Bekijk originele versie : onzekerheid
lala_oujdia15
16-10-2006, 21:22
ik voel me de laatste tijd echt superonzeker ik kan er echt gewoon niet meer tegen ikben de heletijd overgevoelig en heb geen zin meer om mijn schoolwerk te maken en te leren
elke keer als ik naar de spiegel kijk wordt ik echt gek ik vind mijzelf echt zoo lelijk als mijzelf vergelijk met bijv. claudia lynx wordt ik egt doodongelukkig maar ook als ik mijzelf gewon vergelijk met een normaal schoolmeisje ik ben persoonlijk zelf blij met mijn figuur maar mijn gezicht dat kan echt niet! ik vind mijn neus echt veel te groot daar komt het door 't verpest m'n hele gezicht en wordt er superdepressief van ik heb wel gewoon gezellige vriendinnen en ben supergezellig maar als het op uiterlijk aan komt ik voel mijzelf niet waard om te leven mensen willen genieten van het leven maar ik wil dat het leven zosnel mogelijk gaat ben ook snel prikkelbaar en superkwetsbaar zoals een meisj vorige jaar door de klas blérde dat ik een ó zo grote neus heb kheb haar natuurlijk wel een vuist verkocht maar vanbinnen deed het me echt wat simpelweg omdat ik er niet aan 'herinnerd wil worden' ik leef ook egt in een fantasie wereld dat ik op claudia lynx lijk whahaahaha
ik typ dit niet omdat ik hier zielig ga lopen doen maar ik kan mijn hart nergens storten ook niet bij vriendinnen want die zijn zelf perfect (uiterlijk) en die begrijpen het toch niet niet ik wil gewoon wat advies en mensen die een beetj tips geven en jullie kunnen me altijd pmen ook mensen die zichzelf hierin herkennen
ik ben nog laaang niet uitgepraat want als ik hier mijn hart uitgebreid ga storen ben ik na 3 pagina's nog niet klaar
lala_oujdia15
16-10-2006, 21:26
níemand?
Ah arme meid,
Het leven is meer dan je uiterlijk, dat is slechts een omvormsel wat wij hebben gekregen. Probeer je te richten op doelen die haalbaar zijn, want je uiterlijk kan je niet veranderen, bijv school.
Allah swt heeft je dat gegeven en zeg gewoon hamdoulilah, er zijn ook mensen die met minder zijn geboren. Probeer jezelf daar aan te herinneren. K weet dat het heel hoogmoedig overkomt, omdat iedereen weleens een zwakte heeft van dit is niet mooi en dat, maar als puntje bij paaltje komt, hamdi Allah oe sokrih.
Batatababe
16-10-2006, 21:55
Ik weet hoe je je voelt:(
lala_oujdia15
16-10-2006, 22:00
Ah arme meid,
Het leven is meer dan je uiterlijk, dat is slechts een omvormsel wat wij hebben gekregen. Probeer je te richten op doelen die haalbaar zijn, want je uiterlijk kan je niet veranderen, bijv school.
Allah swt heeft je dat gegeven en zeg gewoon hamdoulilah, er zijn ook mensen die met minder zijn geboren. Probeer jezelf daar aan te herinneren. K weet dat het heel hoogmoedig overkomt, omdat iedereen weleens een zwakte heeft van dit is niet mooi en dat, maar als puntje bij paaltje komt, hamdi Allah oe sokrih.
ik heb ook geprobeerd om blij te zijn met wat ik heb en alhamdoulilah te zeggen en ik denk ook aan mensen die met minder zijn geboren.
maar dat is lang niet makkelijk om 't zelf te geloven
ik bedoel me onzekerheid gaat niet meteen weg ofsow!
omdat je mischien heel blij met jezelf bent en mischien mooi bent is het wel heel makkelijk om maar te zeggen dat je alhamdoulilah moet zeggen.
en nog wat ik vraag hier niet om medelijden of aandacht
Ho rustig, niet gelijk in de verdediging
Ik snap dat het moeilijk is, maar je doet het jezelf geloven. Niemand kan jou overtuigen dat je mooi of een normale neus hebt behalve jijzelf.
En het was geen medelijden, k zag da niemand reageerde, wou je een alleen maar helpen.
AyourInou.
16-10-2006, 22:34
Hier meld zich nog zo'n persoon...
