Bekijk originele versie : Met spoed een goede negaffa gezocht...
tangawia1984
08-07-2003, 09:57
Salam allemaal,
Ik zoek een goede negaffa die in Marokko werkt. Ik ga inchalah van de zomer trouwen in Marokko en ik heb nog geen negaffa gevonden. Kan iemand mij helpen aan telefoonnummers. Ik ben echt dringend op zoek.
ik hoop echt op reacties.
Alvast bedankt,
liefs,
aanstaand bruidje
Mariam74
08-07-2003, 14:05
salaam,
ik weet van miriam jillal dat ze in marokko ook werkt. Haar telefoon nummer is 0655161215.
Succes!
:zwaai:
missbruid
08-07-2003, 14:15
ja volgens mij werkt miriam jillal inderdaad in marokko.
in welke stad ga je trouwen?
tangawia1984
16-07-2003, 12:26
Hoi lieve mensen,
bedankt voor jyllie reacties,sorry dat ik nu pas reageer maar ik heb te druk op mn werk. Maar ik dus in tanger trouwen incha lah. Dus als iemand een goede negaffa in tanger kent zou ik het graag willen weten.
alvast bedankt,
veel liefs,
tangawia_1984
mimi_tangaouia
16-07-2003, 15:17
Origineel gepost door tangawia1984
Hoi lieve mensen,
bedankt voor jyllie reacties,sorry dat ik nu pas reageer maar ik heb te druk op mn werk. Maar ik dus in tanger trouwen incha lah. Dus als iemand een goede neggafa in tanger kent zou ik het graag willen weten.
alvast bedankt,
veel liefs,
tangawia_1984
heb je geen familie in tanger die dat voor je uit kunnen zoeken ??
MoCrOcHiCa
18-07-2003, 23:26
Hoi lieve mensen,
bedankt voor jyllie reacties,sorry dat ik nu pas reageer maar ik heb te druk op mn werk. Maar ik dus in tanger trouwen incha lah. Dus als iemand een goede neggafa in tanger kent zou ik het graag willen weten.
alvast bedankt,
veel liefs,
tangawia_1984
saida mery ( ik geloof dat j het zo schrijf) is een hele goede neggeffa in tanger, ze heeft de mooiste bruidsjurken en hele mooi sisi style takchita's,
ze is heel bekend in tanger dus als je daar gewoon ff vraagt naar haar adres enzo zul je die vast en zeker krijgen
succes
tangawia1984
22-07-2003, 09:37
wie kan me helpen aan het telefoonnummer van negafa mery saida, ze woont in tanger.Ik wil haar graag nemen voor mijn trouwfeest,ik ga over 3 weken trouwen, dus ik hoop dat ik haar nummer van iiemand kan krijgen.
alvast bedankt,
liefs,
tangawia_1984
mimi_tangaouia
22-07-2003, 11:43
wie kan me helpen aan het telefoonnummer van neggafa mery saida, ze woont in tanger.Ik wil haar graag nemen voor mijn trouwfeest,ik ga over 3 weken trouwen, dus ik hoop dat ik haar nummer van iiemand kan krijgen.
alvast bedankt,
liefs,
tangawia_1984
vraag het gewoon aan je familie in tanger ik denk dat je hier niet echt zal slagen en als ik jou was zou ik dat ook snel doen over drie weken ga je trouwen in marokko nog wel de drukste periode van het jaar ik wens je veel succes
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.