Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : vrouwen zijn vriendelijker dan mannen!

Pagina's : [1] 2

DE_STALKER_LAMM
07-07-2003, 20:45

ik ben nu hier 4 maanden actief en ben tot de volgende conclusie gekomen...vrouwen zijn veel beter en vriendelijker in omgang , gebruiken beter hun grijze hersencellen, mannen nemen rap hun uitvlucht naar het schelden of het minimalizeren...heb ik gelijk of zit ik er naast ..ik bekijk het vanuit mijn mannelijk gezichtspunt

Lady_Cazawia
07-07-2003, 20:48
Je valt in herhaling..alleen je gebruikt nu andere zins en woord constructie..:maf: Die ene topic was wel genoeg hoor..:D..!!..:zwaai:

DE_STALKER_LAMM
07-07-2003, 20:53
Origineel gepost door Lady Cazawia Je valt in herhaling..alleen je gebruikt nu andere zins en woord constructie..:maf: Die ene topic was wel genoeg hoor..:D..!!..:zwaai: nee die is niet hetzelfde ..heel anders je bent toch een slimme vrouw?

Lady_Cazawia
07-07-2003, 20:55
Is hetzelfduuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhh....:zwaai:..!! alleen in andere zins en woord constructies...!!...:p

AbaHoeCh
07-07-2003, 20:58

Lady Cazawia dus dat is Reda in je onderteking?? meskien... :(

Lady_Cazawia
07-07-2003, 21:00
Origineel gepost door AbaHoeCh Lady Cazawia dus dat is Reda in je onderteking?? meskien... :( ja dat is'em meid..!! insha-allah is ie er binnenkort weer..:goedzo:..!!

AbaHoeCh
07-07-2003, 21:02
Origineel gepost door Lady Cazawia ja dat is'em meid..!! insha-allah is ie er binnenkort weer..:goedzo:..!! inch'Allah......wollah ik hoop het :)

DE_STALKER_LAMM
07-07-2003, 21:02
Origineel gepost door Lady Cazawia Is hetzelfduuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhh....:zwaai:..!! alleen in andere zins en woord constructies...!!...:p waarover ging de eerste ? om te beginnen toch over de stelling mannen slimmer zijn dan vrouwen niet ; de tweede over de omgang in het algemeen en heeft totaal niets te maken met het verstandelijk vermogen :zwaai:

Lady_Cazawia
07-07-2003, 21:03
Origineel gepost door AbaHoeCh inch'Allah......wollah ik hoop het :) insha-allah...;)

_MaJesTeiT_
07-07-2003, 21:08
Origineel gepost door DE_STALKER_LAMM ik ben nu hier 4 maanden actief en ben tot de volgende conclusie gekomen...vrouwen zijn veel beter en vriendelijker in omgang , gebruiken beter hun grijze hersencellen, mannen nemen rap hun uitvlucht naar het schelden of het minimalizeren...heb ik gelijk of zit ik er naast ..ik bekijk het vanuit mijn mannelijk gezichtspunt Dat is toch altijd zo geweest, of ben je daar te laat mee achter gekomen........ ;)

DE_STALKER_LAMM
07-07-2003, 21:17
Origineel gepost door Saida Dat is toch altijd zo geweest, of ben je daar te laat mee achter gekomen........ ;) dat wist ik reeds alleen is dit een bevestiging ! :D :zwaai: lang geleden saida hoe gaat het ermee?

RIF_CHICKIE
07-07-2003, 21:18
Origineel gepost door DE_STALKER_LAMM ik ben nu hier 4 maanden actief en ben tot de volgende conclusie gekomen...vrouwen zijn veel beter en vriendelijker in omgang , gebruiken beter hun grijze hersencellen, mannen nemen rap hun uitvlucht naar het schelden of het minimalizeren...heb ik gelijk of zit ik er naast ..ik bekijk het vanuit mijn mannelijk gezichtspunt absoluut!! :D

_MaJesTeiT_
07-07-2003, 21:18
Origineel gepost door DE_STALKER_LAMM dat wist ik reeds alleen is dit een bevestiging ! :D :zwaai: lang geleden saida hoe gaat het ermee? Oke dan zo mag ik het horen...... :D Dat is zeker een tijd geleden, de Gastvrouw is weer terug in het huis, had je het gemist? Het gaat goed alhamdoelilah en met jou ook...... ;)

DE_STALKER_LAMM
07-07-2003, 21:23
Origineel gepost door Saida Oke dan zo mag ik het horen...... :D Dat is zeker een tijd geleden, de Gastvrouw is weer terug in het huis, had je het gemist? Het gaat goed alhamdoelilah en met jou ook...... ;) goede vrienden mis ik altijd :D eens in het hart altijd in het hart! alhamdullah..verlof??

_MaJesTeiT_
07-07-2003, 21:25

Origineel gepost door DE_STALKER_LAMM goede vrienden mis ik altijd :D eens in het hart altijd in het hart! alhamdullah..verlof?? goede vrienden..... :confused: :D En houden zo he. Verlof..... :confused: Ik heb vakantie.... :D

Pagina's : [1] 2