Bekijk originele versie : vraagje??
mocro-lady
18-10-2006, 17:35
binnenkort gaat mijn zus trouwen en ik weet nu niet wat ik met mijn haar moet doen. Wat vinden jullie mooier stijl of krullen of golfen?? (en kan een pony ook erbij??)
mohammmeddd
18-10-2006, 17:37
kam het voor de verandering ;)
mocro-lady
18-10-2006, 17:38
kam het voor de verandering ;)
ja heb ik nooit zin. doordat ik hoofddoek draag is het altijd zo'n bos. Dus kammen is wel een goed tip
schaapie
18-10-2006, 17:40
vind stijl met een slag erin mooi of beetje rommelig half opgestoken is ook leuk
ma3a salama haarstyliste/visagiste
casawia_
18-10-2006, 17:41
als je lang haar hebt dan vind ik Krullen wel mooi of anders golven.. Maar niet stijl.. niet dat ik dat niet mooi vind maar ieder meisj stijlt haar haren tegenwoordig en als het zusj van de bruid mag je wel opvallen vindt je zelf niet..??
groetjes
mocro-lady
18-10-2006, 17:44
vind stijl met een slag erin mooi of beetje rommelig half opgestoken is ook leuk
ma3a salama haarstyliste/visagiste
opsteken doe ik niet want dara heb ik een te bol gezicht voor wuhauauha
mocro-lady
18-10-2006, 17:45
als je lang haar hebt dan vind ik Krullen wel mooi of anders golven.. Maar niet stijl.. niet dat ik dat niet mooi vind maar ieder meisj stijlt haar haren tegenwoordig en als het zusj van de bruid mag je wel opvallen vindt je zelf niet..??
groetjes
ja he opvallen skr weten hwuhuauahua. maar ik heb kort haar kan ik dan ook golven doen en hoe zit het met een pony
mocro-lady
18-10-2006, 17:51
kom op mensen met die tips
casawia_
18-10-2006, 21:34
ja he opvallen skr weten hwuhuauahua. maar ik heb kort haar kan ik dan ook golven doen en hoe zit het met een pony
golven ja dat kan ook als je kort haar hebt kunt je maar beter geen krulletjes zetten.. maja.. en pony ik weet niet of het jouw staat moet je ff aan een zus of nicht van jou vragen kijk eerst of het staat en dan pas zetten...
groetjes
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.