Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie Is Er Met Een Ontmaagde Getrouwd?!

Pagina's : [1] 2 3 4

LZN
26-06-2002, 23:26

IK HEB EEN VRAAGJE VOOR DAMES EN HEREN!! WIE IS ER MET EEN ONTMAAGDE GETROUWD, EN HOE IS DAT? BLIJFT DAT TERUG KOMEN IN RUZIES ENZ...OF IS HET DAN NA EEN PAAR DAGEN HELEMAAL UIT JE HOOFD?!! ER ZIJN HIER GENOEG JONGENS DIE VAN ROEPEN DAT ZE WEL EEN ONTMAAGD ACCEPTEEREN, EN IK WIL ZE GRAAG HIER ZIEN!!! EN ZIJN ER OOK MENSEN DIE PLANNEN HEBBEN OM MET EEN ONTMAAGDE TE TROUWEN??.

Dida
26-06-2002, 23:28
ja ik ben van plan om met een ontmaagde te trouwen.. hij komt zondag me hand vragen.. hahahahahahahahaha !!!!!! Ciao ´Baby ;)

Dida
26-06-2002, 23:33
Origineel gepost door elmarocani NEEEEEEEEE DAT IS NIET ZO!!!!!!!!! je hebt het mis!!!!!!!!! :zwaai: jawel jawel.. niet ontkennen... Realiseer je nu wel dat ik je zondag moet gaan weigeren he.. Ciao Baby ;)

igzeneej
26-06-2002, 23:34
haha gekkies en dan !!!! :D

zinalady
26-06-2002, 23:34

heyyy je topic is leuk!!!! maar waarom heb je het onderwerp alleen maar zo gemaakt over de mannen van of zij wel met een niet maagd willen trouwen.......word aan ons tegenwoordig niks meer gevraagd ofzo?!!!!! beslama :zwaai:

Dida
26-06-2002, 23:41
Origineel gepost door elmarocani ja maar......je beschudigd mij met iets die niet waar is :kwaad: en je weet toch....dat je mensen niet zomaar moet gaan beschuldigen of niet heee :D nee ik heb het gezien.. daarom weet ik het.. en het was geen gezicht..!!!!!! Ciao Baby ;)

_Star_
26-06-2002, 23:44
Origineel gepost door elmarocani IK HEB EEN VRAAGJE VOOR DAMES EN HEREN!! WIE IS ER MET EEN ONTMAAGDE GETROUWD, EN HOE IS DAT? BLIJFT DAT TERUG KOMEN IN RUZIES ENZ...OF IS HET DAN NA EEN PAAR DAGEN HELEMAAL UIT JE HOOFD?!! ER ZIJN HIER GENOEG JONGENS DIE VAN ROEPEN DAT ZE WEL EEN ONTMAAGD ACCEPTEEREN, EN IK WIL ZE GRAAG HIER ZIEN!!! EN ZIJN ER OOK MENSEN DIE PLANNEN HEBBEN OM MET EEN ONTMAAGDE TE TROUWEN?? Hahaha, je hebt de topic dus toch nog geopend, mzjen... Mij maakt het niet uit of mn toekomstige maagd is of niet, als hij maar een goede moslim is die goed voor mij zorgt :D

Jamal2002
27-06-2002, 01:23
Volgens mij is er niemand getrouwd! ????ik ben op zoek naar een maagd! :D :zwaai:

hilwa
27-06-2002, 09:24
Wat jammer, het onderwerp was goed, dat vraag ik me ook... Jammer dat er geen serieuze reacties op komen, of is iedereen za3ma met een maagd getrouwd....dat kan natuurlijk ook!! lijkt me onwaarschijnlijk maar goed

Chaimae
27-06-2002, 09:27
Origineel gepost door elmarocani ik moet je helaas teleurstellen!!!! :D die bestaat niet meer :D :zwaai: :confused: weet je het zeker??

Hanaetje
27-06-2002, 09:34
Origineel gepost door elmarocani ik moet je helaas teleurstellen!!!! :D die bestaat niet meer :D :zwaai: Ben je daar wel zeker van ...??? Misschien moet je eens verder kijken dan je eigen buurt ...dan vind je ZEKER nog vélé vélé "smachtende" maagdjes die op je wachten :D Hanae***

OUIDAD1
27-06-2002, 09:37
ik ben een meisje en ik ben verloofd met een ontmaagde jongen.....al zou ik het anders hebben gewild....het heeft niet zo mogen zijn..wat hij in zn verleden heeft gedaan is zijn eigen verantwoordelijkheid...en het schijnt dat ik als maagde veel hassanats heb door hem te huwen........

lynamina
27-06-2002, 09:40
Hmmm leuke topic, I WONDER.... Ik ben ni getrouwd en of oh het zou wel leuk zijn om een maagdje te trouwen maar als hij het ni meer is, is het ni ZOOO erg... Ik bedoel hij is dan van mij wa gebeurd is in het verleden, is gebeurd we kunnen de tijd toch ni meer terugdraaien hé?!

lynamina
27-06-2002, 11:06
NIEMAND MAAR DAN OOK NIEMAND DIE IETS NEER TE SCHRIJVEN HEEFT HEY KOM OP? I'm CURIOUS.... Eerlijk ik denk dat er BIJNA geen enkel Marokkaan IETS gaat toegeven...

soussiasaida
27-06-2002, 11:18

Origineel gepost door elmarocani ik moet je helaas teleurstellen!!!! :D die bestaat niet meer :D :zwaai: Spreek voor jezelf!!!!!

Pagina's : [1] 2 3 4