Bekijk originele versie : Geloof JIj Hierin.............
_MaJesTeiT_
07-07-2003, 22:08
Salaam Alleikoem allemaal,
Wie gelooft er van jullie allemaal in geesten
of bestaan ze niet.... :confused:
Heeft iemand ervaring ermee gehad.....graag serieuze reacties....... ;)
liefs
Lady_Cazawia
07-07-2003, 22:11
Ik geloof er wel in..!!
Maar heb ze nooit gezien..allahie 7fad..:schok:..!!
tuttebell2
07-07-2003, 22:15
Wat is een geest
Geesten zijn entiteiten (energieën) van een overleden persoon die niet door kunnen naar het hiernamaals en tegengehouden worden dooriets wat niet af is, doordat ze hun dierbare plek niet kunnen verlaten, doordat ze niet willen of nog menig andere redenen.
Ze blijven meestal rondzwerven rond geliefden, dierbare plekken, of de plaats waar ze vermoord zijn.
Daar kunnen ze rustig rondzwerven zonder dat ze door hebben dat ze een geest zijn, ze kunnen wanhopig zijn om verder te gaan waardoor ze onze aandacht proberen te trekken.
Bijvoorbeeld bewegende dingen, een plotselinge wind, vreselijke kou, klopgeluiden, zuchten, jammeren, dingen laten vallen en nog veel meer.
De kou onstaat volgens wetenschappers doordat een geest de (warmte) energie nodig heeft om te verschijnen, daarom ontrekt hij deze warmte en ontstaat er een kou.
http://******************/reiki123dekristal45/hpbimg/V6.jpg
tangerangel
07-07-2003, 22:19
Ja ik geloof er wel in
Want ik sliep en toen voelde ik dat er iemand zich aan het uitkleden was en de kleren op me voeten legde
En toen ik later ging kijken zaten er geen kleren.
en volgens mij moeder moest ik kijken of het mooie schone kleren waren of viezze.
En mij zus heeft ook vaak dromen dat ze gewurgd word in haar slaap en]
vorige keer droomde ze dat haar benen in brand zaten en ze zat gewoon te gillen in haar slaap.
Wollah ik was zo bang.
minous21
07-07-2003, 22:52
Ik geloof er ook in.....! Het staat ook in het heilig geschrift....
BeautifulLady
07-07-2003, 22:56
Ik geloof er ook in, ik heb het boekje De Djinn in de Koran en de Soenna dat is heel interresant begrijp je ook wel wat meer over de djinn. En verder had ik een topic geopent bij verhalenrubliek erover. Iedereen kon zijn verhaal daar kwijt. Het was echt eng!!:wow: dus heb ik het maar verwijderd:rolleyes:
SaraZena
07-07-2003, 22:57
ik geloof er wel in :)
Oem_Lena
07-07-2003, 23:01
Origineel gepost door BeautifulLady
Ik geloof er ook in, ik heb het boekje De Djinn in de Koran en de Soenna dat is heel interresant begrijp je ook wel wat meer over de djinn. En verder had ik een topic geopent bij verhalenrubliek erover. Iedereen kon zijn verhaal daar kwijt. Het was echt eng!!:wow: dus heb ik het maar verwijderd:rolleyes:
ja het is goed dat je te verwijderd hebt :zwaai:
Oem_Lena
07-07-2003, 23:03
Origineel gepost door Saida
Salaam Alleikoem allemaal,
Wie gelooft er van jullie allemaal in geesten
of bestaan ze niet.... :confused:
Heeft iemand ervaring ermee gehad.....graag serieuze reacties....... ;)
liefs
ik heb het mee gemaakt :( is geen pretje
Ik geloof er ook In.. Heb genoeg gezien om het te geloveN.. :wat?!:
Saidat0en
08-07-2003, 01:09
Ik geloof er wel in maar ikhe nooit wat meegemaakt..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.