Bekijk originele versie : Mensen wisten jullie dat als je reageert je niet dood gaat ofzo!!! IK zweer HET JE!
BentDagilia
08-07-2003, 01:31
Ja sommige mensen zijn bang om te reageren of zo :rolleyes: Laat je mening horen! Open een topic! Stel je ff voor! Kom op nou niet zo Hangen en ga lekker reageren ik bedoel we vervelen ons toch dat we naar hier komen :rolleyes: dus maak der wat van hahaha val mensen lastig, vertel je problemen als je maar wat POST DAMNIT! :boos:
BENTGHATAR
08-07-2003, 01:35
Dat meen je niet Dagilla......ik dacht altijd als ik een topic zou openen , ik zou doodgaan..........maar goed dat je dit zegt..............wat een opluchting
BentDagilia
08-07-2003, 01:37
nee ik heb onderzocht dat je er niet aan kan dood gaan, dermatologische testen hebben bewezen dat de rimpels vervagen als je 10 reacties per uur post :nerd:
BENTGHATAR
08-07-2003, 01:39
Hahahhaha
Dus nu moet ik hier shie 6 uurtjes bllijven voordat een 8ste deel van mij rimpels verdwijnt................woow dat wordt gezellig
Ik heb vandaag een dode vogel gezien en een rat die sliep, nu jij!!
BentDagilia
08-07-2003, 01:45
Ik heb voor het eerst me hand gezien, en heb ondekt dat ik die tot een vuist kan maken en heb ook nog eens gezien dat je met die vuist iemand KNOCK OUT kan slaan ... en NU jij weer :ego:
ik geloof je niet!!
ik zag een week geleden ofzo mjin buurman zijn neusharen knippen :giechel:
BentDagilia
08-07-2003, 01:56
jij bent interessant joh :rolleyes:
BENTGHATAR
08-07-2003, 01:59
"ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is Blauw......rara wat is het
:rolleyes:
nadoria_berberg
08-07-2003, 12:52
wat zijn jullie toch MELIG bezig.......................
Je hebt teveel gepoert jij.
nour_el_3oejoen
08-07-2003, 13:36
Origineel gepost door BENTGHATAR
Dat meen je niet Dagilla......ik dacht altijd als ik een topic zou openen , ik zou doodgaan..........maar goed dat je dit zegt..............wat een opluchting
:melig2:..
nadoria_berberg
08-07-2003, 14:06
Origineel gepost door Masriya
Je hebt teveel gepoert jij.
:confused:
Origineel gepost door nadoria_berberg
:confused:
Ik had het niet tegen jou, maar tegen Bent Dagilia.
Dus antwoord niet:stout:
er is toenet een jongetje met zijn race fiets gevloerd door zijn vriend met een stok tussen de spaken hij vloog wel 3 keer over de kop gatarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr joh
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.