Bekijk originele versie : hoe dom kun je zijn
heb ik de verkeerde sollicitatiebrief gestuurd :moe:
men zus had wat dingetjes aangepast en ik stuur met men domme kop de oude versie op ...MAG IK EFFE HUILEN????
ik heb morgen gesprek en ik heb al een borrel gehad met die mensen ....maar wat zal ik doen..gewoon zo laten of alsnog mijn goede brief sturen?
:huil:
dit is zo NIET grappig!
Ohh das inderdaad balen! ik zou vooralsnog de nieuwe sturen. Ze begrijpen het heus wel. Iedereen maakt wel tig keren zijn sollicitatiebrief opnieuw eerder hij de juiste stuurt. Zet er als aanmerking bij: correcte versie.
succes,
Norelyn
Mysticalia
17-10-2006, 14:01
ja doe zoals Norelyn voorstelde :goedzo:
Komt wel goed meid :o niet huilen :o
ik heb het gedaan......ik kill men vriendin...was met hara aan het bellen en ik kan NOOIT 2 dinge tegelijkertijd doen :moe:
mimi3000
17-10-2006, 14:05
slaap ofzo :haha:
Stuur hem alsnog op ;)
Wel doen hoor!! :hadj:
ouafaetoen
17-10-2006, 14:07
je wordt heus wel aangenomen hoor
gewoon opnieuw sturen me vriendin heeft een keer een sollicitatiebrief verzonden alleen in die tijd zocht ze veel werk op dus ze had een standaard brief heeft ze per ongeluk bijsomige bedrijven andere bedrijfsnaam opgezet en andere ophef komt ze dagen later achter of tijdens het gesprek dat is pas erg
succes meid
Romainna
17-10-2006, 14:14
Gewoon opnieuw opsturen, met reden erbij, sucses.
sihamkleuter
17-10-2006, 14:19
Inderdaad gewoon eerlijk zijn, dat je je brief hebt nagekeken, en per ongeluk de oude versie hebt opgestuurd.
misszahra
17-10-2006, 14:28
:maf:
Wat dacht je een sms over iemand per ongeluk naar die persoon toesturen :moe:
Meteen proberen door de accu eruit te halen de zending te annuleren maar tevergeefs :hihi:
achermijnpc
17-10-2006, 14:37
:haha: nysha ik lig hier dubbel, had dat ook een keer meegemaakt en ik heb daarna nog de goede snel gestuurd, nooit wat gehoord van die mensen :moe: haahaa
:maf:
Wat dacht je een sms over iemand per ongeluk naar die persoon toesturen :moe:
Meteen proberen door de accu eruit te halen de zending te annuleren maar tevergeefs :hihi:
Oh jeetje, wat erg!!!!! :eek: :eek: Dan kan jezelf echt wel voor je kop slaan. Wat stuurde je er achteraan?? GEINTJE!!!!!!!!!!!!:hihi:
Hoe is het afgelopen?
Ik heb weleens dat ik een sms naar me vriendin wil sturen, stuur ik hem naar me verloofde..krijg ik opeens een vraagteken terug, of wat bedoel je? Nu weet hij inmiddels dat het niet voor hem is bestemd is. En stuurt hij terug, verkeerd verstuurd..:haha:
mimi3000
17-10-2006, 15:10
ik heb een keer een sollicitatiebrief van abn amro naar rabobank gestuurd.. krijg ik een mail terug van rabobank of ik nou bij de rabo of abn stage wilde lopen :hihi: :hihi:
SCHANDE!!!!!
misszahra
17-10-2006, 15:28
Oh jeetje, wat erg!!!!! :eek: :eek: Dan kan jezelf echt wel voor je kop slaan. Wat stuurde je er achteraan?? GEINTJE!!!!!!!!!!!!:hihi:
Hoe is het afgelopen?
Ik heb weleens dat ik een sms naar me vriendin wil sturen, stuur ik hem naar me verloofde..krijg ik opeens een vraagteken terug, of wat bedoel je? Nu weet hij inmiddels dat het niet voor hem is bestemd is. En stuurt hij terug, verkeerd verstuurd..:haha:
haha, ik heb er omheen gepraat dat t leek alsof t voor diegene bestemd was, ja wat moet je dan :jammer: te schandalig om te bekennen :o
Soms denk ik er aan dan moet ik spontaan lachen...en dan denk ik idd Hoe dom kan je zijn???
Maar ik wist precies hoe dat kwam achteraf dat ik die fout maakte. In dat smsje stond iemand centraal en toen ik t in mijn telefoonboek opzocht ben ik met die persoon in gedachte de naam gaan intikken...
VERZENDEN.....AHHHHH:maf:
misszahra
17-10-2006, 15:30
ik heb een keer een sollicitatiebrief van abn amro naar rabobank gestuurd.. krijg ik een mail terug van rabobank of ik nou bij de rabo of abn stage wilde lopen :hihi: :hihi:
SCHANDE!!!!!
:D ergggg......
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.