Bekijk originele versie : huwelijk
halloo allemmaaal. er is me wat opgevalllen bij de marokkaanse mensen en wil kijken of het ook bij jullie is en wat jullie ervan vinden
vinden jullie nie dat de meeste meiden trouwen met de ''liefste'' jongen van wie ze heel erg van houden. zeggen ze dan:( en dat ze nie meer zon der diegene kunne leve EN..dat ze na het huwelijk een maand of 2 nou ik zal zeggen tegenwoordig is het al 1 week of 2 al bezig zijn met scheiden.. valt het bij jullie ni op dat er steeds meer meiden gaan trouwen en dan weer scheiden.. ik snap dat nie.. het laat andere mensen vaak raar denken.. netalsof ze alleen dat ene willen en daarna hun gang willen gaan. ik persoonlijk zou da nooooooooit doen.. halloo ik weet dat als ik trouw met diegene die ik dan lang ken onder een dak ga wonen. ik nie meer terug ga naar me oiuders dat is SCHANDE tenzij het een crimineeltje is ofzo......ik hoor niet meer van fren is getrouwd en ze hebben het egt goed samen en ik zag ze laatst samen winkelen of iets leuks doen,... je hoort altijd oooh je weet nooit wie er bezig is om te scheiden.....wat vinden jullie ervan.... zoals dames en heren mogen reageren ben benieuwd naar de reacties..
snottebel
17-10-2006, 14:14
sorry slaat nergens op..
Zou erg achterlijk zijn om duizenden euro's te verspillen aan bruiloft om alleen om dat 'ene' en daarna hun gang te kunnen gaan.. geloof mij die meiden die het echt zo graag willen 'doen' doen ze het echt wel voor een huwelijk.. gaan ze niet w8en op iemand..
En Allahoe a3lem.. je weet nooit wat er tussen een man en vrouw .. mensen zullen nooit de waarheid vertellen over hun scheiding.. al helemaal niet tegen roddelende marokkaantjes.. :moe:
Nogmaals alleen rabbi weet wat er tussen hun speelt..
ik ken er al 5 ..... en de reden van 1 was ze wilde nie in boven holland wonen..
en zeker zijn er meiden die het van te voren doen enzo
als je goed hebt gelezen dan las je dat ik schreef van .. het lijkt er dan op dat ze dat willen doen en dan nhun gang willlen gaaan
ik ken er al 5 ..... en de reden van 1 was ze wilde nie in boven holland wonen..
en zeker zijn er meiden die het van te voren doen enzo
als je goed hebt gelezen dan las je dat ik schreef van .. het lijkt er dan op dat ze dat willen doen en dan nhun gang willlen gaaan
Wat een onzin zeg, als mensen losbandig willen leven dan doen ze dat wel zonder eerst te trouwen en dan scheiden.
Weet je wel wat voor stress dat met zich meebrengt. Volgens mij ben jij een groentje die nog moet beginnen met leven want je kraamt echt onzin uit.
dilara79
17-10-2006, 15:01
Dit is echte onzin. Iedere scheiding heeft zijn redenen en oordeel maar niet te snel want je weet niet wat de maktoeb voor jouw is !! Volgens mij heb jij nog geen benul wat het leven je kan brengen zonder het zelf te willen.
Wat een onzin zeg, als mensen losbandig willen leven dan doen ze dat wel zonder eerst te trouwen en dan scheiden.
Weet je wel wat voor stress dat met zich meebrengt. Volgens mij ben jij een groentje die nog moet beginnen met leven want je kraamt echt onzin uit.
ieder zijj mening erover.. k ga hier nie discussies voeren en beter een groentje dan een h...rtje
thallah......
ieder zijj mening erover.. k ga hier nie discussies voeren en beter een groentje dan een h...rtje
thallah......
Je opent een topic met de bedoeling een discussie aan te gaan maar nu mensen het duidelijk niet met je eens zijn kom je daar op terug. Vind ik wel erg zwak van je.
Enne ik bedoelde me groentje dat je niet veel hebt meegemaakt in je leven en niet of je je lichaam wel of niet aan mannen aanbied voor geld.
thamza_riffia
21-10-2006, 00:15
Bij elke scheiding is er wel een geldige reden.
Mensen gaan echt niet duizenden euro's betalen voor een weekje lol.
:)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.