Bekijk originele versie : bijna gratis in Belgie
Enkel vandaag zit in de krant Het Nieuwsblad een bon om voor 2.5€ een Marokkaans kookboek te halen bij de Standaardboekenwinkel.
Wilde het even met jullie delen want dit is toch bijna gratis niet toch? op pagina 10 staat ie.
Groetjes :banana:
achermijnpc
18-10-2006, 13:48
en wij hier in NL :moe:
Miss_Magrebia
18-10-2006, 13:50
en wij hier in NL :moe:
Discriminatie :hihi:
achermijnpc
18-10-2006, 13:51
Discriminatie :hihi:
Jah man ik wil ook die bon om die kookboek te kunneh halen, zou het echt kunnen gebruiken met l aid in aantocht :o
:eek:
nederlandstalig?:o
Enkel in het Turks te verkrijgen :o
:hihi:
Miss_Magrebia
18-10-2006, 13:55
Jah man ik wil ook die bon om die kookboek te kunneh halen, zou het echt kunnen gebruiken met l aid in aantocht :o
Hier nog 1 :hihi:
Hoe gaat het met zwangeren? :o
achermijnpc
18-10-2006, 13:56
Hier nog 1 :hihi:
Hoe gaat het met zwangeren? :o
Gaat wel hmd, wie een kind wil moet lijden :hihi:
En jij nog geen mini Miss M :D
nac:hihi:
heel grappig :moe: je weet maar nooit hier :o
:gniffel:!
Wat is er mis met hier:ego:
Miss_Magrebia
18-10-2006, 13:58
Gaat wel hmd, wie een kind wil moet lijden :hihi:
En jij nog geen mini Miss M :D
:haha: Jij bent erg..
De Mini Miss laat nog even opzich wachten.. over een korte periode Insahallah
shit woonde ik nu maar in belgie
:haha:
Hier moeten ze eens beschaaaf NL leren ipv had fransawiaaa!!! tel3etli f rassss!!!
ik zeg de hele tijd alleen dans ton cu :o
:giechel: Je eerste franse zien en meteen goed ook :giechel:
Anvers is 30minuten verwijderd als je vlaams wilt horen :o
Voor AN kan je hier helaas ook niet terecht :gniffel:
achermijnpc
18-10-2006, 14:03
:haha: Jij bent erg..
De Mini Miss laat nog even opzich wachten.. over een korte periode Insahallah
:o Ze zeggen toch wie mooi wil zijn moet lijden, ik zeg wie een kind wil moet lijden maar het is voor een goed doel en je krijgt er iets moois voor terug inschallah, ik hoop alleen dat de pijn vergeten is als ik haar/hem vasthoudt, ookal kan ik me dat niet goed voorstellen :o
Dus mini miss komt binnenkort inschallah :D leuk man deze forum heeft wat zwangere nodig iedereen is al bevallen :hihi:
BELGISCH NEDERLANDS HOOR haha jullie Nederlandertjes zullen in Belgie moeten komen wonen hihi
Miss_Magrebia
18-10-2006, 14:11
:o Ze zeggen toch wie mooi wil zijn moet lijden, ik zeg wie een kind wil moet lijden maar het is voor een goed doel en je krijgt er iets moois voor terug inschallah, ik hoop alleen dat de pijn vergeten is als ik haar/hem vasthoudt, ookal kan ik me dat niet goed voorstellen :o
Dus mini miss komt binnenkort inschallah :D leuk man deze forum heeft wat zwangere nodig iedereen is al bevallen :hihi:
Het laat even opzich wachten, omdat Arnold ons niet zijn geheim wil vertellen ... Wij pakken het anders op, mjn man zal het kindje 9 mnd dragen :lol:
Amien Insahallah
Heb ik geleerd van mijn man :hihi: ( en wat voor een zinnetje :moe: )
Jaaa maar toch ik zou niet anvers kunnen wonen ben hele gewend aan deze debielen hier :o
viva belgica :cool:
:haha:! Kijk met zo'n woordenboek in huis ga je alvast juiste woorden leren om bxl aan te kunnen :haha:
Eenmaal gewend kan je niet zonder he :gniffel:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.