Bekijk originele versie : Wie Geeft Deze Vrouwen Een Kans???
Dit is een vraag voor de jongens en mannen:
Wie van jullie is ooit verliefd geweest op een
vrouw van lichte zeden/ p r o s t i t u e e
Stel je voor, je wordt verliefd op een meid dat haar
lichaam verkoopt maar je weet van niets en je begint
wat met haar en je trouwt zelfs met haar.
Later kom je te weten wat ze deed in haar verleden.
Hoe gaan jullie reageren?
Zijn er ook jongens of mannen die het niet erg vinden
dat hun vriendin/vrouw vroeger een vrouw was van
lichte zeden? Zolang ze nu toch op het rechte pad is
dan is het toch goed of niet ?
Wat denken jullie ???????????????
:zwaai:
Rwaznatje
26-06-2002, 19:58
ja wat denken jullie???
Goudmeisje
26-06-2002, 20:09
Ewa jalah reageren...of durven jullie niet hahaha :D
Nou. Ik ben zo te zien de eerste jongen met lef, die hierop durft te reageren.
Als mijn vriendin dat is of was. Dan ja. Zou ik niet erg vinden. Nou ja, wel erg maar ik ga er geen punt van maken.
Maar als mijn VROUW dat was, dan dan dan weet ik t niet meer. Ik zou dan wel alvast een levensverzekering voor haar afsluiten. Mischien word ik er zelfs rijker van. Dan heb je wel een voordeeltje aan jou kant. Een een goede reden ook nog. Zo zo. Ik wist wel dat ik slim was.
En ik vraag me aan onze ster hoe ze op deze topic kwam.
igzeneej
26-06-2002, 20:36
ik wou net zeggen praat voor jezelf !!!
Maar ik zal je een uitleggen hoe je verliefd kan worden op zo'n meisje !!!
Net zoals je verleifd wordt op een ander meisje !!! ...Maar dan blijkt later dat ze van lichte zede is (startaal :D)
Maar jah ik zou zelf niet weten hoe te reageren !!! ...Niet blij dat weet ik wel !
EsteeLauder01
26-06-2002, 20:44
Origineel gepost door elmarocani
ps:star.....ben je soms al ..............................? :D
Ben je soms al......wat?? Zeg het maar elmarocani...niet beschaamd zijn jongen :confused:
Origineel gepost door *Star*
Dit is een vraag voor de jongens en mannen:
Wie van jullie is ooit verliefd geweest op een
vrouw van lichte zeden/ p r o s t i t u e e
Stel je voor, je wordt verliefd op een meid dat haar
lichaam verkoopt maar je weet van niets en je begint
wat met haar en je trouwt zelfs met haar.
Later kom je te weten wat ze deed in haar verleden.
Hoe gaan jullie reageren?
Zijn er ook jongens of mannen die het niet erg vinden
dat hun vriendin/vrouw vroeger een vrouw was van
lichte zeden? Zolang ze nu toch op het rechte pad is
dan is het toch goed of niet ?
Wat denken jullie ???????????????
Star..een gedurfd topic.. :goedzo:
De eerste stelling is een moeilijke..omdat je een meisje trouwt, waarvan je denkt dat ze een normale verleden had..
Het meisje zou in het begin van de relatie er over moeten praten..maar niets zeggen, en hopen dat het nooit naar boven komt is zeer risicovol..
En als het toch uitkomt..dan is natuurlijk het vertrouwen op de eerste plaats geschonden..en dat kan nare gevolgen hebben..
Als een meisje toegeeft wat ze heeft gedaan..en dat ze dat werk niet deed omdat ze er plezier aan had..maar enkel en alleen om te overleven, omdat ze in een zeer erbarmelijke situatie leefde..dan heb ik persoonlijk geen problemen mee..op voorwaarde dat ze dat werk nooit of te nooit meer zou uitoefenen in de toekomst..
Ze deed het uit puur noodzaak en overlevingsdrang..
sarafara
26-06-2002, 21:57
elmarocani. Please make this worl a better place ....... and shut up!
en ik moet je zeggen dat je best een zielig ventje bent
Hindaatje
26-06-2002, 22:00
Origineel gepost door Mohammed Justice
De eerste stelling is een moeilijke..omdat je een meisje trouwt, waarvan je denkt dat ze een normale verleden had..
Het meisje zou in het begin van de relatie er over moeten praten..maar niets zeggen, en hopen dat het nooit naar boven komt is zeer risicovol..
En als het toch uitkomt..dan is natuurlijk het vertrouwen op de eerste plaats geschonden..en dat kan nare gevolgen hebben..
Als een meisje toegeeft wat ze heeft gedaan..en dat ze dat werk niet deed omdat ze er plezier aan had..maar enkel en alleen om te overleven, omdat ze in een zeer erbarmelijke situatie leefde..dan heb ik persoonlijk geen problemen mee..op voorwaarde dat ze dat werk nooit of te nooit meer zou uitoefenen in de toekomst..
