geld voor de autochtone Utrechtenaren,niet de achtergestelde ghetto marokkanen uit Kanelneiland en Overvecht
Bahjaouia
08-07-2003, 13:56
Origineel gepost door Ezzedine
Hahahaha dat geld voor de autochtone Utrechtenaren,niet de achtergestelde ghetto marokkanen uit Kanelneiland en Overvecht
:o :o Get a life.....
Je begint al net zo te praten als de zogenaamde 'autochtonen'. Denk maar niet dat je nu 'geintegreerd' bent hoor....als je net zoals 'hen' praat :rolleyes:
saida_marokko
08-07-2003, 13:59
leven is hard.. feiten zijn hard.. waarheid is hard.. conclusie ezzedine:) GET USED TO IT.. WORLD IS HARD !!
take it or leave it:) hihi
Bahjaouia
08-07-2003, 14:01
Origineel gepost door saida_marokko
leven is hard.. feiten zijn hard.. waarheid is hard.. conclusie ezzedine:) GET USED TO IT.. WORLD IS HARD !!
take it or leave it:) hihi
:goedzo: :goedzo: :zwaai:
Ezzedine
08-07-2003, 14:14
HAhaha hamdulilah heb ik een goede opleding ik acht mij eigen niet dom dus er niks om verbitterd of boos te zijn,maar ik moet eerlijk zijn mijn hele familie woont in utrecht en met alle respect voor ze.Het zijn hele normale leerlingen en hebben hele normale banen geen Albert einstein of Bill gates personen.
En nogmaals die enquete geld voor de autochtone bevolking.
Wald bledi integreren is geen schande asimileren wel ,want je leeft in hun land je moet hun taal kunnen spreken If u like it or Not
fatima86
08-07-2003, 14:55
Nou ik acht mezelf ook niet dom...ben vrij slim (Eigenlijk moet men dit tegen me zeggen) :rolleyes:
saida_marokko
08-07-2003, 15:21
Origineel gepost door Ezzedine
HAhaha hamdulilah heb ik een goede opleding ik acht mij eigen niet dom dus er niks om verbitterd of boos te zijn,maar ik moet eerlijk zijn mijn hele familie woont in utrecht en met alle respect voor ze.Het zijn hele normale leerlingen en hebben hele normale banen geen Albert einstein of Bill gates personen.
En nogmaals die enquete geld voor de autochtone bevolking.
Wald bledi integreren is geen schande asimileren wel ,want je leeft in hun land je moet hun taal kunnen spreken If u like it or Not
El hamdoeliah heeft ook niemand gezegt dat jij een slechte opleiding hebt en dat je dom bent..:) lieve schat een vraagje uit nieuwschierigheid waar staat dat het alleen over autochtonen gaat? was het niet in het algemeen.? of horen wij allochtonen daar niet tussen?
saida_marokko
08-07-2003, 15:22
ja de taal beheersen we wel.. alleen gedachtes hmm nee liever niet..of eeh is dit niet meer integreren???
Ik zit in Utrecht op school:D:D
Telt dat ook:D
Origineel gepost door Abracadaver
Begrijpend lezen. Het stuk zegt niks over meer of minder intelligent, slimmer of dommer. Het heeft het niet over autochtonen of allochtonen, het zegt simpelweg dat er meer hoog opgeleide mensen wonen in de provincie Utrecht.
Er wonen dus meer mensen met een diploma van het HBO of de Universiteit op zak in Utrecht dan in andere provincies.
Niet alleen dat. Sinds wanneer betekent het automatisch dat je slim bent als je op de HBO of Uni zit? Ik zie wel eens sommige types waarvan ik denk dat ze hun studiebeurs beter aan een illegaal kunnen doneren. Er zullen er ook zijn die alleen door flink veel stampwerk een diploma halen of dat de echte slimmeriken zich zo vervelen dat ze een eigen zaak beginnen i.p.v. een studie volgen?
Mark Twain zei het al: "er zijn 3 leugens. Normale leugens, grove leugens en statistieken"
hhtWillem
08-07-2003, 15:47
Normaal gelooft men hier nix van wat er in de Nederlandse pers staat....
waarom nu opeens wel?? :confused:
nu geloof ik er eens helemaal nix van ghehehehe :p
:cool:
Het is eigenlijk ook gewoon onzin:D
Utrecht is een echte studentenstad dat telt natuurlijk
ook mee.
Maar wel leuk om te weten dit soort gein :p
Origineel gepost door saida_marokko
leven is hard..
Maar een boom is harder!
;)
Shit, ik ga gauw verhuizen......
hhtWillem
08-07-2003, 16:26
Origineel gepost door redcat
Maar een boom is harder!
;)
Shit, ik ga gauw verhuizen......
why?.. loop je elke dag tegen een boom aan dan?
kun je beter un zaag kopen :D
Ik merk ut al...JIJ woont niet in Utrecht...grinzzzzz
:cool:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.