Bekijk originele versie : Windows media player....!!!!
Subliem.
18-10-2006, 10:24
Heeft iemand misschien voor mij een windows media player die ik kan downloaden, graag wil ik die windows media player met dat rippen en branden dat bovenaan staat in windows media player en wil hem wel voor altijd niet dat er staat van je kan het 14 dagen gebruiken en dan gaat het weer weg graag.. dat voor altijd blijft.
Alvast Bedankt :kus: je krijgt natoerlijk poentjee
zinalady80
18-10-2006, 12:40
wat vreemd je moet naar google en dan mediaplayer intoetsen en zoeken dan kan je dowloaden en ik heb nooit gehoord mediaplayer voor 2 weken vreemd hoor
Subliem.
18-10-2006, 15:08
Jawel dat bestaat hoor dat je windows media player 2 weken kan gebruiken maar dan zijn dan de nieuwe windows media player die kan je ze3ma uitproberen en later betalen maar ik wil een windows media player die lang blijft voor altijd, er staat rippen branden bovenaan de windows media player. Je hebt namelijk ook verschillende versies van windows media player als ik het wist had ik het allang via google gedownload.
Snap je?
Wil kan me helpen pleasseee..:(
zinalady80
18-10-2006, 15:31
lieve meid ik heb hem die mediaplayer wat jij bedoelt ik heb hem nu al 3 maanden ik had eerst de ouder versie maar geen problemen prober het nou maar en het zal lukken mischien doe je wat verkeerd waarom lukt hem mij dan wel gewoon bij google mediaplayer dowload intoetsen en dan zoeken en dan versie 10 veel sucsesik hoor het wel van je
Subliem.
18-10-2006, 15:57
Jaaa ik heb het dankjewel :kus: ik wou alleen maar de versie weten sorry dat ik dat niet eerder heb gezegd.
Puntje komt eraan:goedzo:
zinalady80
18-10-2006, 16:19
ik zei het je toch gewoon geduld hebben en bedankt
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.