Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : plaatselijke dorpscultuur

praatjes
07-07-2003, 22:02

In de plaatselijke dorp waar ik vandaan kom, is het een cultuur dat de vrouw goed kan koken of goed kan buikdansen. Alleen door middel van een van deze kan ze zich bruikbaar maken voor haar man.

Miss_mandalinna
07-07-2003, 22:08
Origineel gepost door praatjes In de plaatselijke dorp waar ik vandaan kom, is het een cultuur dat de vrouw goed kan koken of goed kan buikdansen. Alleen door middel van een van deze kan ze zich bruikbaar maken voor haar man. Voor jou lieverd kan ik alleen nummertju 2 :Iluvu:

Miss_mandalinna
07-07-2003, 22:15
Origineel gepost door kofferbakmoord negeer dronkemanspraat :zwaai: Gigigigigigigi Das voor iedereen bedoeld behalve voor mij :zwaai: het negeren dan he

emsoem
07-07-2003, 22:19
bij ons... als ze maar bij de schoonfamilie past en aardig en spontaan is:) jah dat waren ze ongeveer wel:) =emsoem-

praatjes
07-07-2003, 22:27

Origineel gepost door Miss_mandalinna Voor jou lieverd kan ik alleen nummertju 2 :Iluvu: Jij bent mijn aller waardigste persoon, natuurlijk geld voor jou de uitzondering van die cultuur, maar nou dat jij kan buikdansen, ben ik een gelukkige man :D Ik zie jou graag buikdansen :Iluvu:

praatjes
07-07-2003, 22:29
Origineel gepost door kofferbakmoord negeer dronkemanspraat :zwaai: Ja doe dat, negeer dronkenmanspraat. Maar luister goed naar mijn :zwaai:

Arabian_Pearl
07-07-2003, 22:51
Origineel gepost door JANACHMED BIJ ONS MOET DE VROUW GOED KUNNEN KOKEN EN GOED HAAR KINDEREN KUNNEN SLAAN :confused: Ik zou mijn kinderen nooit slaan. :schok: Dat is traumatisch voor hen hoor. Er zijn andere betere straffen die menswaardiger zijn.