Maar toch ben ik blij met hetgene wat Allah swt me heeft gegeven :o
Heb Sbar lieve Zuster
Ma3a Salama,
khadoeja
16-10-2006, 22:38
k weet niet hoe oud je bent, maar als je zoals vermeld staat in je nick 15 bent... dan kan k je zeggen dat het echt bij de leeftijd hoort. Wanneer je wat ouder wordt zul je beseffen dat er belangrijkere dingen zijn dan uiterlijk op deze wereld....denk aan mensen die verminkt zijn voor de rest van hun leven door bijv een brand denk aan mensen die met handicap geboren zijn sorry hoor maar als jij je dan druk maakt om je neus :maf: dit is niet om je aan te vallen ofzo maar k wil je gwoon wat geven om over na te denken!
ik heb ook van die dagen dat ik mezelf haat en word dan zo depri :kwaad: maar meestal gaat t weer snel over tis eigenlijk best normaal iedereen heeft weleens van die onzekere dagen
SAMIREETJE
16-10-2006, 22:54
[Veel meiden /boys zijn onzeker over zichzelf jammer genoeg! je bent uniek!
Ik heb een gedichtje gemaakt over onzekerheid, hoop dat je er wat aan hebt, en vooral de laatste zinnen vind ik wel mooi
Onzekerheid
Het gevoel dat je niet perfect bent kan al je gevoelends en elke dag beinvloeden
Stuk voor stuk neemt je zelfzekerheid af, als een lichaam dat is aan het doodbloeden
bang voor je zelfbeeld, bang voor iedere keer dat je in de spiegel kijkt
en vragend jezelf af waarom je niet op een ander lijkt
Je humor neemt af en je wordt gevoelloos,
niks lijkt nog meer zin te hebben
je leven lijkt doelloos..
Je bent een verloren ziel, verloren in je eigen gevoelens waa je niet uit kan komen
Je kijkt weer in die spiegel en hoopt dat je een ander gezicht ziet..
zodat je verder kunt dromen
de droom om te kunnen doen wat je wilt en lekker in je vel te zitten
en zacht door het leven te gaan , zonder deze problemen te zitten
je kijkt naar de media en ziet perfecte schepsels met alles er op en eraan
Wanneer jij naar jezelf kijkt voel je alweer de 1e traan
Draai je naar een ander kanaal dan is een ondervoed kind in Ethiopie alles wat je krijgt te zien,
Dan kijk ik weer in die de spiegel en zeg ik
Al hamdoelilah Ie rabbi l'3alamien..]
Ik heb een gedichtje gemaakt over onzekerheid, hoop dat je er wat aan hebt, en vooral de laatste zinnen vind ik wel mooi
Onzekerheid
Het gevoel dat je niet perfect bent kan al je gevoelends en elke dag beinvloeden
Stuk voor stuk neemt je zelfzekerheid af, als een lichaam dat is aan het doodbloeden
Je bent een verloren ziel, verloren in je eigen gevoelens waa je niet uit kan komen
Draai je naar een ander kanaal dan is een ondervoed kind in Ethiopie alles wat je krijgt te zien,
Masha'allah, wat is dat een mooi gedicht zeg.
Echt 1 van de mooiste gedichten die er zijn en ik vind het al helemaal knap dat je het zelf hebt gemaakt
Wollah, prachtig!
Ik hoop dat het veel meisjes zal raken
pff onzekerheid:( ik weet er alles van :(
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1103826
maar meid k raad je een boek aan die mij ook is aangeraden
"wees niet bedroefd" :goedzo:
masha-allah wat een boek laat je meteen goed/beter voelen:o
hey meid
je maakt je zorgen voor je neus ...?
er zijn mensen zonder handen en voeten enzo...
maar kijk,
ik ga je iets vertelle
het is niet op mee te lachen want ik ben doodseriues
ik dacht ook dat ik een dikke neus had... en maakte me egt zorgen
totdat de vriendin van men moeder op TV zag wat je moet doen om je neus te verkleinen.......
het is ....
je neus van boven naar beneden masseren 2 keer per dag 15 min lang met olijfolie
ik heb het gdn en toen ze me zag en mijn vriendinnen ze zeiden allemaal amaai het heeft geholpen
na een half jaar is neus normaal
ik ben egt niet aan het zeveren, het werkt egt meid
bij mij is het gelukt
ik wens je het beste toe xxxxxxxxxxx
xxxxxxxxx
mishke;-)
lala_oujdia15
21-10-2006, 22:23
Onzekerheid
wat een prachtig gedichtje heb je gemaakt zeg mijn complimenten
ik herken me hierin echt in je beschrijft echt wat ik niet onder woorden kon brengen
SAMIREETJE
21-10-2006, 22:39
wat een prachtig gedichtje heb je gemaakt zeg mijn complimenten
ik herken me hierin echt in je beschrijft echt wat ik niet onder woorden kon brengen
I've been there too meid. elke dame kampt weleens met onzekerheden, de één groter dan de ander. en het is een rotgevoel, zeker als je er niet overheen kan zetten.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.