Bekijk originele versie : vraagje aan de meiden.......
wat zou jij doen als jij voor een dag een jongen mag zijn........ :D
:zwaai:
BentDagilia
07-07-2003, 20:31
Euhm goeie vraag! Ik zou met een groep "vrienden" de hele tijd typisch jongens dingen doen ( versieren, opscheppen, lachen, fatoes vertellen de hele mikmak ) hahaha autorijden op me 16 de ;)
Arabian_Pearl
uitgaan tot smorgensvroeg! :D :stout:
RIF_CHICKIE
whahahaha ik deed een keer het spelletje doen, durven of de waarheid, waar we deze vraag ook hadden gesteld, mijn vriendin zei ´ik zou de hele dag door mijn l. ul in elk gaatje en gleufje steken´ een vriend zei ´ik ga liggen met mijn benen wijd en ik laat iedereen in me stoten,.. ´
tja ikke zou niet aan zoiets denken,
maar ik zou het ook niet 1 2 3 weten, ik ga nadenken okey ;)
Lady_Cazawia
Dan zou ik de meiden eens goed met Respect gaan behandelen..:D
Origineel gepost door Bent Dagilia
Euhm goeie vraag! Ik zou met een groep "vrienden" de hele tijd typisch jongens dingen doen ( versieren, opscheppen, lachen, fatoes vertellen de hele mikmak ) hahaha autorijden op me 16 de ;)
:goedzo: dus standaard doelloos zijn zoals de meeste jongens:hihi:
MissChica
07-07-2003, 20:32
Hmm wijven versieren of playen :bril: of auto rijden en toe kijken hoe die zielige b!tches er alles aan doen om je aand8 te trekken
Origineel gepost door RIF_CHICKIE
whahahaha ik deed een keer het spelletje doen, durven of de waarheid, waar we deze vraag ook hadden gesteld, mijn vriendin zei ´ik zou de hele dag door mijn l. ul in elk gaatje en gleufje steken´ een vriend zei ´ik ga liggen met mijn benen wijd en ik laat iedereen in me stoten,.. ´
tja ikke zou niet aan zoiets denken,
maar ik zou het ook niet 1 2 3 weten, ik ga nadenken okey ;)
:hihi: deze waren tenminste eerlijk:D
ewa denk er even overna dan :D
Dan zou ik de meiden eens goed met Respect gaan behandelen..
ja echt wel, en naar elk meisje hee pssst zinaaaaaaaaaa :Iluvu: :D
:goedzo:
Meisjes gaan versieren...dat is wat ze gaan doen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.