Bekijk originele versie : Na het douchen...
Ikrame_Vuitton
15-10-2006, 23:28
[ Is mijn haar erg droog, wie weet er een goede creme voor je haren? ]
He Ikram,
Biosilk van Farouke systems (Cosmo kappers)
Groet,
Nadia
lady_taourirt
16-10-2006, 16:26
Gebruik eens cremespoeling of voeding tijdens het douchen...als je het niet gebruikt. Mijn haar lijkt net touw als ik alleen me haar was met shampoo. Maar na dat ik cremespoeling erin heb gedaan, is het heerlijk zacht.
MaroccanDiamond
16-10-2006, 16:32
Het heeft er misschien ook mee te maken dat de shampoo die je gebruikt niet geschikt is voor je haar of het kan komen doordat je je haren fohnt of tangt daardoor word het ook heel droog..
Na het haren wassen zou ik een cremespoeling gebruiken...
En 2 keer per week een haarmaskertje gebruiken..
Wat ik zelf ook doe is na het haren wassen ook nog olijfolie in me haar smeer..
-xxx-
lamiatjeuh
16-10-2006, 18:15
zwitsal antiklit shampoo:o ...echt ik gebruik m en je haar wordt er echt zaaaacht van en + ruikt lekker:hihi: ...als je toch beetje droog haar krijgt,dan moet je er een beetje zwitsal bodylotion in doen...:o ,niet té veel anders is het vettig.
:zwaai:
Ikrame_Vuitton
16-10-2006, 21:15
Het heeft er misschien ook mee te maken dat de shampoo die je gebruikt niet geschikt is voor je haar of het kan komen doordat je je haren fohnt of tangt daardoor word het ook heel droog..
Na het haren wassen zou ik een cremespoeling gebruiken...
En 2 keer per week een haarmaskertje gebruiken..
Wat ik zelf ook doe is na het haren wassen ook nog olijfolie in me haar smeer..
-xxx-
Ik gebruik Fructis oil repair,en ik vind het een hele goede shampoo.
En ik fóhn of stijl mijn haren echt bijna nóóit,héél zelden.
De perfecte shampoo vinden is echt moeilijk,maar ik ga jullie tips opvolgen en ga eens wat voedende créme of haarmasker zoeken.
Dank jullie well allemaal :kus:
Ikrame_Vuitton
16-10-2006, 21:17
zwitsal antiklit shampoo:o ...echt ik gebruik m en je haar wordt er echt zaaaacht van en + ruikt lekker:hihi: ...als je toch beetje droog haar krijgt,dan moet je er een beetje zwitsal bodylotion in doen...:o ,niet té veel anders is het vettig.
:zwaai:
bodylotion in mijn haar??
Jij bent apart:hihi:
Ikrame_Vuitton
16-10-2006, 21:19
He Ikram,
Biosilk van Farouke systems (Cosmo kappers)
Groet,
Nadia
Helpt het echt,en is het overal verkrijgbaar?
Ikrame_Vuitton
16-10-2006, 21:28
ik gebruik ook fructis oil repair ding, ik deed er vaak ook die creme van garnier erin werd het ook lkkr zacht en niet té droog of die hair care repair ofzo van andrelon is ook wel goed
ja klopt,ik ben erg blij met deze shampoo,ik gebruik ook de cremespoeling ervan,maar altijd naar het douchen,als ik mijn haren heb gedroogt,wordt mijn haar erg droog.
Wafaetje
16-10-2006, 21:33
Meiden ik heb bijna alle soorten shampoo's en cremespoeling gebruikt en mijn haar blijft achteraf nog steeds droog........
Niks helpt bij mij!!! Ik ben het echt helemaal zat!!
Heeft er iemand tips voor mij?? (geen olie, ik heb al vettig haar)
Ikrame_Vuitton
16-10-2006, 22:00
Meiden ik heb bijna alle soorten shampoo's en cremespoeling gebruikt en mijn haar blijft achteraf nog steeds droog........
Niks helpt bij mij!!! Ik ben het echt helemaal zat!!
Heeft er iemand tips voor mij?? (geen olie, ik heb al vettig haar)
Ja olie wil ik ook niks van weten,ik ga denk ik gewoon een goede cremevoeding zoeken.
laila_943
16-10-2006, 22:57
Hee Probeer Eens Kerastase
Het Is Wel Pittig Qua Prijs Maar Het Hersteld Je Haar
Groetjes
solovely19
16-10-2006, 23:02
ik was het met shampoo daarna cocos-cremespoeling (ben even de naam kwijt) Daarna 1 keer per week haarmasker van fructis en als ik uit de douche kom en mijn haar heb afgedroogd smeer ik er leave-in conditioner in. Dan laat ik het aan de lucht drogen en het is superzacht. Wat ook heel erg gped helpt om je punten te laten knippen bij de kapper, daar wordt het ook gezonder van.
Succes ermee...
Ikrame_Vuitton
16-10-2006, 23:03
Dank je wel allemaal voor de tips :goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.