Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Sociale controle

Pagina's : [1] 2

sarafara
26-06-2002, 21:35

Wij vinden dat de sociale controle bij de Marokkanen wel een heel erge diepte punt heeft bereikt. En daarmee bedoelen wij dat het te erg voor woorden is. Het lijkt wel alsof al die *** marokkanen niks te doen hebben....al die jongens die maar op straat rondhangen en dan op ons meisjes gaan letten!! Terwijl ze zelf niks doen..... Dat je zelfs anno 2002 niet eens normaal op stap kon gaan als meisje slaat ook nergens op! Kijk wij gaan ook op stap...is de normaalste zaak van de wereld. Maar nee jullie *** marokkanen...nee wij zijn in jullie ogen dan meteen hoeren en weet ik veel wat! En nee die jongens die zijn geen hoeren. SLAAT NERGENS OP!!!!!!!!!!!! Please people wake up!!!! En dan nog die scheinheilige meisjes die zehma miss heilig zijn en over andere meisjes roddelen maar zelf weet ik veel wat doen!!! Tazzzzzzzzzzzzzzzzzzz............

sarafara
26-06-2002, 21:39
Jullie zijn echt hopeloos...durft niemand te reageren.

EsteeLauder01
26-06-2002, 21:41
Gun ze nog wat tijd meisje... ;)

sarafara
26-06-2002, 21:46
Ik weet waar ik me moet verantwoorden . En ik ben zo slecht nog niet. Ik bedoel ik heb de zelfde leefstijl als jongens, Normaal toch

Janice
26-06-2002, 21:48

Ik ben het helemaal met je eens! Laat die jongens die rondhangen op zichzelf letten. Door hun gedrag geven ze een verkeerd beeld af. Zo hebben die Nederlandse mensen juist iets om te klagen.

sarafara
26-06-2002, 21:50
He janice your feeling me. Eindelijk iemand die voor zijn mening uitkomt

Hindaatje
26-06-2002, 21:58
Origineel gepost door sarafara Wij vinden dat de sociale controle bij de Marokkanen wel een heel erge diepte punt heeft bereikt. En daarmee bedoelen wij dat het te erg voor woorden is. Het lijkt wel alsof al die *** marokkanen niks te doen hebben....al die jongens die maar op straat rondhangen en dan op ons meisjes gaan letten!! Terwijl ze zelf niks doen..... Dat je zelfs anno 2002 niet eens normaal op stap kon gaan als meisje slaat ook nergens op! Kijk wij gaan ook op stap...is de normaalste zaak van de wereld. Maar nee jullie *** marokkanen...nee wij zijn in jullie ogen dan meteen hoeren en weet ik veel wat! En nee die jongens die zijn geen hoeren. SLAAT NERGENS OP!!!!!!!!!!!! Please people wake up!!!! En dan nog die scheinheilige meisjes die zehma miss heilig zijn en over andere meisjes roddelen maar zelf weet ik veel wat doen!!! Tazzzzzzzzzzzzzzzzzzz............ weetje wat ik me afvraag??? wat jij hier mee wil bereiken ik bedoel de jongens die graag op straat hangen zullen nog steeds op straat hangen...de jongens die graag op meisjes letten (sociale controle),zullen nog steeds op meisjes letten......ik heb 1 advies voor je....laat iedereen lekker doen waar die zin in heeft...weet jij veel waarom die jongens op straat hangen....dus meid MAAK JE ER NIE ZO DRUK OM.... bisouss hindaatje :zwaai:

sarafara
26-06-2002, 22:00
Hinda jij bregrijpt mij jammer genoeg niet ik heb het neer om het geroddel dan om de jongens die op straat hangen . Ouderen kunnen er ook wat van . Maar ja ik heb geen zin om uitleg te geven. Keep the kisses

Hindaatje
26-06-2002, 22:03
HAHAHA.....ZE WAREN NIET VOOR JOUW BEDOELT....EN IK WIL JOUW SOORT MENSEN HELEMAAL NIE BEGRIJPEN...EN VOOR DE VOLGEND EKEER ALS JE EEN TOPIC OPENT MOET JE OOK BEREID ZIJN OM JOUW STANDPUNT UIT TE LEGGEN..ANDERS KAN JE HET NET ZO GOED NIET DOEN....JE MOET MAAR ACCEPTEREN DAT NIET IEDEREEN DEZELFDE MENING HEEFT!

Janice
26-06-2002, 22:05
"weetje wat ik me afvraag??? wat jij hier mee wil bereiken ik bedoel de jongens die graag op straat hangen zullen nog steeds op straat hangen...de jongens die graag op meisjes letten (sociale controle),zullen nog steeds op meisjes letten......ik heb 1 advies voor je....laat iedereen lekker doen waar die zin in heeft...weet jij veel waarom die jongens op straat hangen....dus meid MAAK JE ER NIE ZO DRUK OM...." Meeeen dit is toch waar het om draait?? Om erover te discusieren. Als je zo redeneert kan Yasmina wel opgeheven worden!

sarafara
26-06-2002, 22:05
nu ik kan merken dat je wel op je GROTE TENEN bent getrapt , maar ik hecht geen belang aan jou mening !! Ik hoop dat ik duidelijk ben!

Hindaatje
26-06-2002, 22:07
ohh duidelijk ben je zeker dat is me al gelijk op gevallen aan jouw(niet dus)........

oumkaltoum
26-06-2002, 22:21
Origineel gepost door sarafara Wij vinden dat de sociale controle bij de Marokkanen wel een heel erge diepte punt heeft bereikt. En daarmee bedoelen wij dat het te erg voor woorden is. Het lijkt wel alsof al die *** marokkanen niks te doen hebben....al die jongens die maar op straat rondhangen en dan op ons meisjes gaan letten!! Terwijl ze zelf niks doen..... Dat je zelfs anno 2002 niet eens normaal op stap kon gaan als meisje slaat ook nergens op! Kijk wij gaan ook op stap...is de normaalste zaak van de wereld. Maar nee jullie *** marokkanen...nee wij zijn in jullie ogen dan meteen hoeren en weet ik veel wat! En nee die jongens die zijn geen hoeren. SLAAT NERGENS OP!!!!!!!!!!!! Please people wake up!!!! En dan nog die scheinheilige meisjes die zehma miss heilig zijn en over andere meisjes roddelen maar zelf weet ik veel wat doen!!! Tazzzzzzzzzzzzzzzzzzz............ Ik weet precies wat je bedoelt meisje, ik zit met hetzelfde probleem, het is heel makkelijk om te zeggen dat je er niets van aan moet trekken maar op de een of ander manier vreet het toch aan je. Het zijn vaak mensen die jaloers zijn op andermans levenstijl en willen die ook nastreven maar zijn daar of te dom, te lui en willen toch opvallen om over andere mensen te roddelen. Die schijnheilige wijven ken ik ook, ze hebben alles gedaan wat god verboden heeft en die kicken op andermans sensatie. Nou meid, wij blijven gewoon ons zelf, wij zijn toch beter. Groetjes

DintelOx
27-06-2002, 14:19
hahahahahahah FLIPPPAAAAAA SAFARA

lynamina
27-06-2002, 15:51

Hey ik vind eerlijk dat Safara hindaatje niet zo plots moet aanvallen, zij gaf gewoon haar mening... Ik ben het absoluut eens met Roosje maar hoe kunnen we nu iets veranderen???

Pagina's : [1] 2