Bekijk originele versie : ik ben in diepe shok
-Bubbels-
17-10-2006, 23:07
:jammer: :wow: :wow: :wow:
http://******************/erisgeengod/indexkoran.htm
bollebuik
17-10-2006, 23:10
Ik neem niet eens de moeite het te lezen, de link " er is geen god " zegt genoeg om mijn tijd daar niet aan te verspillen.
moge Allah hen straffen in de diepste hel
a3oedoe bilah mina sitaan iraziem.je moet ze niet geloven dat is onzin
-Bubbels-
17-10-2006, 23:11
natuurlijk geloof ik dat niet.. maar hoe gaan mensen denken die geen weet hebben en dit lezen???
latifa_soussia
17-10-2006, 23:11
Teveel lees werk en niet interessant genoeg om te lezen.
Zulke mensen komen hun straf inshaallah nog wel tegen!
-Zonnestraal-
18-10-2006, 00:02
Gezien jullie reacties heeft het voor mij geen zin om ze blij te maken met nog een lezer.. Voor degene die met Allah swt spotten, Allah swt is Alwetend en Alziend, laat ze maar.. Hun straf komt wel..
:jammer: :jammer: :jammer:
niks verbaasd mij meer in nl tfou
Voorwaar, voor degenen die niet geloven, maakt het geen verschil of jij hen waarschuwt of dat jij hen niet waarschuwt: zij zullen niet geloven.
Sura Al-Baqara 002.006
Allah heeft hun harten en hun gehoor verzegeld en over hun ogen ligt een bedekking en voor hen is er een geweldige bestraffing.
Sura al-Baqara 002.007
kalimaat
18-10-2006, 00:10
Voorwaar, voor degenen die niet geloven, maakt het geen verschil of jij hen waarschuwt of dat jij hen niet waarschuwt: zij zullen niet geloven.
Sura Al-Baqara 002.006
Allah heeft hun harten en hun gehoor verzegeld en over hun ogen ligt een bedekking en voor hen is er een geweldige bestraffing.
Sura al-Baqara 002.007
Inderdaad!
Heel toepasselijk:goedzo:
Heb het alleen snel doorgenomen. Op de dag des oordeels zullen ze spijt krijgen van hun daden..
marocloubna
18-10-2006, 01:27
Triest hoor!!!
Ze weten niet wat hun te wachten staat.......
(Inahoum La Ya3lamoun).........
marocloubna
18-10-2006, 01:49
Ik heb het helemaal gelezen. Niks nieuws, deze man gebruikt oude argumenten die allang al weerlegd zijn doorzelfs niet moslims :)
En toch adviseer ik mensen om zulk sites te lezen zodat men op de hoogte zijn van deze valse argumenten. Is makkelijker als je ooit met iemand een discussie voert...weet je ook wat je moet zeggen in plaats van "allah gaat jou straffen" daar overtuig je de mensen niet mee
:hihi:
Ghatar_tangawia
18-10-2006, 08:20
Ik heb het helemaal gelezen. Niks nieuws, deze man gebruikt oude argumenten die allang al weerlegd zijn doorzelfs niet moslims :)
En toch adviseer ik mensen om zulk sites te lezen zodat men op de hoogte zijn van deze valse argumenten. Is makkelijker als je ooit met iemand een discussie voert...weet je ook wat je moet zeggen in plaats van "allah gaat jou straffen" daar overtuig je de mensen niet mee
:goedzo:
Mysticalia
18-10-2006, 08:25
moge Allah swt hen straffen :kwaad: of hun harten openen voor de ware betekenis van islaam.
moslimmagirl
18-10-2006, 09:49
natuurlijk geloof ik dat niet.. maar hoe gaan mensen denken die geen weet hebben en dit lezen???
als een moslim dit gaat lezen en hij/zij gaat erin geloven dan vind ik die person geen goede moslim(a)
maar als een moslim dit gaat lezen en hij geloofd dat het allemaal onzin is dan pas is het een echt moslim(a)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.