Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Rode loper gezocht!!!

babydoll
16-10-2006, 20:01

Ik zoek een rode loper voor bij de deuropening, het hoeft niet zo'n hele lange te zijn, maar gewoon. Wie o wie verhuurt dat???? zo ja, stuur me dan een pmtje met de prijs en foto. alvast bedankt.:kus:

mekneschik
16-10-2006, 22:05
he meid wij hadden er ook een voor me zus je kan ze gewoon bij de kwantum halen voor 3 euro per meter. het is heel goedkoop gewoon in het rood. smalle loper succes.

babydoll
16-10-2006, 22:09
he meid wij hadden er ook een voor me zus je kan ze gewoon bij de kwantum halen voor 3 euro per meter. het is heel goedkoop gewoon in het rood. smalle loper succes. serieus? Hoe heet die stof dan of heet het gewoon rode loper? en die zilveren staafjes dan met dat rode koord waar je haal je die?

maissae
16-10-2006, 23:55
hebje een pm gestuurd

Soussia_Belgie_
16-10-2006, 23:56

He, heb je nergens een Kerk in de buurt, toen mn buurmeisje ging trouwen, zijn we die gaan vragen aan de pastoor, we hebben ze voor niets gekregen...Je kan het gewoon gaan vragen he, een neen heb je, een ja kan je krijgen

TANGER27
17-10-2006, 00:45
kijk op www.vepalux.nl die verhuurt echt alles

babydoll
17-10-2006, 11:16
He, heb je nergens een Kerk in de buurt, toen mn buurmeisje ging trouwen, zijn we die gaan vragen aan de pastoor, we hebben ze voor niets gekregen...Je kan het gewoon gaan vragen he, een neen heb je, een ja kan je krijgen hey, wat een goed idee. Ik ga het proberen inshallah. Alleen ik weet niet of een kerk van die zilveren pilaren heeft.

babydoll
17-10-2006, 11:17
kijk op www.vepalux.nl die verhuurt echt alles hay, maar ik zie nergengs een rode loper, alleen bedankjes, maar toch bedankt!

tafokt
17-10-2006, 11:41
ikheb hem incl 4 pilaren in het goud voor 40 euro

Kaftan_NL
17-10-2006, 12:18
Salaam alaikoum, Inderdaad, soms is het ook bij de Kwantum te koop.. en het heet gewoon 'rode loper';) Je kan zelf bepalen hoe veel meters je nodig hebt. Je kan het ook bij verhuurbedrijven inhuren. Daarnaast kun je afzetpaaltjes + koord huren. Wat ook erg leuk is, is om een passpiegel + wat plantenbakken in de hoek te plaatsen. In Den Haag is http://www.verhuurbedrijfpaul.nl/ betaalbaar. De site in nu even offline.. probeer het ietjes later. Succes! Wa alaikoum assalaaam

Soussia_Belgie_
17-10-2006, 12:34
hey, wat een goed idee. Ik ga het proberen inshallah. Alleen ik weet niet of een kerk van die zilveren pilaren heeft. HoIHoi Toen wij die gingen halen, was er een uitvaart dienst geweest (een dag ervoor ofzo) Wij hadden zo 2 staanders erbij gekregen met prachtige witte lelies..Wij hadden geluk Normaal gezien heb je wel pilaren of staanders in de kerk hoor... Groetjes