HET IS HEEL SCHAARS DAT MAROKKAANSE JONGEN ZO DENKEN ZOALS JIJ DOET...WOU DAT ER MEER VAN RONDLIEPEN DAN ZOU DE WERELD ER EEN STUK BETER UITZIEN(IN DE MAROKKAANSE SAMENLEVING DAN)
Hindaatje
26-06-2002, 22:01
Origineel gepost door Mohammed Justice
HET IS HEEL SCHAARS DAT MAROKKAANSE JONGEN ZO DENKEN ZOALS JIJ DOET...WOU DAT ER MEER VAN RONDLIEPEN DAN ZOU DE WERELD ER EEN STUK BETER UITZIEN(IN DE MAROKKAANSE SAMENLEVING DAN)
SLAAT NERGENS OP WAT JE ZEGT!!
IK WEET ZEKER EN 100% DAT JE LIEGT!!
WALLAH JE ZOU HET NIET ACCEPTEEREN EN NOG EEN WALLAH!!
JE LIEGT JONGEN!!!
IK WEET HOE MAROKKAANEN ZIJN EN BEN OOK MAROKKAAN!! :D :zwaai:
Marokkaanen zijn niet allemaal hetzelfde..niet in denken en niet in handelen..
Ik ben niet zoals jij, nooit..en jij niet als mij..en knoop dat goed in je oren elmarocani
sarafara
26-06-2002, 22:11
ik dacht dat je zei dat je wel een **** zou nemen...maar we waarderen het wel dat je zo eerlijk bent!
Origineel gepost door jassin
Nou. Ik ben zo te zien de eerste jongen met lef, die hierop durft te reageren.
Als mijn vriendin dat is of was. Dan ja. Zou ik niet erg vinden. Nou ja, wel erg maar ik ga er geen punt van maken.
Maar als mijn VROUW dat was, dan dan dan weet ik t niet meer. Ik zou dan wel alvast een levensverzekering voor haar afsluiten. Mischien word ik er zelfs rijker van. Dan heb je wel een voordeeltje aan jou kant. Een een goede reden ook nog. Zo zo. Ik wist wel dat ik slim was.
En ik vraag me aan onze ster hoe ze op deze topic kwam.
Je moet geen onderscheid maken tussen vriendin of vrouw, behandel beiden met respect als je dat ook krijgt van ze.
En hoe ik op deze topic kwam? Gewoon even zien hoe "modern"
onze heren wel niet zijn...
:D
OK DAT IS DUS JOU MENING!!
MAAR KIJK.......EN NU HEB IK EEN VRAAGJE AAN JOU?
JIJ EN NOG MEER MENSEN HIER ZEGGEN VAN JA....ALS DIT ....ALS DAT....DAN ZAL IK HET WEL ACCEPTEEREN!!
EN WEET JE WAAROM IK JULLIE DAN HELEMAAL NIET GELOOF?
TEN EERSTE.......HEB JE HET OOIT MEEGEMAAKT?
HEB JE ZOIETS DUS MEEGEMAAKT IN JE LEVEN?
EN IK DENK HET NIET......DUS IK KAN OOK VAN ALLES GAAN ZEGGEN..
DUS JE WEET OOK NIET OF JE HET WEL ZOU ACCEPTEEREN OF NIET!!!
ALLEEN ALS JE HET OOIT MEE HEBT GEMAAKT!!
WIE DAT IS EIGENLIJK EEN GROTE ZAAK DAN WAT JIJ DENKT!!!
EN OVER ZOIETS GA JE NIET HEEL SNEL ZEGGEN VAN IK ZOU HET GEEN PROBLEEM VINDEN!!!
Goed gesproken..maar schreeuw niet alstublieft (hoofdletters) anders hoor ik je niet :rolleyes:
Ok, je hebt gelijk..het is op dat moment dat je moet denken en beslissen..maar je kan al proberen je in die situatie in te leven..en als jezelf een beetje kent, hoe je bent..kun je het ongeveer schatten hoe je zal reageren..alles hangt van je ingesteldheid op dat moment..
Maar wees eerlijk..iemand die een vrouw nooit vertrouwt..zelfs niet in een relatie..die hoeven we niet naar zijn mening te vragen, die kennen we al.
Je mag nooit mensen onderschatten..wie ze ook mogen zijn..
Spreek alleen voor jezelf..wij zitten niet aan elkaar vast..ieder individu heeft een eigen leven..en is vrij in handelen, en hij of zij zijn alleen voor hun leven en wat ze er mee doen verantwoordelijk..
nou.....ik weet alleen niet hoe je nou verliefd kunt worden op zo een meid!!!!!!!!!!!!!!!! :D
nee........geen 1 marokkaan zou het accepteeren!!!
dus...geen 1 echte man, mischien is het beter dan om zo te zeggen :D
ps:star.....ben je soms al ..............................? :D
Of ik soms al ...??? en waar blijft de rest want ik weet niet wat je
bedoelt ...
Kijk, ik ken weinig of geen enkele man die met zo een meid
getrouwd is tenzij ze het hem verzwegen heeft.
De reden van mijn topic was een discussie hierover beginnen met jullie en ook eens jullie gedachten hierover weten.
Het is inderdaad niet makkelijk om nu te zeggen van:
- als het meisje dat op voorhand zegt en er eerlijk over is
dan accepteren sommige mannen het.
Denk niet dat het zo makkelijk is, ofwel moet het een man
zijn die heel veel van die vrouw houdt om wie ze is en niet
om wat ze vroeger deed. Zulke mannen zijn natuurlijk schaars...
Nou ja, reageer maar .. ben wel benieuwd.
En voor de nieuwsgierigen, nee hoor, gaat niet om mij of om
iemand die ik ken.
Greetzzzzzz
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.