Bekijk originele versie : Plaats hier waar je naar op zoek bent, ik begin!!
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
Andalus83
16-10-2006, 19:54
Salaam Dames,
ik ben echt desparatly op zoek naar een paar mooie bruine pums met hak, of mooie laarzen ook bruin, beetje cognac kleur maar ik kan maar niks vinden :confused: Zwarte pumps zijn ook goed, maar ook niet :(
Ik ben ook op zoek naar een mooie zwarte nette pantalon, maar niks...heb Espit gehad, Zara en Mexx, ik vind er normaal altijd wat maar dit keer waloee :jammer:
Ben ook nog op zoek naar een mooie zwarte leren tas, en ik vind die tassen met die studs echt lelijkkkkk bah!!! T moet gewoon classy zijn!
En verder, .... dit was t eigenlijk voor nu! :D
Nou meiden, als jullie weten waar ik kan slagen hoor ik t graag, als jullie wat zoeken of wat willen vragen, plaats het gerust hier en dan maken we er een leuke topic van :goedzo:
Yallah bye :kus:
MaroccanDiamond
16-10-2006, 19:59
Haay meid leuke topic...
Misschien kan ik je met 1 ding helpen.. Nou je zocht bruine pumps ik heb pas hele leuke gehaald van Guess met een gespje aan de voorkant echt geweldig zijn ze...
-xxx-
Andalus83
16-10-2006, 20:00
Ja he, word vast een leuke topic :D
Maar waar heb je die guess schoenen gehaald en hoeveel kosten ze?
thnx sgat :kus:
Mocrodiddlina
16-10-2006, 20:04
Bij h&m hebben ze egt leuke tassen :love:
opblaaspop
16-10-2006, 20:05
de truc is om niet te zoeken maar gewoon 'toevallig' langs lopen, als ik gepland ga winkelen vind ik niks (echt zo!) en als ik spontaan een dagje/uurtje ga kom ik echt terug met volle tassen.
maar okey om mee te doen, ik zoek en goeie spijkerbroek, donkere wassing, low rise, geen bootcut, rechte pijpen.
verder zoek ik comfortabele donkerbruine laarzen zonder hak.
en een mooi 3/4 lange jas, liefst een trenchcoat, zandkleur met bruine accenten (riem, knopen etc)
Andalus83
16-10-2006, 20:10
de truc is om niet te zoeken maar gewoon 'toevallig' langs lopen, als ik gepland ga winkelen vind ik niks (echt zo!) en als ik spontaan een dagje/uurtje ga kom ik echt terug met volle tassen.
maar okey om mee te doen, ik zoek en goeie spijkerbroek, donkere wassing, low rise, geen bootcut, rechte pijpen.
en een mooi 3/4 lange jas, liefst een trenchcoat, zandkleur met bruine accenten (riem, knopen etc)
:haha: ja wallah je hebt helemaal gelijk. Heel vaak spreek ik met vriendinnen af om een dagje te winkelen, en dan speciaal ervoor vrij genomen en gespaard en er weken naar uitgekeken en dan eind van de dag kom ik met lege handen thuis of een vodje wat ik heb gekocht dat ik toch de volgende dag terugbreng omdat ik de dag ervoor zooo gefrustreerd was en maar gewoon wat heb gekocht weet je :moe:
En dan ben ik een keer heel toevallig in de stad kom ik met tassen thuis :confused: Ik snap t niet!! Maar nu ben ik echt dringend op zoek naar die dingen, ik word gewoon moe van mezelf!! Ik hou niet zo van winkelen (ja je leest t goed, en ja ik ben een vrouw :D ) ik wil gewoon er meteen heen lopen en payen!!
Andalus83
16-10-2006, 20:11
Oh ja...kijk ff bij de Esprit voor jassen. Ik zag wel een paar leuke hangen, gewoon simpel :)
MaroccanDiamond
16-10-2006, 20:12
Ja he, word vast een leuke topic :D
Maar waar heb je die guess schoenen gehaald en hoeveel kosten ze?
thnx sgat :kus:
Ik heb ze bij de Guess winkel gekocht in Amsterdam in de kalvertoren
Ze waren best wel prijzig 150 euro maar ze zijn echt leuk..
-xxx-
wortelsapje
16-10-2006, 20:18
Ik heb een paar weken geleden leuke pumps gezien bij Tango. Waren iets van 80 euro. Volgens mij zag ik ze ook in bruin. Maar goed, ik weet niet of ze er nog zijn. Het was wel de nieuwe collectie overigens.
)
Yes so true.
opblaaspop
16-10-2006, 20:21
:haha: ja wallah je hebt helemaal gelijk. Heel vaak spreek ik met vriendinnen af om een dagje te winkelen, en dan speciaal ervoor vrij genomen en gespaard en er weken naar uitgekeken en dan eind van de dag kom ik met lege handen thuis of een vodje wat ik heb gekocht dat ik toch de volgende dag terugbreng omdat ik de dag ervoor zooo gefrustreerd was en maar gewoon wat heb gekocht weet je :moe:
En dan ben ik een keer heel toevallig in de stad kom ik met tassen thuis :confused: Ik snap t niet!! Maar nu ben ik echt dringend op zoek naar die dingen, ik word gewoon moe van mezelf!! Ik hou niet zo van winkelen (ja je leest t goed, en ja ik ben een vrouw :D ) ik wil gewoon er meteen heen lopen en payen!!
:schrik2: je houdt niet van winkelen??? en je bent een vrouw???? onmogelijk!! :hihi:
opblaaspop
16-10-2006, 20:21
Oh ja...kijk ff bij de Esprit voor jassen. Ik zag wel een paar leuke hangen, gewoon simpel :)
thnxx :sjans:
Andalus83
16-10-2006, 20:22
Ik heb ze bij de Guess winkel gekocht in Amsterdam in de kalvertoren
Ze waren best wel prijzig 150 euro maar ze zijn echt leuk..
-xxx-
Besaha meid!! Ik ga wel ff kijken als ik er in de buurt ben, maar 150euries is iets te veel. Ik heb al 2 paar dure laarzen staan voor van de winter en zwarte pums, maar geen bruin :( En ik heb onlangs een cognackleurige lederen jas gekocht en ik draag van rokken dus bruine pumps zouden ideaal zijn :) Meer dan 60 euro wil ik er niet aan uitgeven, ik ga ze toch nie vaak aan....
En wortelsapje, thnx lieverd, ik ga zeker ff bij Tango kijkn :goedzo:
Ik ben opzoek naar platte vintage laarzen, maar dan van die strakkere, die strak bij je kuiten zitten en bij je enkels wat losjes. In cognac kleur.
Andalus83
16-10-2006, 20:24
:schrik2: je houdt niet van winkelen??? en je bent een vrouw???? onmogelijk!! :hihi:
Hahahahaha.....ja wallah :maf2: Ik word soms helemaal panisch van winkelen, vooral als t zooo druk is en ik niet kan vinden wat ik zoek, dan kan ik echt zwaar depressief worden :haha:
T liefst ga ik 's ochtends vroeg een uurtje of 2 de stad in, IN MN EENTJE!!, en dan heerlijk rustig uitzoeken wat ik leuk vindt en klaar!! :D
Ik kan daarom soms ook echt gek worden van mn vriendinnen, dan snap ik die mannen wel waarom die zou klagen over de vrouwen msaken :giechel:
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.