Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Stelling: Als je als Marokkaan niet kan dansen dan heb je een seriues probleem :D

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

BentDagilia
07-07-2003, 12:13

Eens of oneens en waarom... :D

BerberLayD
07-07-2003, 12:14
EEEEEEEEEEEEENSSS...:hihi:......:stout:..duss peepz SHAKE THAT THINGGG..:stout: vooral lekkere kontjes moeten shaken:stout:

dulce_lamia
07-07-2003, 12:15
Alleen als je dat zelf als een probleem ervaart anders niet :D

BentDagilia
07-07-2003, 12:21
En als je Dans als een Nerdje... zehma dan merkt niemand je op :D Dan ben je zwaar de *** dan hoef je het geeneen zelf als probleem te ervaren de andere zien je als een probleem!!! terwijl jij nog door "shaked" :D

BerberLayD
07-07-2003, 12:23

Origineel gepost door Miss_Magrebia ben het niet hellemaal eens, stel je kan goed dansen, oke leuk , .... en dan? Je danst je "kapot" op elk feest, waar je bent, is toch eigelijk best schande, denk niet dat wie dan ooks man dat later leuk gaat vinden? Of heb ik het mis! ik "shake' alleen op feesten waar amnnen/vrouwen apart zijn,..ben nog nooit op een feest geweest waar mannen en vrouwen beide aanwezig zijn...:wat?!:..ja ik weet het:maf: het is dom,..mara ik houd daar niet zo van

BentDagilia
07-07-2003, 12:26
Maar kijk wij hebben het nu ff over dansen in het algemeen ;) Ik vind dat je als Marokkaan het dansen in je bloed moet hebben en ik zge niet dat je het dan moet showen aan iederen maar af en toe een dansact voor je man kan bijvoorbeeld geen kwijt en dan moet je het dansen in je hebben ;)

GangstaLovin
07-07-2003, 12:27
marokkaanse jongens moeten echt leren dansen ....damn :maf:

BerberLayD
07-07-2003, 12:28
Origineel gepost door Miss_Magrebia Kijk dan heb je wel een probleem, maar tegenwoordig :jammer: Ik zag op mijn verlovingsfeesten meisjes tekeer gaan met me neven, zijn neven en niemand had ze uitgenodigd Hla schande naja:rolleyes:...7schoema man...nee dat zou ik nooit doen...hou niet zo van die 'gezamlijke'shit,..ik ben tog te verlegen dus..:o... en Bent: aj ik snap het wel,..maar ik ken genoeg mocro's die DNEKEN dat ze kunnen dansen maar het niet kunnen,..:jammer:...

dulce_lamia
07-07-2003, 12:29
Origineel gepost door Bent Dagilia Maar kijk wij hebben het nu ff over dansen in het algemeen ;) Ik vind dat je als Marokkaan het dansen in je bloed moet hebben en ik zge niet dat je het dan moet showen aan iederen maar af en toe een dansact voor je man kan bijvoorbeeld geen kwijt en dan moet je het dansen in je hebben ;) Hmmmzzz ok ja mischien heb je wel gelijk.... Maar ik dans niet veel dus heeft niemand het door hahahahah

BentDagilia
07-07-2003, 12:32
hmm Zolang je maar kan dansen ;) Je hoeft niet veel te dansen als je maar kan dansen !!! ;)

BentDagilia
07-07-2003, 12:42
Hsoema er kijken mannen mee op deze site :stout:

Masriya
07-07-2003, 12:43
Eens :D

Masriya
07-07-2003, 12:48
Origineel gepost door Miss_Magrebia http://members.aol.com/funnykate88/images/guydanca.gif Yeah, Junky dans.

Masriya
07-07-2003, 12:51
Origineel gepost door Miss_Magrebia Hij heeft teveel thee nahnah op! :hihi: Ik heb net veel na3na3 thee op, maar zie je mij zo doen? :kwaad: En oh ja, ik ga feestje geven voor mijn zoon. Je bent uitgenodigd :D Ik weet ik ben lief:stout:

RIF_CHICKIE
07-07-2003, 13:31

Origineel gepost door Bent Dagilia Maar kijk wij hebben het nu ff over dansen in het algemeen ;) Ik vind dat je als Marokkaan het dansen in je bloed moet hebben en ik zge niet dat je het dan moet showen aan iederen maar af en toe een dansact voor je man kan bijvoorbeeld geen kwijt en dan moet je het dansen in je hebben ;) ik ben het hiermee eens :D vooral ikke, ben de eerste en de laatste die nog op de dansvloer te vinden is, maar zou het nooit doen met mannen, gelukkig is mijn familie heel streng islamitisch en houden ze de mannen en vrouwen standaard apart!! :hihi: :D

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8