Bekijk originele versie : maagd
hallo wat voor trucs worden er gebruikt om tijdens de huweliksnacht toch bloed te verliezen waneer je maagd meer bent :).
Sweetmarocia
08-07-2003, 10:20
JE KOP ERAF HAKKEN!!!!!!!!
Origineel gepost door zina4life
hallo wat voor trucs worden er gebruikt om tijdens de huweliksnacht toch bloed te verliezen waneer je maagd meer bent :)
Je denkt toch niet dat ik je ga helpen aan trucjes :D :D Wat denk je van er gewoon over praten voordat je met die persoon trouwt. Hij kan je beter dumpen voordat jullie getrouwd zijn dan dat hij je terug naar je ouders stuurt na je huwelijksnacht.. Dat is nog veel en veel pijnlijker...
SoulDiva
08-07-2003, 12:50
slacht een kip en zet het bloed op het bed. Neenee
Als je zo gaat doen dan is uw huwelijk op leugens gebaseerd en kom je niet ver,dus praat er met uw man over voordat uw huwelijk gaat mislukken
RomaySa17
08-07-2003, 14:59
LELIJKKKKKK HOOOOOOOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat is dit voor een vraag!! Kom nou!!!
Islam4all
08-07-2003, 15:31
a zina, je kan tal van "trucjes" bedenken. Het probleem is echter dat je Allah niet truct! Je denkt nu even een probleem minder te hebben misschien maar op de dag des oordeels komt alles aan het licht! Je man zou er dan ook achter komen dat je hele huwlijk op een grove leugen is gebasseerd. Wees een meid, kon je niet wachten met de lusten, neem dan ook de lasten en wees eerlijk. Als je oprecht berouw toont kan je aankomende huwlijkspartner het je InshAllah wel vergeven. en Allah InshAllah ook.
alhoceima
10-07-2003, 10:51
AOEDOE BILLAHIMINA SJITAN IRAZIEM!!! ik kan mijn ogen niet geloven,...de tips die mensen hier geven!!! niet te geloven, zo onwetend..., weten jullie niet dat jullie met deze tips een ander helpen om te zondigen en tegelijkertijd zelf ook een zonde plegen...... :(
Origineel gepost door alhoceima
AOEDOE BILLAHIMINA SJITAN IRAZIEM!!! ik kan mijn ogen niet geloven,...de tips die mensen hier geven!!! niet te geloven, zo onwetend..., weten jullie niet dat jullie met deze tips een ander helpen om te zondigen en tegelijkertijd zelf ook een zonde plegen...... :(
Jah, je leeft om zondes te maken, hé? :D
Origineel gepost door Samra837
Wat een onzin jongens dat is toch gewoon bullshit dat ze het tegen haar man of vriend moet zeggen ,want dan kan ze het net zo goed uit maken!!!
Welke man accepteerd dat nou ,het kan wel dat hij het had geaccepteerd als ze het op het begin had verteld maar nu is het al te laat!!!
Dus wat je kan doen is gewoon je mond dich houden tegen je man en Allah om vergevenis vragen en wees een goeie vrouw voor je man.
En nogmaals vertel het aan niemand geen vriedin en geen zus en er zijn genoeg trucjes die je kan gebruiken!!!
1.maagdevlies herstel operatie.
2.brandnetels langs je ******* wrijven.
3.sheba verwarmen en het langs je ******* wrijven dat zorgt ervoor dat het heel strak gaat worden en dat je zeker pijn gaat krijgen.
En meid wees gespannen dan ga je namelijk ook bloeden! En het is eigenlijk alleen maar onzin dat er bloed moet komen want dat is per individu anders!!
Moehiem meid succes jammer voor je dat het op deze manier moet maar moge Allah al je zonde vergeven!!!!
Groetjes Samra!!!!
:schrik2: :schrik2: :schrik2: :schrik2: :schrik2: :schrik2: :schrik2: :schrik2: :schrik2:
XxxAichaxxX
10-07-2003, 13:35
Origineel gepost door sabigha
Jah, je leeft om zondes te maken, hé? :D
Nee , helemaal verkeerd, je leeft om uit je fouten te leren, en Allah te bediennen!!!!
Heb je dan helemaal niets van schaamte??? Denk je nu echt dat er ooit een serieuse jongen met jou zal trouwen?? meisje toch word maar snel wakker. Je straf kun je niet ontlopen, hoeveel truck's of schijnheilig gedoe je ook probeert.
WHAT GO'S AROUND, COMES AROUND!!!!
XxxAichaxxX
10-07-2003, 13:36
Wat een onzin jongens dat is toch gewoon bullshit dat ze het tegen haar man of vriend moet zeggen ,want dan kan ze het net zo goed uit maken!!!
Welke man accepteerd dat nou ,het kan wel dat hij het had geaccepteerd als ze het op het begin had verteld maar nu is het al te laat!!!
Dus wat je kan doen is gewoon je mond dich houden tegen je man en Allah om vergevenis vragen en wees een goeie vrouw voor je man.
En nogmaals vertel het aan niemand geen vriedin en geen zus en er zijn genoeg trucjes die je kan gebruiken!!!
3.sheba verwarmen en het langs je ******* wrijven dat zorgt ervoor dat het heel strak gaat worden en dat je zeker pijn gaat krijgen.
En meid wees gespannen dan ga je namelijk ook bloeden! En het is eigenlijk alleen maar onzin dat er bloed moet komen want dat is per individu anders!!
Moehiem meid succes jammer voor je dat het op deze manier moet maar moge Allah al je zonde vergeven!!!!
Groetjes Samra!!!!
En wat ben jij?? de assistent van de DUIVEL??? :kwaad:
alhoceima
10-07-2003, 16:07
jouw raad is waardeloos, dus ik weet niet waar je het recht vandaan haalt hierzo tekeer te gaan over onze reacties :kwaad: dus als je die dames helpt met dit soort oplossingen dan zou ik je aanraden echt een andere baan te zoeken, want op oplossingen die tegen ons geloof ingaan zitten we echt niet te wachten
XxxAichaxxX
10-07-2003, 17:15
Ik ben het helemaal eens met Alhoceima.
jou raad is echt wel waardeloos, het enige wat jij doet is hen doen geloven dat wat ze doen helemaal niet erg is!! Niets is minder waar, je kan een fout maken, maar schaam je dan een beetje en zet het niet op het internet!!! ( Dit geld dan toch voor de Islamitische meisjes)
LieveMarocBoy
11-07-2003, 01:04
Groetjes Samra!!!!
HAhahahahahahaha Im Glad To be A Mennnn :p :p Mij zie je geen brandnetels door mn kontgat te vege :giechel: :giechel:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.